PDA

Bekijk Volledige Versie : ResellerSRS



Siebe
20/08/04, 14:19
Hallo!

Heeft iemand enig idee hoe ik in hemelsnaam ResellerSRS kan bereiken? Ze reageren niet op een telefoontje, en emails gaan al ongeveer 2 maanden onbeantwoord. Inmiddels is mijn domeinnaam 'expired' (Door de tergend langzame reactes.. Of eigenlijk, GEEN reacties) en ik wil het toch verhuizen (Want zoals het nu is is ResellerSRS rond uit, k-u-t).

Ik heb verscheidende mailtjes gestuurt, en het andere bedrijf heeft ook meerdere keren geprobeerd ze te bereiken. Niets. Het domein is gelocked, en kan dus niet worden verhuisd zonder permissie of 45 dagen te wachten. Het laatste is absoluut sh*t, want er staat informatie op die door zo'n 15000 mensen per maand word bekeken.

Ticket nummers zijn,
#2004072710000081
#2004081610000082
#2004061810000019

En vast nog wel een hoop, maar die ben ik inmiddels kwijt.

wdv
20/08/04, 14:22
Same problem here..

Telefoon wordt ook niet opgenomen..

®on
20/08/04, 14:27
Gaan we weer.....

't Is toch hier geen support desk van dat bedrijf dat je hier je Ticket nummers neerknalt? Klagen prima, maar ticketnummers........ :rolleyes:

//edit: http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=55233&highlight=ResellerSRS Check even de opmerking van de mods (laatste 2 posts in dat topic)

Siebe
20/08/04, 14:29
"Voor het geval dat"?

Markuz
20/08/04, 14:45
Probeer je wel het nieuwe nummer te bellen? * knip *

wdv
20/08/04, 14:48
Hebben ze iedere dag een ander nummer ofzo? :)

Op het 0512 nummer krijg ik te horen dat ze het zooo druk hebben dat ze niet op kunnen nemen.

Markuz
20/08/04, 15:30
Origineel geplaatst door wdv
Hebben ze iedere dag een ander nummer ofzo? :)

Op het 0512 nummer krijg ik te horen dat ze het zooo druk hebben dat ze niet op kunnen nemen.
Dat had ik inderdaad ook steeds. Op dat andere nummer kreeg ik net een callcenter.

Neferu
20/08/04, 15:35
Bedrijf heet ook (weer eens) anders heh!
Shared Registry Service (SRS)
Kievitstraat 27
3514 VA UTRECHT
Netherlands

Registrar Technical Contact
+31 (0)900654321
info@sharedregistryservice.nl

BeeWee
20/08/04, 16:21
Hou op... ik dacht dat ik de enige was.

Reactie = 0,0

Dacht nog even dat Johan e.e.a. kon betekenen, maar ook hij komt zijn beloftes niet na.
Vage verhalen over nieuwe systemen en dat er een resellersstop is van enkele dagen... wat nu al enkele weken duurt...

En inderdaad... geen enkele respons meer...

Dan maar het geld naar iemand anders brengen...
:r

Jammer hoor...

Groet,
BW

Leandros
20/08/04, 16:50
stuur gewoon een copy van je e-mail naar j.hamstra ...... res..

Had ik gedaan en kreeg gisteravond laat telefoon van hem.

AlphaXS
20/08/04, 17:54
Daar ik punten krijg voor het plaatsen van een doodordinaire vraag, hetzij misschien te sarcastisch, maar het bleef een vraag, neem ik aan dat er nu ook "gewoon" weer punten uitgedeeld gaan worden? :D

Ben benieuwd.....

BeeWee
20/08/04, 21:43
Origineel geplaatst door Leandros
stuur gewoon een copy van je e-mail naar j.hamstra ...... res..

Had ik gedaan en kreeg gisteravond laat telefoon van hem.

Autoresponder dat-ie tot 09/08 niet aanwezig is.... 2004.

Mag dan wel de zoveelste topic over resellerSRS zijn, maar volgens mij is het toch wel handig dat men van dit soort praktijken op de hoogte is.
Je zou ze maar eens snel nodig moeten hebben...

Groeten,
BW

Leandros
20/08/04, 23:44
klopt alleen hij belde mij wel gisteravond op... kan ook nog een vergeten instelling zijn.

Johan-nl
21/08/04, 09:47
Dit is idd geen support topic voor SRS.
Daarom zal ik ook geen support geven via WHT.

Ik wil even melden dat wij niet op email reageren van klanten van klanten (eigenaren van domeinnamen) Ook als er naar een verkeerd emailadres word gemaild kunnen wij niet reageren.

ResellerSRS heeft geen nieuwe naam of telefoonnummer.
De naam in de whois is nautraal, dit is gedaan voor de resellers
die niet willen dat onze naam als registrar in de whois staat.

root
21/08/04, 11:26
Origineel geplaatst door Johan-nl
Dit is idd geen support topic voor SRS.
Daarom zal ik ook geen support geven via WHT.

Ik wil even melden dat wij niet op email reageren van klanten van klanten (eigenaren van domeinnamen) Ook als er naar een verkeerd emailadres word gemaild kunnen wij niet reageren.

ResellerSRS heeft geen nieuwe naam of telefoonnummer.
De naam in de whois is nautraal, dit is gedaan voor de resellers
die niet willen dat onze naam als registrar in de whois staat.

Closed... niets aan toe toe voegen.