PDA

Bekijk Volledige Versie : opmerking reglement



waterboy
31/08/04, 14:31
7. Gebruikers mogen alleen berichten plaatsen die te maken hebben met het onderwerp. Off-topic berichten zijn niet gewenst en kunnen zonder opgaaf van reden verwijderd en bestraft worden met de nodige punten!

http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=56416

in dat topic heeft de gebruiker er niet direct een id van wat ie moet hebben: dedi of reseller en blijkbaar snapt een moderator dat niet, terwijl je dat tussen de lijnen wel goed kan merken, als er dan topics bewerkt worden zonder boe of ba, lijkt me een verontschuldiging wel op zijn plaats komende van de moderator als die zijn fout inziet.

RobbertC
31/08/04, 14:42
Zover ik kan oordelen heeft Grumpy deze aanbiedingen verwijdert omdat de aangeboden servers niet managed waren.

En de topic starter geeft toch duidelijk aan dat dit wel de bedoeling is.

Veel aanbieders zien tegenwoordig een nieuw topic voor een dedicated server, copy-pasten een aanbieding klaar. Naast dat dit niet slim is van de hoster zelf is dit ook niet de bedoeling van het forum. In veel gevallen heeft de topicstarter er namelijk niks aan.

Dennis
31/08/04, 14:43
Wat voor aanbiedingen werden er dan eerst gedaan?

Eerst moesten er namelijk dedicated-aanbiedingen geplaatst worden.

waterboy
31/08/04, 15:05
je kon duidelijk aan de toon van de eerste posts merken dat de gebruiker geen kaas had gegeten (heeft ie zelf ook gezegd in een van z'n posts) en nog denken er moderators dat ze god moeten spelen.

®on
31/08/04, 15:48
Origineel geplaatst door waterboy
je kon duidelijk aan de toon van de eerste posts merken dat de gebruiker geen kaas had gegeten (heeft ie zelf ook gezegd in een van z'n posts) en nog denken er moderators dat ze god moeten spelen.
Dus als een gebruiker "er geen kaas van heeft gegeten", copy/paste je maar gewoon een willekeurige aanbieding? In plaats van eerst eens fatsoenlijk boven tafel te halen wat de gebruiker echt wil?

Terecht dat zulke aanbiedingen worden weggehaald.

Dennis
31/08/04, 15:52
@Waterboy:
Wil je trouwens iets doen aan je zinsopbouw? Je gebruikt helemaal geen punten en hoofdletters en veel te veel komma's.

Tevens kun je beter iets duidelijker uitleggen wat er is gebeurd. Wat er gepost is en gevraagd.

waterboy
31/08/04, 16:30
Geachte heer DennisCitus

Aangezien u dan toch een formeel taalgebruik wenst, zal ik mij dan op deze manier uiten.
doordat de gebruiker zijn aanvraag perfect overeenkwam met het beeld dat we bij Dutchzone hebben van de eisen van een reseller en je duidelijk kon afleiden uit het bericht dat de persoon in kwestie geen behoefte had aan een dedicated server, gaven we dit als oplossing. Blijkbaar denken we een beetje te ver vooruit...

In ieder geval is nu dus een post verdwenen en is het niet meer dan normaal dat de persoon die het bericht verwijderd heeft dit ook terug plaatst. Kwestie van je volwassenheid toch op te nemen als moderator, anders denk ik niet dat je hier thuis hoort met een dergelijke functie.

Met vriendelijke groeten

Niels Verhoeven

®on
31/08/04, 16:41
Origineel geplaatst door waterboy
Geachte heer DennisCitus

Aangezien u dan toch een formeel taalgebruik wenst, zal ik mij dan op deze manier uiten.
Volgens mij werd er niet gevraagd om formeel taalgebruik, maar om normaal gebruik van interpuncties en hoofdletters. Beter lezen dus.

Je bied gewoon iets aan waar niet om gevraagd werd, en als je even de moeite had genomen om te lezen (http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=53175) (;)), had je dat dus kunnen weten.

Verder lijkt het me zinnig dat je Grumpy een PB stuurt, en vraagt naar uitleg.

mguilmot
31/08/04, 19:31
Doe geen aanbiedingen van producten of aantallen waar niet om gevraagd is.

Vraagt aanvrager om CP A kom dan niet met de suggestie om CP B eens te bekijken.

Vraagt aanvrager een dual xeon, geen aanbiedingen met single athlon.
Enz. enz.

Vooral dit hier. Of hij er kaas van gegeten heeft of niet, de regels zijn er om gevolgd te worden, wat je mening er ook om moge zijn. Staan ze jou niet aan? Dan kun je altijd vertrekken. ;)

planeet
31/08/04, 20:02
Goh ik wist niet dat er hier over mij gepraat werd,
Mischien ligt de fout helemaal bij mij, ik weet eigenlijk niets van servers en hosting
ik kwam per toeval op dit forum, omdat ik een onderzoekje deed naar netnation
Door al die negatieve praat dacht ik laat ik maar een topic openen met de hoop dat ik geholpen werd, ik dacht hier slimme mensen aan te treffen die mij op weg konden helpen.

gaande weg door al jullie vragen kwam ik er dus achter wat ik echt nodig heb.
een reseler account, want deze heb ik nu bij mijn huidige host ook
Daar kwam ik gisteren pas achter

maar goed, er is er 1 die zich echt verdiept heeft in mijn manier van vragen en schrijven
Deze persoon door zag mijn probleem, cq vraag
en hoe dom ik eigenlijk ben kwa verstand hebben van servers en hosting
Ik heb zelf dit al eerder aangegeven, ik bedenk dingen en laat ze maken, ik ontvang hiervoor fakturen en betaal ze op tijd !


dutchzone, jij bent de enige voor mij die het probleem of beter gezegd , mijn "geen verstand van hebben "door zag
Ik denk dat ik daarom vandaag of morgen maar eens contact met je ga opnemen.

Grumpy
31/08/04, 21:03
Er werd gevraagd naar een dedi server. Een paar posts later werden ook verschillende wensen geplaatst.
Vervolgens post molenfreak/waterboy(?) een aanbieding van een resellerpakket en dan ook met specificaties die niet eens de wensen een beetje naderen.
Zulke aanbiedingen worden verwijderd ja. Net zoals een paar anderen die paketten plaatsten die niet eens aan de wensen voldeden.

Vervolgens krijg ik via pb een bericht waarin staat dat "mijn gedrag alles behalve correct is" in die post. Ik laat zien dat die post niet aan de eisen voldeed omdat de TS zelf had gepost wat hij wilde.
Krijg ik doodleuk een reply waarin hij een post quote die geplaatst werd voordat hij zijn wensen vertelde.
Er zaten ook zinnen bij als : "als je iets verder gelezen had en een beetje beter zou opletten, wist je dat hij ook het volgende gezegd heeft"

"denk volgende keer eerst eens na voor je domme acties onderneemt, dan boor je wht niet zo de grond in."

Ik vraag hem zich netjes te gedragen, kom ik net een Pb tegen met zo'n zin: "Geachte heer "ik zeg niet wie ik ben"

Gelieve op te houden met de spelletjes en een volwassen houding aan te nemen"

En dan post hij nu ook zo'n topic?

Dit slaat nergens op. Er wordt een aanbieding geplaatst die niet volgens de regels is. Ik als mod verwijder hem en dat is het (Wees blij dat ik je niet eens waarschuwingspunten daarvoor had gegeven). Dat is geen onvolwassen gedrag en dat zijn geen spelletjes.

Dit is klaar.