PDA

Bekijk Volledige Versie : All round PHP/ASP/MYSQL/msSQL developer zoekt nieuwe baan



angel
25/08/04, 11:54
Ik ben een ervaren PHP/MYSQL ASP/MSSQL all round webdeveloper met 2 jaar werk ervaring bij een marketing bureau (en werk daar nog steeds).Ik heb echter het gevoel dat ik niet voldoende gewaardeerd word voor mijn kunnen en zwaar onderbetaald ben.En in een klein bedrijf zit dus niet echt een doorgroei mogelijkheid. En ik heb geen zin om mijn hele leven op dezelfde bedrijf op dezelfde plek te zitten...

Ik ben dus op zoek naar een nieuwe baan ...



Wat wil ik?
Ruimte, Beter loon(Ik ben geen geldwolf.Ik ben gewoon eerlijk.), Meer uitdagingen,Dichter bij huis(Regio rotterdam als het even kan)

Wat zoek ik?
Een bedrijf met wat meer mensen, Meer klanten, en echt wat te developpen....

Mijn ervaring:

Opleiding
Technische informatica MBO (bol4) bij het Crabeth college in Gouda.

Systemen
Zowel Linux als windows systemen. Ik probeer graag exotische OS'en uit.

PHP
Ruim 6 jaar (ik heb nog met php 3 gewerkt :) )
2 jaar bij het bedrijf waar ik nu werk .

MYSQL
iets minder dan 6 jaar.(op het moment)

ASP
2 jaar

Grafisch
Meerdere sites ontworpen en begeleid tot het eind.Excelent photoshop skills. Kan ook goed overweg met een tablet(wacom) en Painter 7 (grafish teken programma).

CMS'en
Ik heb verschillende CMS'en geschreven in zowel PHP en ASP. Dit is ook mijn "ding".
Ik ben op het moment bezig met een uitermate complex CMS waarin klantgegevens gerelateerd worden aan content en men kan zien wat de complete history van een klant is.(er zit een complex CRM in dat uniek is in deze wereld)
(meer info? Mail adres staat onderaan de post)

Veld van ervaring
Complexe CMS'en zijn mijn ding en heb de neiging door te gaan totdat het probleem is opgelost (ook al betekend dat grote hoeveelheded cola of de nacht doorhalen)


- CMS in PHP (versie 1 van mijn eigen CMS)
- CMS in ASP en ACCESS
- CMS in php (versie 2 van mijn eigen CMS)
- CMS in php (een fork(afsplitsing) van mijn eigen cms maar gemaakt voor het bedrijf waarvoor ik werk) Hier in zit onderandere ook een tracking en emailing systeem en een CRM
- Tools zoals een "site ripper" en andere handigheidjes.

(meer info? Mail adres staat onderaan de post)

Snelheid van oppakken van nieuwe technologiƫn
Zeer snel.

Team verband of loner?
Ik kan zowel goed in team verband als alleen werken. Zelf werk ik in team verband het liefst als hoofd developer aangezien ik (volgens velen) nog al abstract kan denken en goed overzicht kan houden over de zaken.

Email marketing
Ik werk voor een marketing bureau. Daar realiseren wij voor klanten onder andere emails,websites en begeleiden we de klanten. En absoluut geen spam. Nette html en text mails

Portfolio
Mijn portfolio site staat nog in de steigers en is bijna klaar. Ik kan u echter wel wat van mijn werk laten zien maar aangezien deze sites niet echt voor een ieders ogen geschikt zijn vraag ik u mij te mailen als u meer wilt zien.
(meer info? Mail adres staat onderaan de post)

Nevenactiviteiten
- Ik heb 3 domeinen met elk een site er achter. Deze update ik ook regelmatig. Dit moet geen probleem met jullie zijn.

- Een van deze sites gaat misschien nog is wat opleveren dus dat moet geen probleem met jullie zijn.

- Ik teken graag en heb ook mijn eigen site met tekeningen. Dus ook artistieke aspiraties.


No nonsense
Ik hou er van als iemand direct zegt wat hij/zij vind of als er iets hem/haar niet aan staat. Niet dat je maanden later hoort dat er iets niet goed gaat.

Contact opnemen?
Jbakker[at]Neohot[dot]net

Email mij en u krijgt een link naar mijn portfolio.

reyer
26/08/04, 13:58
Hoeveel jaar heb je professioneel gewerkt in PHP/MySQL e.d. is dat uiteindelijk twee jaar van de zes?

angel
26/08/04, 14:06
Ja twee jaar van de 6 maar ik heb ook nog

En een maand stage gelopen bij een bedrijf in almere waar ik een intraweb systeem maakte voor de account managers (waar ook rekening gehouden werd met de agenda van de account managers)
(de eigenaren van het bedrijf kregen ruzie en het bedrijf hield op te bestaan)

daarna 3 maanden notes development gedaan bij een groot chemisch bedrijf. waarvoor ik later ook nog een systeem heb geschreven (een adapter op hun systeem,zodat iedereen makkelijk er mee kon werken) voor een weegbrug in duitsland.... (in delphi geschreven.)


en daarnaast ben ik natuurlijk s'avonds en in het weekend ook veel bezig met programmeren...

Maar professioneel zal het 2 jaar en een maand zijn.... Iets wat overigens niet echt uit maakt in mijn optiek.
Je kan het of je kan het niet ...

reyer
26/08/04, 14:11
Er bestaat een verschil tussen hobbien en professioneel er mee bezig zijn. Maar goed dat is ook niet zo'n discussie punt, mag ik vragen wat je precies ervaring is met delphi? Misschien heb ik op dat vlak wel interesse. Dan hoef je niet zelf een licensie van Delphi 8 (.NET) te hebben, alleen dat moet ik nog even na gaan.

angel
26/08/04, 14:22
Ik ben ooit begonnen met Turbo pascal en ben gegroeid naar delphi (op school)

Ik heb er de laatste 2 jaar weinig mee gedaan. Maar wat dat betreft werk ik de laatste tijd weinig met grafische suites. (ivm mijn PHP werk op het moment)

Mijn eindproject voor school is geschreven in Delphi.

Eerst 5 en daarna 6.
Ik ben nog een tijd met een IRC client bezig geweest. Maar dat heb ik op een gegeven moment opgegeven. Omdat ik meer tijd nodig had voor mijn eigen CMS

Ik hou van database gelinkt programmeren he...

Maar wat zoek je precies.

p.s.
$Knutselaar != $me

(in het geval dat iemand dit verkeerd begrijpt : Ik ben geen knutselaar... != word ook wel "IS NOT" genoemd)

p.p.s. Dat weegbrug programma word nog steeds gebruikt. Ik kreeg pas nog een telefoontje van de opdracht gever. Het programma draait nog altijd bugloos (nu al 2 jaar)

Ivo
06/09/04, 20:08
Hmm dus je hoofdmotief voor een nieuwe baan is meer poen :P, lekker verkooppraatje

angel
07/09/04, 08:56
Ik ben geen geldwolf.Ik ben gewoon eerlijk. Ik wind er geen doekjes om heen.


Het is geld en een baan dichter bij huis en meer mensen om me heen.
In een te klein bedrijf kan je niet echt goed verder groeien.

maar goed bedankt voor de reactie :)

ik zal er wat aan gaan sleutelen