PDA

Bekijk Volledige Versie : gratis PHP en mySQL hosting



cleany
18/08/04, 12:41
waar kan ik dit vinden ?

het is maar voor tijdelijk, tot wanneer de server het weer gaat doen. We zonder banners graag. Ik heb er wel een, maar die accepteert alleen Access databases en blijkbaar is die SQL anders geformuleerd dan die bij een mySQL database.

WebSiteNet
18/08/04, 12:45
Volgens mij kan je bij 50free.com weer aanmelden voor gratis hosting.

Carl<n-media>
18/08/04, 13:14
- www.downfire.com
- www.freesql.org
- http://www.google.com/search?sourceid=navclient&ie=UTF-8&q=free+hosting+no+ads

timmeh
18/08/04, 13:39
Ik zou wat eurotjes opzij leggen en een paid host nemen. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Mijn vroegere ervaringen met free hosts zijn werkelijk K*T. Vanaf 12 euro per jaar word er op dit forum al hosting aangeboden dus dat moet wel lukken :)

[regnar]
18/08/04, 14:18
dat is net het probleem van deze tijd, het mag niks meer kosten, en dat is niet alleen bij hosting zo, maar bij bijna alles.

cleany
18/08/04, 14:23
Origineel geplaatst door timmeh
Ik zou wat eurotjes opzij leggen en een paid host nemen. Het kost wat maar dan heb je ook wat. Mijn vroegere ervaringen met free hosts zijn werkelijk K*T. Vanaf 12 euro per jaar word er op dit forum al hosting aangeboden dus dat moet wel lukken :)

ik zit al bij een paid host, maar ik neem er geen 2 natuurlijk...

gvs
18/08/04, 14:27
Waarom niet? Ben je tevreden over je paid host? Zeker op PHP en MySQL gebied wordt er nogal wat onveilig of onvolledig gewerkt door gratis hosters... Ik zou in ieder geval mijn waardevolle code niet snel bij een gratis hoster zetten...



Origineel geplaatst door cleany


ik zit al bij een paid host, maar ik neem er geen 2 natuurlijk...

XS-24
18/08/04, 14:57
waarom zet je je andere website er niet bij op dan?

Triloxigen
18/08/04, 15:37
Origineel geplaatst door sity webhosting
waarom zet je je andere website er niet bij op dan?

Omdat de server plat is :)
(Gokje: BASM?)

Schaap
18/08/04, 15:46
http://seekahost.net

Moet je wel 40 berichten in hun forum posten voordat je je account krijgt.

( Duurt een dag ;))

angel
25/08/04, 13:08
Gratis hosting... tja ... niet doen dat is wat ik er van vind.
Het enige alternatief is gewoon zelf op je thuis pc een server draaien en daar goed de patches bijhouden.

anders gewoon hosten... je gaat er toch uiteindelijk wel op over. en als je jezelf nou een hoop gezeur gezeik gezanik en banners wil besparen..... gewoon laten hosten die hap!


Ik heb op het moment 2 hosts.....

Redunix en Bluepark....

Over beide ben ik tevreden maar qua prijs/kwaliteid stijgt Redunix toch echt boven bluepark uit.(ook qua ervaring)

Kzou is gaan kijken bij redunix ;)

Schaap
25/08/04, 13:14
hoop gezeur gezeik gezanik


Het bewijs dat jij alleen op grote gratis hosters afgaat dus.
(Geocities, Lycos,..)

Er zijn er best veel goede, is 40 berichten op een forum bvb. nu zoveel gevraagd? Voor de rest mag je doen wat je wilt ( geen banners of links dus )



Het enige alternatief is gewoon zelf op je thuis pc een server draaien en daar goed de patches bijhouden.


Dan moet je PC 24/7 draaien, en vergeet niet, veel ISP's laten dit ook niet toe. Je hebt geen statisch ip, dus moet je al met no-ip bullshit beginnen werken. Ook blokken 9/10 isp's poort 80, dus kom je al niet ver. Daarbuiten kan je misschien aan 512kbit uploaden, wat vrij zielig is in vergelijking met 100Mbit..

angel
25/08/04, 16:28
Origineel geplaatst door Schaap


Het bewijs dat jij alleen op grote gratis hosters afgaat dus.
(Geocities, Lycos,..)

Er zijn er best veel goede, is 40 berichten op een forum bvb. nu zoveel gevraagd? Voor de rest mag je doen wat je wilt ( geen banners of links dus )



Dan moet je PC 24/7 draaien, en vergeet niet, veel ISP's laten dit ook niet toe. Je hebt geen statisch ip, dus moet je al met no-ip bullshit beginnen werken. Ook blokken 9/10 isp's poort 80, dus kom je al niet ver. Daarbuiten kan je misschien aan 512kbit uploaden, wat vrij zielig is in vergelijking met 100Mbit..

Je vergeet alleen dat bij het minste of het geringste je er uit gedonderd word bij de gratis hosters.

Toch.... voor mij nooit meer een gratis hoster.

trouwens... voor 5 euro per maand heb je al een beginner pakketje ergens... en als je dan daadwerkelijk bezoek krijgt schroef je dat op naar een advanced pakketje....

En zelfs mijn vriendin met een studie financiering kan wel 5 euro per maand dokken voor hosting.

Voor dat ik zelf op mijn thuis bakkie ging hosten heb ik ook gratis providers geprobeerd.

Toen op een gegeven moment mijn site te zwaar werd voor mijn machientje(toen een oude pentium-1 met 233 mhz en 32 mb ram) ben ik gaan zoeken naar een host.

En ik denk dat veel mensen uiteindelijk (als ze serieus genoeg zijn) over gaan op paid hosting.

Raptor
25/08/04, 20:12
Voor 1,50 per maand heb je al hosting. Zie pcextreme.nl

Ber|Art
25/08/04, 20:22
het is maar voor tijdelijkHoe lang is tijdelijk? als het voor een paar maanden is en niet overdreven veel dataverkeer kan ik je wel een tijdelijk een Plesk account geven?

kilian
25/08/04, 23:19
Ik heb op mijn prive account ook nog een paar mb's over, pm me als je intresse heb.

waar heb je het voor nodig?

ps: mag dit? ^^

SmartForward.nl
31/08/04, 10:48
In de tijd dat je nog fl. 50,= betaalde voor een simpele domeinnaam was het inderdaad interessanter om misschien voor een gratis hostingpakket te gaan, met wat reclame er op.

Tegenwoordig kun je al voor minder als € 15,= klaar zijn per jaar, dusja.. als ik zou kiezen zou ik ieder jaar een klein bedrag er in investeren, dan heb je in ieder geval kwaliteit en geen reclame.

royen99
31/08/04, 11:28
Origineel geplaatst door Schaap

Dan moet je PC 24/7 draaien, en vergeet niet, veel ISP's laten dit ook niet toe. Je hebt geen statisch ip, dus moet je al met no-ip bullshit beginnen werken. Ook blokken 9/10 isp's poort 80, dus kom je al niet ver. Daarbuiten kan je misschien aan 512kbit uploaden, wat vrij zielig is in vergelijking met 100Mbit..

Ik durf even niet voor andere ISP's te spreken, maar voor xs4all gaat alles daarvan niet op.

- 24/7 aan zonder problemen
- Enkel wat malware porten worden geblocked (back orifice, netbus, netbios etc) smtp/dns/http dus geen probleem.
- tot 768kbit upstream. Voor een enkele website dus meer als voldoende.
- statisch ip en eigen hostname xxxx.xs4all.nl
- Geen data limiet (bij de fast-adsl iig) gem. zit ik op de 350gb/maand.

En nee, ik werk niet bij xs4all :p

Nova
31/08/04, 12:01
Origineel geplaatst door royen99


Ik durf even niet voor andere ISP's te spreken, maar voor xs4all gaat alles daarvan niet op.

- 24/7 aan zonder problemen
- Enkel wat malware porten worden geblocked (back orifice, netbus, netbios etc) smtp/dns/http dus geen probleem.
- tot 768kbit upstream. Voor een enkele website dus meer als voldoende.
- statisch ip en eigen hostname xxxx.xs4all.nl
- Geen data limiet (bij de fast-adsl iig) gem. zit ik op de 350gb/maand.

En nee, ik werk niet bij xs4all :p

heb jij je servers thuis staan dan

SmartForward.nl
31/08/04, 17:50
Ook al gaat het bij jou wel goed met het thuis hosten, toch zou ik dat niet als product aanbieden. Thuis hosting kan wel goed gaan, maar het gaat stukken beter als je gewoon iets onderbrengt in een datacenter. Als nu Xs4all wegvalt, dan kan er geen enkele klant meer iets opvragen, bij een goed datacenter heb je meestal toch wel lijnen waar je kunt terugvallen.

royen99
31/08/04, 17:56
Origineel geplaatst door Nova


heb jij je servers thuis staan dan

Uiteraard niet :)

Maar als iemand geen geld heeft om ergens zijn site neer te zetten, en het is een niet al te grote site dan kan die persoon best zijn eigen site op een adsl lijntje kwijt.
Je moet dan alleen geen (bv) casema of wanadoo abbo hebben i.v.m. het block op inkomend smtp traffic.

Nova
01/09/04, 09:39
ik heb thuis een 8 mbit lijn.. hoeveel gebruikers kunne daar ong op tegelijk op een gemiddeld zware site?

royen99
01/09/04, 09:45
Die 8mbit zal je DOWNstream zijn, belangrijker is je UPstream.
Tussen 512kbit/1mbit zal denk ik voldoende zijn voor een kleine site.
(gokje)

Hoeveel 'voldoende' is is volledig afhankelijk van de groote van de site (in kb/pagina) en aantal gelijktijdige bezoekers.

Triloxigen
01/09/04, 10:12
Origineel geplaatst door Nova
ik heb thuis een 8 mbit lijn.. hoeveel gebruikers kunne daar ong op tegelijk op een gemiddeld zware site?

Dat is je download, dat maakt niks uit.
En het is ook nog eens 2~8mbit, 2mbit gegarandeerd.

Je upload is max 1mbit (=128KByte).

Reken maar uit wat je kunt verbruiken.
[grote website] * [gebruikers] / 128KB
Je kunt er bets een eigen website op zetten met 50 bezoekers per dag ofzo.

dcnl
04/09/04, 12:43
Voor niets gaat de zon op. Een beetje hosting begint bij 2,95 euro per maand.

R van Leeuwen
29/12/08, 15:32
<knip>

cleany
29/12/08, 15:38
hallo allemaal!

bedankt voor de reacties.
We zijn nu alleen 4 jaar verder, ben ondertussen meer thuis in C#.Net en ASP en heb 5GB hosting op mijn werk en onbeperkt MySQL databases.

bedankt voor de hulp!

grt,
Robert

Geert-Jan
29/12/08, 15:48
<knip>


Rick, wat zijn hun contact gegevens?

dreamhost_nl
29/12/08, 16:12
Ik denk eerlijk gezegd dat Rick zelf deze site heeft opgezet. Overigens is het niet gratis, maar :

Kosten

U betaald alleen eenmalige installatiekosten ter hoogte van 25 euro.
De taalfout ook maar overgenomen.