PDA

Bekijk Volledige Versie : aangeklaagd als spammer



waterboy
31/08/04, 15:08
Misschien is het nuttig om eens iets aan te passen aan de manieren waarop er aan iemand 2 waarschuwingspunten gegeven kan worden. Ik ben onlangs als spammer beschuldigd omdat en moderator van mening was dat ik een advertentie plaatste in een ander zijn advertentie, wat uiteindelijk een vraag bleek te zijn en omdat ik dus nog geen 25 posts had. misschien ook iets om over na te denken dat je dan gewoon de mogelijkheid tot het plaatsen van het bericht moet uitschakelen in die bepaalde delen.

galious
31/08/04, 15:29
Ik snap niet helemaal wat iedereen hier altijd zo moeilijk doet over die punten. Sommigen met een xy aantal punten posten hier nog steeds. Is het nu daaadwerkelijk zo'n probleem om een paar puntjes te hebben. Ik zal de mijne ook echt nog wel vergaren, aangezien ik niet altijd een even subtiele mening heb.

Voor wat betreft aanbiedingen doen zonder de charter te lezen: charter lezen... Je begint (normaalgesproken) ook niet zomaar te posten op usenet, als je de regels in de newsgroep niet kent.

OK het was geen aanbieding van je (begrijp ik tenminste?), misschien de volgende keer wat duidelijker formuleren.

Martin

_arno_
31/08/04, 16:03
Ik ben het eens met Galious , niet zo zeuren over die punten.
We hebben hier al 4000 topics over die punten gehad, en ik heb er wel schoon genoeg van.
Ga een paar rondjes om het huis heen rennen als u het er niet mee eens ben of regel dit in pm met 1 van de moderators, maar valt u AUB mij er niet mee lastig.

Dank u

Dennis
31/08/04, 16:05
Ik ben het oneens met Galious:
Ik vind dat er een duidelijk beleid moet zijn betreffende strafpunten. Het staat gewoon beter om zo min mogelijk punten te hebben.

Maar er lijkt niet zoveel aan het beleid te veranderen, omdat het 'zo druk' is bij de WHT-crew.

_arno_
31/08/04, 16:07
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik ben het oneens met Galious:
Ik vind dat er een duidelijk beleid moet zijn betreffende strafpunten. Het staat gewoon beter om zo min mogelijk punten te hebben.

Maar er lijkt niet zoveel aan het beleid te veranderen, omdat het 'zo druk' is bij de WHT-crew.

Daar ben ik het niet mee eens , er is niks mis met het beleid.
Ik vind de regels die in het forum staan anders duidelijk zat....
Bovendien intereseert het denk ik niemand hoeveel strafpunten iemand heeft, tenminste mij niet.

RobbertC
31/08/04, 16:10
Klopt, ik dacht in eerste instantie inderdaad dat je een advertentie plaatste in iemand anders zijn advertentie. Bovendien had je 12 posts, niet genoeg om te mogen adverteren.

Voor het eerste punt heb ik mijn excuses aangeboden, omdat dit inderdaad niet klopte. Maar de punten blijven gewoon staan door het tweede genoemde punt.

Maar mag ik vragen waarom je bezig bent met al ongeveer een complete kruistocht tegen de moderators? Klagen via pm, 2 topics openen, een oud topic omhoog kicken. Misschien dat je je energie beter kunt besteden aan je eigen bedrijf, dat levert tenminste nog wat nuttigs op ;)

_arno_
31/08/04, 16:13
Tadaaaaaa , waren uw waarschuwingspunten toch rechtvaardig!
Alleen voor een andere reden klaarblijkelijk.

waterboy
31/08/04, 16:22
Origineel geplaatst door RobbertC
Klopt, ik dacht in eerste instantie inderdaad dat je een advertentie plaatste in iemand anders zijn advertentie. Bovendien had je 12 posts, niet genoeg om te mogen adverteren.

Voor het eerste punt heb ik mijn excuses aangeboden, omdat dit inderdaad niet klopte. Maar de punten blijven gewoon staan door het tweede genoemde punt.

Maar mag ik vragen waarom je bezig bent met al ongeveer een complete kruistocht tegen de moderators? Klagen via pm, 2 topics openen, een oud topic omhoog kicken. Misschien dat je je energie beter kunt besteden aan je eigen bedrijf, dat levert tenminste nog wat nuttigs op ;)

Als grumpy al een keer zo beleefd zo zijn om zich te verontschuldigen zou de wereld al weer een beetje draaglijker worden. wat ik niet goed snap is dat de admins op wht zomaar de moderators een bezoeker als "vuil" laten behandelen.

_arno_
31/08/04, 16:24
Origineel geplaatst door waterboy


Als grumpy al een keer zo beleefd zo zijn om zich te verontschuldigen zou de wereld al weer een beetje draaglijker worden. wat ik niet goed snap is dat de admins op wht zomaar de moderators een bezoeker als "vuil" laten behandelen.



Origineel geplaatst door RobbertC

Voor het eerste punt heb ik mijn excuses aangeboden, omdat dit inderdaad niet klopte. Maar de punten blijven gewoon staan door het tweede genoemde punt.

_arno_
31/08/04, 16:25
Origineel geplaatst door waterboy
Als grumpy al een keer zo beleefd zo zijn om zich te verontschuldigen zou de wereld al weer een beetje draaglijker worden. wat ik niet goed snap is dat de admins op wht zomaar de moderators een bezoeker als "vuil" laten behandelen.



Origineel geplaatst door RobbertC

Voor het eerste punt heb ik mijn excuses aangeboden, omdat dit inderdaad niet klopte. Maar de punten blijven gewoon staan door het tweede genoemde punt.

RobbertC
31/08/04, 16:25
Waar dient Grumpy zich voor te verontschuldigen?

Ook heb ik toen al m'n excuses aangeboden in een PM aan je. Maar als jij liever in het openbaar excuses wilt, dan doe ik daar echt niet moeilijk over.

Verder beschouwen wij bezoekers niet als "vuil", onder andere omdat moderators ook bezoekers zijn. Toevallig hebben wij wat enkele extra opties om het forum netjes te houden, wat wij vrijwillig doen. Moderators zijn dus ook gewoon bezoekers. Verder halen wij er ook totaal geen voordeel uit om hier te moderatoren, misschien wel in tegendeel zelfs.

waterboy
31/08/04, 16:43
Waarom denkt Grumpy dan toch dat hij zonodig een dergelijke reactie mág hebben?


Grumpy schreef op: 30-08-2004 18:18:


waterboy schreef op: 30-08-2004 17:23:


Grumpy schreef op: 30-08-2004 14:07:
[quote]
waterboy schreef op: 30-08-2004 13:20:
Geachte heer

Uw gedrag is allesbehalve correct in volgende thread http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=56416&perpage=15&pagenumber=1
de klant weet zelf niet wat die exact nodig heeft en heeft t dan maar dedi genoemd, terwijl die perfect zou verder kunnen met een reselleraccount om al zijn sites in onder te brengen.

Ik denk persoonlijk dat u best het een en ander kan rechtzetten, want op deze manier geeft u webhostingtalk een slechte naam.

Met vriendelijke groeten

Niels Verhoeven

Beste Niels,

lees het zelf maar: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?postid=394843#post394843
Hij heeft duidelijk aangegeven wat hij zoekt.

Met vriendelijke groeten,

Grumpy


als je iets verder gelezen had en een beetje beter zou opletten, wist je dat hij ook het volgende gezegd heeft:

om mijn eigen sites te hosten, en om zelf ook wat domeien aan te kunnen maken voor eigen gebruik alles

ik zeg al ik weet niet of ik hier mijn sites mag vermelden om zo een indruk te kunnen geven, van wat ik nodig heb

einde citaat.

denk volgende keer eerst eens na voor je domme acties onderneemt, dan boor je wht niet zo de grond in.

Nee jij moet beter lezen. Die link die ik je gaf kwam NA die ene post. Jij quote uit de topic start. Een paar posts verder vertelt hij wat hij zoekt en dan pas komen jullie met een aanbieding.

En let op je toon. Gedraag je je normaal of blijf gewoon weg.


Zeker dit laatste kan een moderator zich niet veroorloven.

Triloxigen
31/08/04, 16:54
Er moet idd misschien een duidelijker beleid worden zijn mbt strafpunten.


Maar aan de andere kant vind ik wel dat de TS de punten terecht heeft verdient, als hij de forumregels had gelezen dan had hij het geweten dat dit niet mocht.

waterboy
31/08/04, 17:16
Ik ben geen spammer door een post te plaatsen die niet mag omdat k te weinig posts had ...

mguilmot
31/08/04, 19:28
Je post iets dat niet mag. Te weinig posts.
Regels.

Je breekt ze. Je betaalt ervoor.

*geeuw*

Grumpy
31/08/04, 21:18
Origineel geplaatst door waterboy
Waarom denkt Grumpy dan toch dat hij zonodig een dergelijke reactie mág hebben?



als je iets verder gelezen had en een beetje beter zou opletten, wist je dat hij ook het volgende gezegd heeft:

om mijn eigen sites te hosten, en om zelf ook wat domeien aan te kunnen maken voor eigen gebruik alles

ik zeg al ik weet niet of ik hier mijn sites mag vermelden om zo een indruk te kunnen geven, van wat ik nodig heb

einde citaat.

denk volgende keer eerst eens na voor je domme acties onderneemt, dan boor je wht niet zo de grond in.


Zeker dit laatste kan een moderator zich niet veroorloven.
Je praat niet tegen een mod met "domme acties" en "wht de grond in boren" (Waar slaat dat trouwens op? Jij overtreedt de regels, ik corrigeer en daarmee boor ik WHT de grond in?)

En dat van dat je beter weg kan blijven is nog zacht uitgedrukt.
Het is een keuze die je wordt aangeboden. Je gedraagt je normaal. Wil je dat niet doen? Dan kun je maar beter wegblijven. Het alternatief voor zulk gedrag is een ban.

Ik dat meen ik serieus. Wij mods hebben genoeg van al het gezeik van gebruikers die zich niet aan de regels willen houden.

Grumpy
31/08/04, 21:20
Dat van "spammer". Over het algemeen is de omschrijving bij het punten geven niet correct. Het gaat uiteindelijk om het aantal waarschuwingspunten dat de mod je wilt toekennen.

1 keer 2 punten voor "spammen" geven is makkelijker dan 2 keer "niet leven van regels".
Het systeem dat nu voor de waarschuwingen gebruikt wordt werkt niet handig. Daarvan zijn we op de hoogte. ;)