PDA

Bekijk Volledige Versie : webhosting



www*marrucc*com
21/08/04, 19:30
Hallo, Ik wil zelf een webhostings bedrijf beginnen, maar ik weet niet goed wat voor een spullen ik nodig ben en wat ik allemaal moet kopen, weet iemand raad? alvast bedankt.

ik hoop dat deze niet zo snel op slot gaat zonder reden,

FSCJasper
21/08/04, 19:38
Reden is:het is een domme vraag! Waarom wil je een webhostingbedrijf beginnen als je er niets vanaf weet?

Rusrink
21/08/04, 19:38
als je zelf iets wil beginnen, moet je zelf zoeken naar die dingen. Eigen initiatieven nemen. Als je alles in je schoenen laat schuiven zal het je nooit lukken iets succesvols te beginnen dus probeer de zoekknop hier ophet forum is of ga lekker een dagje googlen.

WebSiteNet
21/08/04, 19:40
Als je even zoekt vind je zo een reden. Als je een hosting ebdrijf wilt beginnnen maar nauwelijks weet wat je er voor nodig hebt of wat het is kan je het beter niet doen.

En direct na een gesloten topic en nieuwe posten is nog verstandiger (ahum). Dacht je serieus dat deze wel open blijft. Blijf gewoon rustig en stuur en pm naar de mod en dis zal waarschijnlijk een reden er voor geven.

RobbertC
21/08/04, 19:46
Deze gaat weer op slot.

Hier is al gigantisch veel over geschreven. Boeken vol, forums vol. En misschien moet je nog maar eens heel goed nadenken over het starten van een webhosting bedrijf als je geen idee hebt wat je nodig hebt, en je ook niet bereid bent om zelf te zoeken.