PDA

Bekijk Volledige Versie : easy dedicated Service Laat me niet lachen



Gservers
31/08/04, 14:15
ik kan er niets aan doen maar vindt de service van ED maar slecht,
als er een belofte word gedaan van hun kant word er ook verwacht dat ze die dan ook houden en ik heb hier al meermaals het tegendeel van te bewezen gekregen.
tevens word de server zomaar geleverd met een ander Os als de klant dan ook nog eens vroeg bij de bestelling ik had naar freebds 4.10, 4.09
of 4.6 gevraag en hebben ze bij ED er zo maar een anderopgezet omdat 4.10 niet kon volgens jeroen heb ik maar een 5. gekregen dus een test versie

tevens word er maar slecht geantwoord op jouw vragen via hun ticket systeem.

en dan durven ze nog te vragen of ik daar in de toekomst nog servers zou van nemen

als het zo blijft : IK DENK HET NIET

alsje een nieuwe wagen koopt verwachte je toch ook dat als je en diesel motor vraagt die met deze ook word geleverd en niet zomaar een benzine versie krijgt zonder dat je het weet. of ze het je hebben gevraagd

Marc. en tot nu toe zeer ontvreden klnat van Easydedicated

Triloxigen
31/08/04, 14:19
Nou, sluit maar achteraan :D:D

s2software
31/08/04, 14:21
Je nummertje wordt omgeroepen als je aan de beurt bent...

Triloxigen
31/08/04, 14:25
*ding*dong*

:p

Dennis
31/08/04, 14:37
Ooh, leuk dat ik dit lees net voordat ik je een aanbieding wilde doen. :)

Ik was net van plan je nog een dedicated-aanbieding te doen, maar nu ik lees dat jij 2 slechte ervaringen achter de rug hebt met EasyDedicated en QIRulez dan zie ik daar toch liever vanaf. Vast zo 1 die de hele tijd zit te zeuren en tickets aan zit de maken voor een server waar hij geen eens een SLA voor heeft afgesloten.

Gservers
31/08/04, 14:47
ik heb nog geen ervaringen gehad bij QIRulez omdat ik er ook noooit klant ben geweest voor je uit je nek lult lees een goed he

Darkie
31/08/04, 14:51
Weer iemand die die C prijzen wil en verwacht A klasse support. Laaste keer dat ik het zeg C prijzen hoort C support bij. Dat verschil zie je bijv ook bij supermarkt. Bij lidl of aldi hebben ze allemaal rekken en beetje gestapeld en kan je eigenlijk niks vragen aan personeel :). Bij bijvoorbeeld Api Hein kan dat wel en is meer service helaas is Api Hein ook weer duurder.

Kortom: Kwaliteit betaal je meestal wat extras voor !

Gservers
31/08/04, 14:55
ikwil geen a SERVICE maar ik wel alsik vraag naar 4.10 dat ik dit dan ook krijg alsik er voor betaal en niet zomaar een testing bsd

Dennis
31/08/04, 14:56
Ik las dat je nog geeneens de server met 4.10/4.9/4.6 opgeleverd hebt gekregen. Maak duidelijk dat je dat per se wilt en wacht gewoon 3 of 4 weken. Wees blij dat ze zo goedkoop zijn.

Gservers
31/08/04, 15:00
ja blij zijn dat mijn geld al overgeschreven is en ze mij een server opleveren met de verkeerde bds JOEPI ik ben blij :)

ik had gevraagd naar een 4.6,4.9 of 4.10.

maar niet naar een testing bsd ik snap niet weerom ze de klant hun wens gewoon negeren en er toch een 5. op zetten.

!!!!!!!!!!!!dit snap ik echter niet!!!!!!!!!!

Mog
31/08/04, 15:17
als je het niet snapt kunt je het beste die vraag aan ED zelf stellen.

Henky!
31/08/04, 15:31
Al dat gezeur over geld steeds. Wordt ik wel wat moe van. Ten eerste omdat duur niet per definitie ook goed betekent. En ten tweede omdat beloftes gewoon moeten worden nagekomen. Of de service nou duur of goedkoop is.

Dat bij de Aldi de dingen op pallets staan weet je van te voren.

Euro-Servers
31/08/04, 15:38
Gservers je overdrijft, je kan dit ook professioneel oplossen. Bel hen op, vraag of er iets te regelen valt dat het om een misverstand gaat & dat uw klanten daarbij in problemen zitten. Zij zullen wel begrip opbrengen voor de situatie. Door je op te winden & kwaad te spreken over hen kom je geen stap verder.

Darkie
31/08/04, 15:40
Origineel geplaatst door Henky!
Al dat gezeur over geld steeds. Wordt ik wel wat moe van. Ten eerste omdat duur niet per definitie ook goed betekent. En ten tweede omdat beloftes gewoon moeten worden nagekomen. Of de service nou duur of goedkoop is.

Dat bij de Aldi de dingen op pallets staan weet je van te voren.

Ja en je weet dus ook dat mindere kwaliteit is. Dus kan je bij ED ook verwachten dat dingen soms duren maar ik ben het met je eens dat je afspraken moet nakomen. Anders moet je geen afsrpaak maken !

GlobalEurope
31/08/04, 15:43
Je verwacht gewoon te veel, overigens ik heb ze even geteld: je hebt in 6 dagen zo'n 50 tickets geopend.

Ik heb ook even dat betreffende freebsd uitgezocht, kijk eens in ticket YXT-95536 daar kan je lezen dat Jeroen je heeft verteld dat je 5.2.1 kan krijgen en geen 4.10.

Ook nog even leuk om te vermelden: (let op de datum)

Jeroen Velthuis - easyDedicated
Posted on 30 Aug 2004 06:59:47 PM
--------------------------------------------------------------------------------
Beste Marc,

We kunnen je morgen online brengen met freebsd 4.9.

Met vriendelijke groet / With kind regards,

Jeroen Velthuis
easyDedicated.com Support Team

Email: info@easydedicated.com
Website: http://www.easydedicated.com

Marc
Posted on 30 Aug 2004 07:14:22 PM
--------------------------------------------------------------------------------
Dat zou zeer goed zijn. Jeroen nogmaals bedankt.

Met Vriendelijke Groeten.
Gservers.be Team Member:

Van Puyenbroeck Marc



Dus wat is nu het probleem?

Dennis
31/08/04, 15:48
Origineel geplaatst door Gservers
ja blij zijn dat mijn geld al overgeschreven is en ze mij een server opleveren met de verkeerde bds JOEPI ik ben blij :)

ik had gevraagd naar een 4.6,4.9 of 4.10.

maar niet naar een testing bsd ik snap niet weerom ze de klant hun wens gewoon negeren en er toch een 5. op zetten.

!!!!!!!!!!!!dit snap ik echter niet!!!!!!!!!! Wees blij dat het goedkoop is. De service is gewoon wat minder, dus je zult ze nog een keer moeten laten gaan om wel het goede te installeren en dat kan natuurlijk wel weer even duren.

Maar om nu direct al te gaan flamen op een board zonder te vermelden wat ED ervan vindt. Als ED nou duidelijk had gezegd dat ze geen andere versie willen installeren dan vind ik dat je gelijk hebt, anders vind ik dat je te veel zeurt.


Origineel geplaatst door GlobalEurope
Dus wat is nu het probleem? Ik zie het al. Walgelijk! Dat sommige klanten zo kunnen zeuren en meteen op boards bepaalde partijen gaan afkraken. Hoe lang heb je nu in totaal moeten wachten van besteldatum tot morgen? Is dat meer dan je verwacht had?

Gservers
31/08/04, 15:55
Origineel geplaatst door DennisCitus
Wees blij dat het goedkoop is. De service is gewoon wat minder, dus je zult ze nog een keer moeten laten gaan om wel het goede te installeren en dat kan natuurlijk wel weer even duren.

Maar om nu direct al te gaan flamen op een board zonder te vermelden wat ED ervan vindt. Als ED nou duidelijk had gezegd dat ze geen andere versie willen installeren dan vind ik dat je gelijk hebt, anders vind ik dat je te veel zeurt.

Ik zie het al. Walgelijk! Dat sommige klanten zo kunnen zeuren en meteen op boards bepaalde partijen gaan afkraken. Hoe lang heb je nu in totaal moeten wachten van besteldatum tot morgen? Is dat meer dan je verwacht had?

als ze dat al 4 dagen zeggen wel ja het word telkens maar morgen
en straks is het ook weer morgen zekers?
en morgen krijg ik weer te horen dat het morgen zeker klaar zou zijn.
en zou duurd het maar

Henky!
31/08/04, 16:08
Nou, het probleem snap ik wel. Wij kregen onze server ook met een totaal andere configuratie dan was beloofd. En een paar weken later dan beloofd. En met beloofd bedoel ik zwart op wit.

Opgezegd dus, die ED server....

Gservers
31/08/04, 17:17
Geachte,

mijn mening daarover is als ze 4.10 niet kunnen installeren dat ze dan tenminste 4.9 installeren zoals op hun site staat

Groetjes,
Alex

Beyonder
31/08/04, 18:40
Mijn mening is alleen deze: op een productie server een 5 serie BSD installeren is een slecht idee.

4.10 is de laatste nieuwe "stable" en 4.9 is verder ook prima en upgradeable remote naar 4.10 dus geen probleem.

Verder geen kwaad woord over GlobalEuropa / ED

ThePostman
31/08/04, 19:11
DennisCitus ik denk dat je vrij snele conclusies trekt wat betreft zaken waar je niks tot weinig van af weet.

Gservers...overmatig gebruik van uitroeptekens, blokletters etc. zouden je posts niet meer aandacht geven.

Valentino
31/08/04, 20:54
Kwestie van goed configureren FreeBSD 5.2, uiteindelijk hangt het ook alleen maar af van de software packages (versie nummers) en niet de release van je bsd distributeur.

Beyonder
01/09/04, 10:18
Maar 4.10 is stable versie terwijl de 5.2 uit de current tree komt. Het is zowieso beter om een stable te draaien op een productie machine. Verder heeft 5.2 issues die zo nu en dan de kernel kunnen doen crashen, dit hangt niet af van een betere of slechtere configuratie of welke programma's je er verder op wil draaien.

Nieuwe kernel features worden regelmatig aan de current versie toegevoegd en omdat je niet exact weet wat de developers aan het veranderen zijn moet je geen currrent versie op een productie server draaien.

Een goede kernel config zorgt voor een stabiel systeem, dus 4.10 stable is altijd beter dan 5.2 current

earthquake
01/09/04, 12:33
Origineel geplaatst door Darkie
Weer iemand die die C prijzen wil en verwacht A klasse support. Laaste keer dat ik het zeg C prijzen hoort C support bij. Dat verschil zie je bijv ook bij supermarkt. Bij lidl of aldi hebben ze allemaal rekken en beetje gestapeld en kan je eigenlijk niks vragen aan personeel :). Bij bijvoorbeeld Api Hein kan dat wel en is meer service helaas is Api Hein ook weer duurder.

Kortom: Kwaliteit betaal je meestal wat extras voor !

Dus als een hosting bedrijf goedkoop is zou je er volgens jou en een paar andere van uit kunnen gaan dat het ook meteen slecht is.

Dit vind ik dus de grootste onzin sorry dat ik het zeg maar een bedrijf wat duur is kan net zo goed slecht zijn.

Een bedrijf kan een keuze maken om de producten goedkoop aan te bieden en op die mannier meer klanten te krijgen en uiteindelijk op de zelfde winst uit komen.

of het bedrijf maakt de keus om iets duurder te zijn in het aanbieden van hun producten waardoor ze misschien minder klanten krijgen maar wel even veel winst.

klanten die iets meer willen betalen kun je misschien van zeggen dat ze iets beter met het zakje zouden omgaan en er beter over hebben na gedacht maar dat is ook lang niet altijd waar.

en het licht ook nog aan de prijs waar het bedrijf de traffic voor inkoopt of ze duur of goedkoop kunnen zijn.

Ik vind dus dat je niet kunt oordelen aan de hand van de prijg of een hostings bedrijf goed of slecht is.

Let eerder eens op de uptime van hun netwerk en de gegevens die ze verspeiden op hun website vaak zie je dat een bedrijf nog niet eens een telefoon nummer op hun site zet en als je er een contract bij afsluit ook geen foonnummer van krijgt en alles via mail of een tikketsysteem moet gaan daaruit kan je halen je meer halen dat de prijs. Een foon nummer van een bedrijf waarmee je in zee gaat voor dringende dingen lijkt me toch een must.

En ja tuurlijk zijn er bedrijven die goedkoop zijn en slechte service bieden maar erken dan ook dat er bedrijven zijn die duur zijn en misschien nog wel een slechtere service biieden.

Ik word langzaam moe over als er een menings verschil is word er gezegt dat het bedrijf goedkoop is en dat je dan problemen mag verwachten dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb ook bij duurde bedrijven kun je dit verwachten.

Sorry als ik hier misschien sommige mensen mee voor de kop stoot maar wilde het toch even kwijd.

AlfaHosting
01/09/04, 12:41
Origineel geplaatst door earthquake




Ik word langzaam moe over als er een menings verschil is word er gezegt dat het bedrijf goedkoop is en dat je dan problemen mag verwachten dat is de grootste onzin die ik ooit gehoord heb ook bij duurde bedrijven kun je dit verwachten.



Wordt meestal gezegd door de bedrijven die 'duur' zijn :)

ikki_paha
01/09/04, 12:42
Toch klopt er vrij weinig van je verhaal.

earthquake
01/09/04, 12:49
Origineel geplaatst door ikki_paha
Toch klopt er vrij weinig van je verhaal.

nee maar is zo altijd dat gepraat over duur of goedkoop maakt niet uit wat je voor een product betaald het moet gewoon goed zijn en als er een services bij het product hoord moet dat ook goed zijn.

En ja ook goedkope en ook duurdere bedrijven kunnen goede en slechte services bieden.

Wat je hoog uit kan zeggen is dat een duurder bedrijf het doet om zijn brood mee te verdienen en verder misschien geen andere baan heeft en daarom meer tijd heeft om betere services aan te bieden maar een goedkoop bedrijf kan ook heel goed dat als enige baan hebben en hetzelfde verdienen als een duurdere hostings bv door dat ze misschien meer klanten hebben.


Kort om je kunt niet oordelen over de service aan de hand van de prijs maar wel door ervaringen van div personen na te gaan.

_arno_
01/09/04, 12:51
Goedkoop is toch vaak duurkoop, dat is toch (bijna) overal in

®on
01/09/04, 13:47
Origineel geplaatst door earthquake
Dus als een hosting bedrijf goedkoop is zou je er volgens jou en een paar andere van uit kunnen gaan dat het ook meteen slecht is.
Dat was niet wat er stond. Darkiegaf duidelijk aan dat bij C-prijzen ook C-support hoort, dat is wat anders dan slecht.

Dubbeltje en eerste rang, daar komt het op neer. Service zit in de prijs verwerkt, en dus betaal je ervoor.

Henky!
01/09/04, 13:49
Origineel geplaatst door ikki_paha
Toch klopt er vrij weinig van je verhaal.

Wat klopt er dan niet?

Ik ben het helemaal met Mario eens. Als er eens een probleem met een bedrijf wordt gemeld krijg je altijd en eeuwig dat gezeik over geld. Zijn waarschijnlijk de 'dure' bedrijven die dit standaard antwoord steeds weer plaatsen. En dan kan het eigenlijk niets anders zijn dan angst en stille jaloezie.

In tegenstelling tot ikki_paha geef ik wel argumenten. Ten eerste geeft dat standaard antwoord ('eigen schuld want je wilde goedkoop') geen antwoord op de gestelde vraag. Of topic geleuter dus die de vragensteller van geen kanten helpt.

Ten tweede, als ik een hoster zoek kijk ik naar prijs (jawel!) en kwaliteit zoals die onder andere wordt beloofd op de website. Ik wordt boos als die beloftes niet worden nagekomen en dat heeft dan weer niets met prijs te maken.

En dat weet ik uit ervaring. Vroeger was ik ook klant en in die hoedanigheid bijna tien hosters versleten. Van goedkoop tot duur. In het verlenen van service heb ik geen enkel onderscheid kunnen ontdekken.

earthquake
01/09/04, 15:48
Origineel geplaatst door Henky!


Wat klopt er dan niet?

Ik ben het helemaal met Mario eens. Als er eens een probleem met een bedrijf wordt gemeld krijg je altijd en eeuwig dat gezeik over geld. Zijn waarschijnlijk de 'dure' bedrijven die dit standaard antwoord steeds weer plaatsen. En dan kan het eigenlijk niets anders zijn dan angst en stille jaloezie.

In tegenstelling tot ikki_paha geef ik wel argumenten. Ten eerste geeft dat standaard antwoord ('eigen schuld want je wilde goedkoop') geen antwoord op de gestelde vraag. Of topic geleuter dus die de vragensteller van geen kanten helpt.

Ten tweede, als ik een hoster zoek kijk ik naar prijs (jawel!) en kwaliteit zoals die onder andere wordt beloofd op de website. Ik wordt boos als die beloftes niet worden nagekomen en dat heeft dan weer niets met prijs te maken.

En dat weet ik uit ervaring. Vroeger was ik ook klant en in die hoedanigheid bijna tien hosters versleten. Van goedkoop tot duur. In het verlenen van service heb ik geen enkel onderscheid kunnen ontdekken.

Hier luist ik me helemaal bij aan wat ze beloven op de site of aan de klanten moet ook worden na gekomen wat dan ook de hotings prijzen zijn.

En nogmaals duur wil niet altijd zeggen goed en goekoop ook niet altijd slecht

Gservers
01/09/04, 19:13
Geachte,

jullie geraken wel redelijk off-topic vind ik,
maar ik vraag me eigenlijk af waarom het zo lang duurd vooralleer ze die server zoals beloofd 'morgen' opnieuw te installeren die 'morgen' duurd nu al een week bijna

ik denk dat je op een week tijd veel kunt doen en herinstalleren is maar 5minuten werk

wat kunnen wij doen?

Vriendelijke Groeten,
Alex

Euro-Servers
01/09/04, 19:18
Alex, jij vergeet blijkbaar dat jij niet hun enige klant bent. ED zal het wel enorm druk hebben, anders zou die reinstall naar mijn weten al lang zijn doorgevoerd. Geduld moet je nu eenmaal hebben, al duurt 't een week.

earthquake
01/09/04, 21:34
Origineel geplaatst door Gservers
Geachte,

jullie geraken wel redelijk off-topic vind ik,
maar ik vraag me eigenlijk af waarom het zo lang duurd vooralleer ze die server zoals beloofd 'morgen' opnieuw te installeren die 'morgen' duurd nu al een week bijna

ik denk dat je op een week tijd veel kunt doen en herinstalleren is maar 5minuten werk

wat kunnen wij doen?

Vriendelijke Groeten,
Alex

Het zou misschien kunnen dat 1 van de hardware dingen in de server niet lekker of helemaal niet ondersteund word door die release versie en dat ze daarom druk naar een oplossing aan het zoeken zijn ook al zie jij daar weinig van kunnen ze toch druk er mee bezig zijn en idd wat euro-server ook al zei jij bent ook niet de enigste klant van ED :D

Ik zou zeggen bel ze op vraag ze hoe het zit en of je er nog wat van kan verwachten veel meer kun je niet doen.

Waar je in ieder geval niks mee berijkt is hier het bedrijf zwart maken en hun gaan uitschelden blijf gewoon beleeft vriendelijk daar berijk je het meeste mee. (zeg niet dat je dat niet bent trouwens dus daar geen discussie over aub geef alleen tips)

Ik heb ook een keer gehad dat een bds versie div hartware niet ondersteunde en dan kan de zoek toch best wel ff duren voordat het tot een oplossing komt.

Veel suc6 met je server verder

Euro-Servers
01/09/04, 21:39
@earthquake: geef ik je volkomen gelijk in, dit board is niet bedoeld om ED af te krake, maar wel om volwassen discussie te voeren.

Gservers
01/09/04, 21:54
Geachte,

welja als we het op een deftige manier vragen wanneer hij online is dan antwoorden ze 'morgen' en die morgen duurd al een week leuk is anders klanten blijven maar wachten

ik vind wel dat ze eens een belofte mogen maken die ze nakomen PUNT

Groetjes,
Marc & Alex

Pittster
01/09/04, 22:03
Origineel geplaatst door Gservers
ik denk dat je op een week tijd veel kunt doen en herinstalleren is maar 5minuten werk

5 Minuten? Dat OS moeten ze nog uitvinden.

ThePostman
01/09/04, 22:05
Origineel geplaatst door Gservers
Geachte,

welja als we het op een deftige manier vragen wanneer hij online is dan antwoorden ze 'morgen' en die morgen duurd al een week leuk is anders klanten blijven maar wachten

ik vind wel dat ze eens een belofte mogen maken die ze nakomen PUNT

Groetjes,
Marc & Alex

Ja wat probeer je ons nou nog te zeggen dan? Je herhaalt dingen 100x. Jij hebt problemen met ED, WHT is géén psychiater die al je problemen aan wil horen.

kilian
01/09/04, 22:16
Ik denk dat je eens bij jezelf te raden moet gaan en afwegen of je wel bij ED wil blijven -ze zijn toch zo verschikkelijk slecht- en of het zin heeft om je frustraties hier te lozen. Wat je nu doet is enkel ED zwart maken en daar is het WHT niet voor, totaal niet!

Henky!
02/09/04, 00:26
Origineel geplaatst door kilian
Ik denk dat je eens bij jezelf te raden moet gaan en afwegen of je wel bij ED wil blijven -ze zijn toch zo verschikkelijk slecht- en of het zin heeft om je frustraties hier te lozen. Wat je nu doet is enkel ED zwart maken en daar is het WHT niet voor, totaal niet!

Mag best, ED zwart maken.

Maar inderdaad, server opzeggen lijkt me ook het beste. Wel oppassen, wij kregen onlangs een dikke envelop van ze met daarin 6 of 7 openstaande facturen. Terwijl we lang geleden maar drie weken een gebrekkige server bij ze hadden!

Nog voor we deze facturen in huis hadden werden we al opgebeld. Alles snel opgelost overigens. Daarbij zeiden ze ook dat ED nu gewoon telefonisch bereikbaar is.

Dat je ze dus bellen kan, zo werd mij verteld door ze zelf......

Gservers
02/09/04, 00:49
Geachte heer,

welja een helpdesk lijn word van verwacht denk ik dat die tenminste bereikbaar is maar volgens mij ligt die hoorn gewoon gans de dag van de haak dusja wat is het nut

Vriendelijke Groeten,
Marc & Alex

Mannekino
02/09/04, 01:15
Origineel geplaatst door Gservers
Geachte heer,

welja een helpdesk lijn word van verwacht denk ik dat die tenminste bereikbaar is maar volgens mij ligt die hoorn gewoon gans de dag van de haak dusja wat is het nut

Vriendelijke Groeten,
Marc & Alex

Weet je wat ik niet begrijp, dat jullie je hele bedrijf afhankelijk maken van zo'n goedkope en niet al te beste dedicated provider, hoe leg je dat uit aan je eigen klanten?

Ik kan daar echt niet met me hoofd bij, ik kan me niet voorstellen dat ik bij zoiets mijn servers zou huren om er vervolgens wat game servers op te gooien en die weer verhuren voor zo goed noppes. Krijg je daar nog voldoening uit op de één of andere manier?

Nee dank je, ik heb liever alles zelf in de hand, koop me eigen servers bij een bedrijf waar ik op kan vertrouwen als er iets mis is. Kost allemaal wat meer maar die eerste server die ik bij dat bedrijf heb gekocht (dual Opteron) hangt inmiddels al meer dan 140 dagen in het rack zonder ook maar één keer vastgelopen te zijn of dat ik downtime heb gehad door toedoen van mijn co-locatie provider.

/me zucht...

ivs
02/09/04, 13:01
Wat mij opvalt bij easydedicated is dat zij zeer weinig informatie op hun site hebben staan. Helemaal op het gebied van support.

Wat ik mij bijvoorbeeld afvraag is wat gebeurd er als je server ermee stopt (HD crash of erger). Ik begrijp dat ze geen backups maken maar ze zeggen ook niet wat ze dan gaan doen en hoe lang het duurt voordat je weer online bent. Dit lijkt me toch cruciale informatie wie weet duurt het wel een week voordat je weer online bent?

superzooi
03/09/04, 10:26
Dan bel je ze op, easy(dedicated) toch? :)

@gservers, in 6 dagen 50 tickets aanmaken... Deed je msn het niet en had je niks anders te doen?

haha

SNS
03/09/04, 11:23
Origineel geplaatst door ivs
Wat ik mij bijvoorbeeld afvraag is wat gebeurd er als je server ermee stopt (HD crash of erger). Ik begrijp dat ze geen backups maken maar ze zeggen ook niet wat ze dan gaan doen en hoe lang het duurt voordat je weer online bent.

Normaal gesproken draag je zelf zorg voor de backups. Dat is niet het werk van een dedicated service provider.

superior-is
03/09/04, 11:52
Origineel geplaatst door tklaver


Normaal gesproken draag je zelf zorg voor de backups. Dat is niet het werk van een dedicated service provider.

Nou, ik zie vaak het tegendeel. Maar inderdaad bij de meeste budget oplossingen zullen ze (om de prijs te drukken) geen backup erbij leveren.

Darkanoid
03/09/04, 19:42
Pff server betaald 1 dag wachten en kreeg de meldig dat hij online stond.

Ik helemaal blij en dacht ahh zie jewel dat die verhalen niet helemaal waar zijn.

ehmm

Ik will contecten naar mn server... krijg geen verbinding en kan m ook niet pingen.

Ik open een ticket..
Reply: sorry maar we moeten de video kaart installeren

Na enigetijd reply ik: Ik kan dat zelf ook wel als het erg lang gaat duren.

reply: Nee sorry ik denk dat het door de vorige persoon verkeerd is begrepen maar er zijn problemen met je NIC die niet werkt op win2k3 dus we moeten het moederbord vervangen.

Aha ik reply: Wanneer is het klaar dan?

Reply: morgen zal dat klaar zijn.



Nou is het vandaag dus die morgen en tickets update how maar. ---> mijn vertrouwen weg en had t eigenlijk kunnen weten.

LOL ze hadden mooi een aantal servertjes kunnen verkopen aan mij maar na dit spectakel gaat het gewoon maar duitsland worden en frankrijk.

Misschien ben ik wel een beetje service verslaafd door servermatrix en ezzi.net maar daar reageren ze dezelfde dag nog en vaak binnen een paar minuten. En nu you get what you paid for. Ehh die servers zijn niet zo goedkoop zelfs de nederlandse servers kunnen nog lager qwa prijs.

Webxplosion
14/09/04, 01:21
Just my 2 cents ;)

ED biedt hele lage prijzen, en kan daardoor niet altijd even snel support leveren maar wanneer het echt nodig is zijn ze daar zeer zeker wel tot bereid.
Mijn server in Amerika ging vorige week offline, en ik had daarom een server bij ED besteld. Helaas ging mijn ED server (door mijn toedoen) down. Ze hebben me t/m 8 uur 's avonds via email geholpen de server weer online te krijgen, en met resultaat!
Dit omdat mijn 'oude' server de dag erna offline zou gaan.
Perfect!

Nu durf ik niet te zeggen of ze in elk geval zo begripvol reageren, maar als het er echt toe doet blijkbaar wel.
Wil je 24/7 support voor de kleine dingetjes (die je zelf ook prima kan oplossen/voorkomen) dan kun je waarschijnlijk beter voor een duurdere provider kiezen.

atservers
14/09/04, 03:29
Euh juist, weer gezeef over dingen waar hosters niets aan kunnen doen behalve het vervangen ervan. Mensen als wht nu eens een klachten sectie maken waar alleen mensen met klachten hun klachten daarin kwijt kunnen dan blijft de rest van het forum schoon. Ik denk dat wht er bedoelt is om mensen te helpen en niet af te bekken, vergeet niet dat ook webhosters mensen zijn die met machines werken die kapot kunnen gaan. En mensen die denken dat ze betalen dat ze dan gelijk voor god mogen spelen die zijn bij mij in ieder geval bij het foute adres.

Savvas
14/09/04, 06:53
Origineel geplaatst door atservers
Euh juist, weer gezeef over dingen waar hosters niets aan kunnen doen behalve het vervangen ervan. Mensen als wht nu eens een klachten sectie maken waar alleen mensen met klachten hun klachten daarin kwijt kunnen dan blijft de rest van het forum schoon. Ik denk dat wht er bedoelt is om mensen te helpen en niet af te bekken, vergeet niet dat ook webhosters mensen zijn die met machines werken die kapot kunnen gaan. En mensen die denken dat ze betalen dat ze dan gelijk voor god mogen spelen die zijn bij mij in ieder geval bij het foute adres.

Het werkt hier iets anders...

9 van de 10 keer post men hier toch in het verkeerde forum. Mensen lijken niet te willen accepteren dat het hier geen supportforum is van een bepaald bedrijf. Dus geen nieuwe sectie, gewoon maatregelen ;)

Henky!
14/09/04, 13:36
Origineel geplaatst door atservers
En mensen die denken dat ze betalen dat ze dan gelijk voor god mogen spelen die zijn bij mij in ieder geval bij het foute adres.

Een duidelijke reden om bij jou geen klant te worden. God hoef ik niet te zijn maar als klant wil ik wel als koning worden behandeld.

Verder snap ik niet dat in dit forum niet zou mogen worden geklaagd over bedrijven die faciliteiten verkopen aan hosters. Dit soort berichten heeft me nog al eens geholpen bij het maken van keuzes.

Een apart klachten rubriekje lijkt me echter wel gezellig:-)

UnknownFear
17/09/04, 19:22
Ik ben nu al circa 3 maanden bezig het met opzeggen van mijn server, verschillende tickets gesubmit. Afgelopen woensdag gebeld, ik zou snel teruggebeld worden. Vandaag nemen ze geen eens de telefoon meer op.

BestHost
18/09/04, 15:58
stuur dan een aangetekende brief.

wbakker-letsgoonline
30/09/04, 11:12
Weet iemand het nummer van easydedicated want ik moet namelijk ook nog wat weten.

raven
30/09/04, 11:33
Origineel geplaatst door Darkanoid
LOL ze hadden mooi een aantal servertjes kunnen verkopen aan mij maar na dit spectakel gaat het gewoon maar duitsland worden en frankrijk.

Ik zoek ook een goeie serverboer in Frankrijk, heb je een aanrader?

itrends
30/09/04, 11:42
Even een ontopic vraag, mensen die hosten bij ED doen het voor de lage prijzen. Zijn er concurrenten op het gebied van dedicated machines, met zulke prijzen? Lijkt me niet.

Dus mensen die voor zulke prijzen gaan zullen maar gewoon wat harder op hun tanden moeten bijten, voor die prijs is er weinig te klagen denk ik.

AlfaHosting
30/09/04, 12:02
Origineel geplaatst door raven


Ik zoek ook een goeie serverboer in Frankrijk, heb je een aanrader?

Amen.fr

R__D
30/09/04, 14:09
Wat ik zowieso niet snap is dat de TS hier constant zit te flamen over ED. Als deze meneer slimmer was geweest en rustig alle topics hier op dit forum had doorgelezen dan was dit misschien nooit gebeurt en was hij ook niet ( aan z'n reacties te zien ) 3 hartverzakkingen verder geweest. ( Niets persoonlijks bedoeld )
D'r is ook al eerder gezegd, dat hosting bedrijven ook mensen zijn die werken met machines. Machines laten het net als mensen ook wel is afweten.
Ook een simpel voorbeeld waar eigenlijk geen rekening mee gehouden wordt is het feit dat het bedrijf hun hardware leverancier ook wel is dingen op backorder kan hebben!

Dit zijn dingen die allemaal geregeld voorkomen, en ja ik vindt het behoorlijk overbodig om ED zo de grond in te trappen.. u get where u'r paying for..