PDA

Bekijk Volledige Versie : ResellerSRS - Communicatie



jeffrey
29/08/04, 14:22
Beste Mensen,

voorheen was ik klant van openregistrar, het verhaal dat veel mensen hier wel zullen kennen.

dit bedrijf is overgenomen door ResellerSRS, ik vraag me af of er meer mensen zijn die:

- lang wachten op domeinen voordat deze geregistreerd zijn
- 2 weken of meer moeten wachten op een reply van het bedrijf
- eerst moeten bellen naar het bedrijf om een beetje vaart te zetten achter het registratieproces.

ik wordt er onderhand een beetje moe van om meer dan 2 weken te wachten op een doodnormale domeinregistratie.

zijn er meer mensen met dit probleem?

wdv
29/08/04, 14:23
Ja, er verschijnt wekelijks een topic over. Gebruik de zoekfunctie maar eens ;)

FSCJasper
29/08/04, 14:24
Ook ervaring mee gehad,zit daarom nu ook bij een andere provider.Daar loopt gelukkig wel alles snel en gemakkelijk.

s2software
29/08/04, 14:27
Wij kregen zonet heel snel antwoord. Maar dat is dan ook een uitzondering.
Verder registreren we nu bij opendomainregistry, echt een verademing vergeleken met SRS.
Perfect registratie systeem, en helemaal realtime.

Rick L.
29/08/04, 14:33
Ik wacht al een maand op een reactie... Telefonisch krijg ik ze niet te pakken en mijn tickets beantwoorden ze niet (die ik al een aantal keer naar boven heb gehaald door te reageren).

Dennis
29/08/04, 15:07
Ik wacht al meer dan 6 maanden voor een compleet overzicht van mijn domeinen.

De service/support is de laatste maanden wel weer goed genoeg, maar ik maak er niet vaak gebruik van.

Luuc
29/08/04, 16:37
Origineel geplaatst door DennisCitus
Ik wacht al meer dan 6 maanden voor een compleet overzicht van mijn domeinen.

De service/support is de laatste maanden wel weer goed genoeg, maar ik maak er niet vaak gebruik van. Klopt, heb dit weken geleden ook aangevraagd, een werknemer zou dit in behandeling nemen maar heb tot op heden niets meer gehoord.

(.nl) domeinen zijn realtime te registreren dus geen problemen met registratie. Binnen een kwartiertje actief.

Over de support kan ik kort zijn: Een ramp. Tenminste, de laatste tijd.

[Edit] Nu ik erover nadenk, de support is wel erg langzaam en sommige dingen worden waarschijnlijk vergeten door de drukte. Ik wil er wel even bijzeggen dat ik vaak WEL goed ben geholpen. Het zou een beetje verkeerd van me zijn om alleen de slechte dingen naar buiten te brengen. :)

Johan-nl
29/08/04, 17:54
ResellerSRS mag geen support geven op WHT, zoals bekend.

Als een bedrijf het (even) slecht doet dan mag je hier natuurlijk
altijd je mening geven. Geen probleem.

Er zijn resellers die nooit problemen hebben en er zijn resellers die altijd problemen hebben. Dat is jammer, maar in de huidige (bèta) fase is daar niet veel aan te doen.

Wij hebben daarom besloten om afscheid te nemen van de resellers die altijd problemen hebben. Dat is beter voor beide partijen.
Zo hopen wij weer "rust in de tent" te krijgen.

Via onze eigen communicatie wegen zullen wij dit verder communiceren.
Meer kan ik niet zeggen op WHT.

Luuc
29/08/04, 18:21
Origineel geplaatst door Johan-nl
ResellerSRS mag geen support geven op WHT, zoals bekend.

Als een bedrijf het (even) slecht doet dan mag je hier natuurlijk
altijd je mening geven. Geen probleem.

Er zijn resellers die nooit problemen hebben en er zijn resellers die altijd problemen hebben. Dat is jammer, maar in de huidige (bèta) fase is daar niet veel aan te doen.

Wij hebben daarom besloten om afscheid te nemen van de resellers die altijd problemen hebben. Dat is beter voor beide partijen.
Zo hopen wij weer "rust in de tent" te krijgen.

Via onze eigen communicatie wegen zullen wij dit verder communiceren.
Meer kan ik niet zeggen op WHT. Bedoel je met 'Wij hebben daarom besloten om afscheid te nemen van de resellers die altijd problemen hebben.' de resellers die over elk klein foutje gaan zeuren of de resellers die gewoon pech hebben (die ECHTE problemen hebben)?

ikki_paha
29/08/04, 18:53
Origineel geplaatst door Luuc
Bedoel je met 'Wij hebben daarom besloten om afscheid te nemen van de resellers die altijd problemen hebben.' de resellers die over elk klein foutje gaan zeuren of de resellers die gewoon pech hebben (die ECHTE problemen hebben)?


Er staat :

Via onze eigen communicatie wegen zullen wij dit verder communiceren.
Meer kan ik niet zeggen op WHT.


Dus reactie krijg je er denk ik niet op.

Dennis
29/08/04, 18:55
Maar wil je wel hier op WHT even zeggen waarom wij nu al meer dan 6 maanden wachten op het domeinoverzicht en wanneer dit geleverd kan worden?

Veel ex-klanten van OpenRegistrar hebben namelijk niets te maken met jullie beta-DRS die binnenkort gebruikt zal worden.

Johan-nl
29/08/04, 19:06
Origineel geplaatst door DennisCitus
Maar wil je wel hier op WHT even zeggen waarom wij nu al meer dan 6 maanden wachten op het domeinoverzicht en wanneer dit geleverd kan worden?

Veel ex-klanten van OpenRegistrar hebben namelijk niets te maken met jullie beta-DRS die binnenkort gebruikt zal worden.


Ik heb het niet over een beta-drs die we binnekort gaan gebruiken. Verder lijkte me alles wel bekend >> slechte domain admin Openregistrar

Dennis
29/08/04, 19:18
Origineel geplaatst door Johan-nl

Ik heb het niet over een beta-drs die we binnekort gaan gebruiken. Verder lijkte me alles wel bekend >> slechte domain admin Openregistrar Okay, de waarom heb ik nu. Maar jullie hebben hier toch 6 maanden voor gehad? Ik wil nu eens dat overzicht zien. Het lijkt wel alsof jullie lui zijn en niets uitvreten.

Wanneer denk je dat we dat overzicht eens kunnen krijgen/bekijken? Dan zou ik je graag ook aan die deadline willen houden. Want nu lijkt het alsof ons wachten geen zin heeft. Wij gaan dus echt niet voor een 2e jaar betalen en beginnen haast te twijfelen of we uberhaupt wel moeten gaan betalen.

AlfaHosting
29/08/04, 19:31
Origineel geplaatst door s2software

Verder registreren we nu bij opendomainregistry, echt een verademing vergeleken met SRS. Perfect registratie systeem, en helemaal realtime.

En dat kan ik alleen maar ten volle beamen.

dotnetjunkie
29/08/04, 19:53
http://www.opendomainregistry.net/ , is het die?
Bedankt voor de tip, ziet er goed uit.
Wij zijn namelijk ook op zoek naar een partij voor .NL registraties (.BE / .COM e.d. doen we via MyDomain.be vanwege het uitmuntende DNS-systeem dat zij beiden, maar zij hebben helaas geen .NL...).
Dus jullie kunnen mij opendomainregistry aanbevelen voor .NL domeinnamen?

ikki_paha
29/08/04, 19:58
hou het nou eens ONTOPIC

jeffrey
30/08/04, 09:35
Het verbaasd me ook niks dat andere mensen er ook problemen mee hebben. Alleen zit ik dan met hetzelfde probleem.. een overzicht van alle domeinen die bij openregistrar / resellersrs zijn geregistreerd, zodat alles verhuisd kan worden.

als ik daar nog een half jaar op moet wachten, lijkt me toch wel erg lang?

Markuz
30/08/04, 10:25
Ik ben inmiddels in het bezit van een overzicht van al mijn domeinnamen. Althans zo ver deze in de administratie stonden. Er missen er nog een hoop, maar daar werken ze nog aan geloof ik. :)

Johan-nl
30/08/04, 10:56
Die overzichten van de Openregistrar domeinnamen daar werken wij nogsteeds aan. Dat hebben we idd onderschat.
(de admin was heel slecht)

Om nou boos op ResellerSRS te worden..... wees eerder een beetje blij.
Als wij het niet hadden overgenomen dan had je NOOIT een lijst gekregen van je domeinnamen.
Erger nog, waarschijnlijk waren ze dan door SIDN verwijderd ivm non betaling van Openregistrar.


NU BLIJVEN WE WEER ONTOPIC.

serverbilly
30/08/04, 11:24
Origineel geplaatst door Johan-nl
Als wij het niet hadden overgenomen dan had je NOOIT een lijst gekregen van je domeinnamen.

Dan was er vast wel een andere kandidaat geweest hoor...
Of we blij moeten zijn met ResellerSRS? De tijd zal het ons leren, laten we hopen dat ze snel hun zaken op orde krijgen.

Dennis
30/08/04, 12:00
Wanneer denken jullie die overzichten af te hebben?

Detonator
30/08/04, 17:23
Wij hebben daarom besloten om afscheid te nemen van de resellers die altijd problemen hebben. Dat is beter voor beide partijen.

Hoeveel problemen moet iemand hebben om in deze categorie te vallen? Ik zit al sinds het aller-allereerste begin bij OpenRegistrar (/SRS) met een tiental+ domeinen, heb nooit ergens over geklaagd, betaal de rekeningen altijd binnen 1 week. Maar zelfs mijn allereerste ticket-supportvraag is afgelopen maand niet beantwoord. Ook niet na 2x versturen.

Die tickets worden gewoon niet gelezen, of wel? Bedroevend.

serverbilly
30/08/04, 17:25
Origineel geplaatst door DennisCitus
Wanneer denken jullie die overzichten af te hebben?

Einde communicatie :)

Johan-nl
30/08/04, 21:43
Origineel geplaatst door Detonator


Hoeveel problemen moet iemand hebben om in deze categorie te vallen? Ik zit al sinds het aller-allereerste begin bij OpenRegistrar (/SRS) met een tiental+ domeinen, heb nooit ergens over geklaagd, betaal de rekeningen altijd binnen 1 week. Maar zelfs mijn allereerste ticket-supportvraag is afgelopen maand niet beantwoord. Ook niet na 2x versturen.

Die tickets worden gewoon niet gelezen, of wel? Bedroevend.

die "categorie" is meer een interne zaak.
Er zijn nog problemen met het email-ticket systeem.
Van bepaalde servers/provider komt de mail niet door ivm
"SPAM verdacht" en nog een paar zaken.

root
30/08/04, 23:59
http://www.openregistrar.nl/srs_support.html

Closed