PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] spotgoedkope Directadmin lifetime licenties



jep
24/08/04, 16:05
//edit ensimguru

25 Normale posts eerdat je mag adverteren.

Deltaned
24/08/04, 16:08
Je weet neem ik aan dat je GEEN direct admin licenties mag doorverkopen?
Dat de versies uitsluitend voor JOU eigen servers bedoeld zijn?

Denk even na, dit kan je wel problemen opleveren

jep
24/08/04, 16:12
Nee hier ben ik niet bekend mee, maar ik mag ze wel bestellen voor mijn eigen klanten. (Servers van colo's e.d) Waarom dan geen klanten in een ander netwerk?

Support willen ze er niet op geven, dat doen wij.

mihosnet
24/08/04, 16:14
Ik zal maar heel snel de voorwaarden gaan doorlezen.

1. Het staat op de voorpagina dat het niet mag.
2. In de voorwaarden staat dit: "Reselling Limitations
Partners may not sell DirectAdmin licenses by themselves. All licenses purchased at internal rates must be included in with new dedicated server sale."
3. Het heet niet voor niets internal pricing.

Je mag ze trouwens ook niet voor je eigen webservers gebruiken. Enkel dedicated.

Carl<n-media>
24/08/04, 16:16
Bovendien heb je pas 16 posts en je mag pas vanaf 25 posts adverteren.

Neferu
24/08/04, 16:29
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Bovendien heb je pas 16 posts en je mag pas vanaf 25 posts adverteren. Hij adverteert niet maar biedt iets te koop aan :p
Dat wat hij te koop aanbiedt niet helemaal "jouker" is, is een ander verhaal. Bel anders even de FIOD-ECD :D ;)

Regels Adverteren:

9. Adverteren met je eerste bericht is niet toegestaan en je bericht wordt dan ook direct verwijderd. Er zijn minimaal 25 posts nodig om een advertentie te mogen plaatsen.

10. Adverteren mag alleen in de advertentie forums, en uitdrukkelijk niet in de andere fora.

11. Webhostingtalk.nl accepteert ten hoogste 1 advertentie elke 7 dagen per bedrijf.
Een advertentie moet aan de volgende eisen voldoen:
* de advertentie komt in het Speciale Aanbiedingen forum
* de advertentie mag hoogstens 5 verschillende aanbiedingen bevatten
* de aanbiedingen staan in het eerste bericht
* de bedrijfsnaam moet vermeld worden
* de prijs van de aanbieding moet vermeld worden
* de locatie (welk netwerk?) van de servers moet genoemd worden
* het is niet toegestaan aanbiedingen achteraf toe te voegen, te veranderen of te verwijderen
* er mag geen gebruik gemaakt worden van onbeperkte waardes aangezien wij dat zien als een vorm van misleiden (dus geen advertenties met onbeperkt aantal bandbreedte, databases, email adressen etc.)

jep
24/08/04, 16:40
Dan stel ik voor dat dit topic de prullenmand in gaat. Excuses.

root
24/08/04, 19:34
Origineel geplaatst door Neferu
Hij adverteert niet maar biedt iets te koop aan :p
Dat wat hij te koop aanbiedt niet helemaal "jouker" is, is een ander verhaal. Bel anders even de FIOD-ECD :D ;)


Jij vind jezelf nogal grappig geloof ik ?. Hou de onzinnige opmerkingen voor anders bied ik je punten aan.

Closed

Schaap
24/08/04, 19:36
Ik wil niet grappig doen hoor ensimguru, maar de topic heb je juist weer geopent ipv gesloten ;)

root
24/08/04, 19:45
kijk dat is nou grappig :)