PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Supermicro SC512L



Savvas
25/08/04, 22:40
Te koop:

o Supermicro SC512L chassis
o Frontpaneel kabel inclusief
o I/O Paneel inclusief
o Levering in originele verpakking

!!!!! NIEUW !!!!!

Afhaalprijs: €110,- contant (@ Redbus Interhouse)
Eventueel inclusief factuur voor €110,- ex btw.

Had deze kast een tijd op voorraad liggen, vandaag in gebruik genomen voor het eerst, maar helaas ongeschikt voor de door ons gebruikte hardware (geen supermicro moederborden).

Indien iemand nog een chieftecje op voorraad heeft en hem voor deze zou willen inruilen vind ik het ook prima.

Ik merk het wel :)

host3000
25/08/04, 22:45
---> was vrij overbodige post. Dat weet Savvas ook wel :rolleyes:

Savvas
25/08/04, 22:57
Origineel geplaatst door host3000
---> was vrij overbodige post. Dat weet Savvas ook wel :rolleyes:

ik heb hem niet eens gelezen, dus laten we het door de vingers zien :D;)

Hans
26/08/04, 00:58
Heb wel interesse. Wat gaat er mis met het moederbord dat je erin wil stoppen ? Ik wilde er een asus moederbord in gaan gebruiken. Als het alleen de audio connector is die voor problemen zorgt, dan vind ik daar wel iets op.

mihosnet
26/08/04, 08:18
Normale moederborden passen niet (aan/uit knop etc.). Of je moet speciale kabels daarvoor kopen.

SeppaR
26/08/04, 11:15
Origineel geplaatst door Hans
Heb wel interesse. Wat gaat er mis met het moederbord dat je erin wil stoppen ? Ik wilde er een asus moederbord in gaan gebruiken. Als het alleen de audio connector is die voor problemen zorgt, dan vind ik daar wel iets op.
Je moet gewoon zorgen dat hij start als je de voeding erin steekt, dus ff in bios opzetten power on after a/c loss ofzoiets. :)
Dan zijn er geen problemen.
Het zijn alleen de knoppen vooraan die niet werken.

Hans
26/08/04, 11:23
Origineel geplaatst door SeppaR

Je moet gewoon zorgen dat hij start als je de voeding erin steekt, dus ff in bios opzetten power on after a/c loss ofzoiets. :)
Dan zijn er geen problemen.
Het zijn alleen de knoppen vooraan die niet werken.

Daar valt overheen te komen inderdaad. Power on after A/C loss moet toch ivm. de masterswitch waar hij aan komt. Bedankt voor de info!

McRox
26/08/04, 15:31
Ik zou graag een goedkope (p4) testservertje willen bouwen :)

Welke moederborden passen er eigenlijk in?

Savvas
26/08/04, 16:03
Origineel geplaatst door Hans


Daar valt overheen te komen inderdaad. Power on after A/C loss moet toch ivm. de masterswitch waar hij aan komt. Bedankt voor de info!

hmm wie had je dat toch verteld ;)

Nou een gewoon ATX moederbord past er perfect in, echter als je een thermaltake 1u cooler wil gebruiken heb je een klein probleem, je kan beter voor een variant gaan waarbij je een plaatje aan de onderkant moet bevestigen en daar de schroeven in draaien, aangezien de micro kast die niet heeft.

Hans
26/08/04, 16:22
Origineel geplaatst door NetRouting


hmm wie had je dat toch verteld ;)

Nou een gewoon ATX moederbord past er perfect in, echter als je een thermaltake 1u cooler wil gebruiken heb je een klein probleem, je kan beter voor een variant gaan waarbij je een plaatje aan de onderkant moet bevestigen en daar de schroeven in draaien, aangezien de micro kast die niet heeft.

ehhh, nou, SeppaR ? :) Of heb ik een mailtje van je gemist ? Ik heb hier een asus moederbord dat rechts naast de seriele en lpt poort nog 2xusb+ethernet en 3xaudio heeft.. die audio haal ik er wel vanaf en usb/ethernet zou niet bereikbaar zijn.

Als je er een pci riser bij hebt dan is het misschien alsnog interessant om die kast over te nemen.

Savvas
26/08/04, 16:57
Origineel geplaatst door Hans


ehhh, nou, SeppaR ? :) Of heb ik een mailtje van je gemist ? Ik heb hier een asus moederbord dat rechts naast de seriele en lpt poort nog 2xusb+ethernet en 3xaudio heeft.. die audio haal ik er wel vanaf en usb/ethernet zou niet bereikbaar zijn.

Als je er een pci riser bij hebt dan is het misschien alsnog interessant om die kast over te nemen.

Ik heb een risertje voor je erbij.

PS wilde de post van seppar quoten, klein foutje van me :(

Hans
26/08/04, 17:06
Origineel geplaatst door NetRouting


Ik heb een risertje voor je erbij.

PS wilde de post van seppar quoten, klein foutje van me :(

Ah, op die manier :) Met een riser erbij ben ik helemaal gelukkig. Kan ik 'm toevallig morgen tussen 8:30 en 15:00 komen ophalen ? Of ergens in het weekeinde?

Savvas
26/08/04, 17:20
Origineel geplaatst door Hans


Ah, op die manier :) Met een riser erbij ben ik helemaal gelukkig. Kan ik 'm toevallig morgen tussen 8:30 en 15:00 komen ophalen ? Of ergens in het weekeinde?

weekeinde komt beter uit, zondag. Dan zit ik toch in redbus :)

Hans
26/08/04, 18:51
Origineel geplaatst door NetRouting


weekeinde komt beter uit, zondag. Dan zit ik toch in redbus :)

Lijkt me prima. Ik stuur m'n gsm-nummer per PB voor als er iets mis mocht lopen. Als ik een nummer van jou kan krijgen is dat misschien ook wel handig.

Hoe laat spreken we af bij redbus ? Een uur of 2 's middags bijvoorbeeld ?

Goldeneye
27/08/04, 12:08
bang om te solderen? dat kabeltje voor het front panel kan je gewoon zelf maken hoor :)

Dominic
27/08/04, 12:41
Ehm.....het kabeltje voor het front paneel zit erbij?