PDA

Bekijk Volledige Versie : Gezocht: 2 PHP/MySQL scripters en 1 Flash designer.



Frangkje
25/08/04, 01:27
Wegens de na-de-vakantie-drukte is SMSstunter opzoek naar:

PHP/MySQL scripters.
Voor een 2 tal (onafhankelijke) interne projecten zijn we opzoek naar (het liefst 2) PHP/MySQL scripters.
Voor beide projecten geldt dat er een aantoonbare ervaring in het gebruik van PHP/MySQL moet zijn en de scripter het vermogen moet hebben om creatief problemen op te kunnen lossen.
Het kunnen layouten is geen vereiste aangezien ons vaste designbureau de huisstijl voor beide projecten zal aanleveren.

Flash designer.
Voor het ontwikkelen van een interactieve intro + een demonstratie van onze webinterface zijn we opzoek naar een Flash designer.
Voor de intro dient (ruime) ervaring in het ontwerpen en realiseren van bewegende flash intro's aanwezig te zijn (incl. bijpassend geluid) + kennis van het op de achtergrond aanroepen van een URL met de in de intro door de bezoeker ingetoetste gegevens.
Voor de demonstratie dient een flashfilmpje gemaakt te worden waarin de mogelijkheden van onze webinterface globaal gedemonstreerd worden.

Voorwaarden:
Alvorens geïnteresseerden inzage krijgen in het functionele ontwerp van de opdracht dient een partner overeenkomst, waarin o.a. de geheimhouding met betrekking tot de eventueel te verkrijgen opdracht geregeld zal worden. Mede hierom zal er telefonisch geen informatie over deze opdrachten kunnen worden verstrekt.
Zonder (aantoonbare) ervaring in het gevraagde is het onnodig te reageren.
Uitsluitend bij de KvK en belastingdienst aangemelde bedrijven worden verzocht te reageren.

Meer informatie:
Voor meer informatie kunt u via PM of Email: Frank [at] smsstunter [dot] NL contact opnemen.
Bij uw reactie wordt u verzocht om in het onderwerp-veld de gewenste functie te vermelden.

Frangkje
25/08/04, 12:45
Blijkbaar zijn er nog enkele onduidelijkheden, graag neem ik die hier weg zodat we dezelfde vraag niet steeds opnieuw hoeven te beantwoorden:

- Het is mogelijk om vanuit huis / eigen kantoor te werken. Uiteraard dient u dan wel zelf te beschikken over de benodigde software.
- Partijen uit andere landen dan Nederland worden ook uitgenodigd te reageren, mits er over de in dat land benodigde inschrijving(en) wordt beschikt.

TriCator
25/08/04, 18:27
Als freelance PHP/MySQL-develloper zou ik graag willen weten wat de geschatte deadline is van elk van de scripter-opdrachten. Zijn dit projecten van een half jaar fulltime, of zou ik er slechts een weekje parttime zoet mee zijn?

b.v.d.

Frangkje
25/08/04, 18:48
Hoi TriCator,

Over het PHP / MySQL scripten:
De ene opdracht kent een geschatte tijdsbesteding van 20 a 30 uur. De andere van 100 a 150 uur, een en ander uiteraard onder voorbehoud.

De Flashopdracht kan ik geen uitspraak over doen aangezien wij hier binnen ons bedrijf geen expertise in voorhanden hebben en ik persoonlijk al helemaal geen kaas gegeten heb van flash design.

Frangkje
25/08/04, 19:05
Algemene aanvulling:

We hebben vandaag voor beide opdrachten een behoorlijk aantal extra informatie aanvragen + reacties binnengekregen. Ik heb vanmiddag al een aantal mensen gesproken en ik denk dat we met betrekking tot de Flash opdracht de juiste persoon reeds gevonden hebben (Maandag 30 augustus weet ik definitief of we met deze persoon in zee gaan, maar het lijkt me wel zo eerlijk dit alvast hier te melden om geen valse hoop te scheppen). Voor het MySQL / PHP gebeuren hebben we ook een behoorlijk aantal reacties gekregen, iedereen die voor maandag 30 augustus 9:00 hier nog op reageert krijgt persoonlijk bericht. Pas hierna zullen we de knoop definitief doorhakken voor het verstrekken van deze 2 opdrachten.

Graag wil ik iedereen die reageert vooral verzoeken om voorbeelden van je werk (links, screenshots, extra uitleg, etc) mee te sturen.

Onze voorkeur voor de MySQL / PHP opdracht gaat uit naar mensen met de volgende ervaring(en):

- Een reseller programma hebben opgezet waarbij de reseller na het inloggen in zijn eigen omgeving de persoonlijke verkoop statistieken + opbrengsten kan raadplegen. Aan het back-end dient deze omgeving algemene statistieken te kunnen uitspuigen + maandelijks automatisch de facturen uit te kunnen draaien.

- Een webwinkel hebben opgezet waarin mensen dynamische content verdeeld over een 5tal categorieen in een winkelwagen kunnen plaatsen. Vervolgens dient dit aan een 2tal reeds bestaande systemen gekoppeld te worden voor de betaling en aflevering.

- Een onderscheidende (dus niet een mobilemoney of ringtonio template) ringtone / wallpaper site hebben opgezet.

Maar indien er mensen zijn met andere onderscheidende projecten waar ze trots op zijn zijn die uiteraard ook meer dan welkom om deze voorbeelden mee te sturen.