PDA

Bekijk Volledige Versie : Ervaren PHP programmeur gezocht



jerrob
15/08/04, 18:23
Sinds enige tijd lopen wij als bedrijf (http://www.anthiafarmalinks.nl) tegen de grenzen aan van onze diensten.

Daarom zijn wij op korte termijn op zoek naar een PHP programmeur die voor 20 uren in de week (met contract) voor ons modules kan maken. Modules ter aanvulling en uitbreiding voor onze klanten en intern gebruik.

Wij opereren in de farmaceutisch branche en zijn momenteel markleider (>50%). Diensten die wij leveren: webhosting/websites op CMS/domeinregistratie/office helpdesk/beheer landelijk VPN/epacity-netwerk met ruim 600 aansluitingen/levering en onderhoud hardware.

Graag serieuze reactie en toelichting met reeds uitgevoerd projecten!

Met vriendelijke groet,

Drs. J.E. Londeman
Anthia Farmalinks B.V.
's-Hertogenbosch

Beyonder
17/08/04, 13:24
Zoekt u een PHP programmeur op locatie of kan deze eventueel vanuit kantoor/huis werken?

jerrob
18/08/04, 13:37
Is iedereen nog op vakantie?

Of is de aanbieding niet interessant genoeg?

Met uiteindelijk maar twee reakties vind ik het nogal weinig!

mguilmot
18/08/04, 13:38
De vakantie is bijna voorbij :p

thrunx
18/08/04, 13:46
Hoi,

Ik heb aardig wat ervaring in PHP, ook ism met MySQL databases.

Ik heb www.rustenburg-online.nl en www.mcdonaldsamersfoort.nl gemaakt. Ook ben ik momenteel bezig met www.hotstuff.nl (is nog offline)

Groetjes,
Thrunx

P.S. Kan alleen op freelance basis werken, dus evt noodgevallen.

Triloxigen
18/08/04, 15:33
Origineel geplaatst door jerrob
Is iedereen nog op vakantie?

Of is de aanbieding niet interessant genoeg?

Met uiteindelijk maar twee reakties vind ik het nogal weinig!

Hey Jeroen,

Ik werk niet met vast contract maar op naam van WebZilla (http://www.webzilla.nl) (freelance).
Ik ben dus niet ten alle tijden beschikbaar, maar er kunnen afspraken gemaakt worden dat er tijd vrij is.

Je weet grotendeels wat ik gedaan heb, maar toch een kleine aanvulling:
http://home.triloxigen.nl/portfolio.php

Groeten,
Maarten

(PS. Vermeld of je op locatie wilt of op thuis basis)

Nova
26/08/04, 16:38
Ik kan op vaste basis.
en heb net het project www.muziekweb.nl afgerond

jerrob
27/08/04, 07:16
Gelukkig zijn er na de vakantie periode nog wel enkele reacties gekomen, maar wij hebben nog niet gevonden wat wij zochten!

Voor de duidelijkheid, wij zoeken een persoon die wij in dienst kunnen nemen. Dus niet freelance of via een eigen bedrijf. Daar gaat het bij de meeste reacties mis.

In dienst betekend overigens ook op kantoor in Den Bosch werken en niet van huis uit :-)

Wij hopen dat er nog mensen zijn die interesse hebben, het werk zal uitdagend en divers zijn. Projecten voor klanten, maar ook interne systemen moeten geoptimaliseerd worden!

reyer
27/08/04, 13:25
Staat niet echt duidelijk in je openingsbericht, maar nu is het inmiddels duidelijk. Jammer, genoeg kan ik hier niet aan voldoen. Ik ga namelijk door studeren aan de kunstacademie :) Anders was Den Bosch lekker dicht in de buurt van Veghel :)