PDA

Bekijk Volledige Versie : Mijn-Sleutel



Mikey
19/08/04, 11:30
Zojuist is een van onze servers hoogst waarschijnlijk gecompromised. Server is via switch afgesloten van het internet zodat er zo min mogelijk sporen verloren gaan. Op moment van schrijven wordt er een spoed overleg gehouden wat er gaat gebeuren. Meerderheid gaat voor een verse harde schijf zodat de oude op sporen onderzocht kan worden.


verwachte downtime 6 uur.

NFOrce
25/08/04, 17:51
Lijkt me inderdaad wel zo slim, nieuwe hdd copieer oude op nieuwe en zet alle data terug met nieuwe passes.. Controleer op je gemak alle laatste traffic logs naar die server van je router en ook de logs op je bak etc etc. :) NAja success man!

SeppaR
25/08/04, 17:53
Origineel geplaatst door TheSpeedX
Lijkt me inderdaad wel zo slim, nieuwe hdd copieer oude op nieuwe en zet alle data terug met nieuwe passes.. Controleer op je gemak alle laatste traffic logs naar die server van je router en ook de logs op je bak etc etc. :) NAja success man!
Thread van 6 dagen oud?
Is al opgelost hoor :O

wdv
25/08/04, 17:56
Mocht Mikey het willen delen, hoe zijn ze binnen gekomen? Is altijd weer goed om van te leren..

Mikey
25/08/04, 18:59
schijf stond bijna te koken gewoon, was zo heet dat we hem niet eens aan konden pakken. Daarom was mijn thread over data recovery er ook.


Origineel geplaatst door SeppaR

Thread van 6 dagen oud?
Is al opgelost hoor :O

Dat lijkt mij ook wel :)

The MAzTER
25/08/04, 20:00
Origineel geplaatst door Mikey
schijf stond bijna te koken gewoon, was zo heet dat we hem niet eens aan konden pakken. Daarom was mijn thread over data recovery er ook.



Dat lijkt mij ook wel :)

hoe heet?

ik vraag me af wanneer het echt riskant is

Mikey
25/08/04, 20:13
Origineel geplaatst door The MAzTER


hoe heet?

ik vraag me af wanneer het echt riskant is

dusdanig dat toen ik hem pakte gelijk terug legde en best pijn in me vingers had zitten een tijdje. 40 Graden kraan heb je normaliter minder last van dan van die schijf.

ThePostman
25/08/04, 20:28
Wow das flink heet :)

Mikey
25/08/04, 23:15
Origineel geplaatst door The Postman
Wow das flink heet :)

ja uhmzzz, ik zeg iets en dat zeg ik niet voor niets :rolleyes: