PDA

Bekijk Volledige Versie : ervaringen "montu.nl" en/of "mijndomein.nl"



TrippyDemon
12/08/04, 13:44
Ik ben op zoek naar een goedkope betrouwbare webhost en heb er twee geselekteerd: "montu.nl" en "mijndomein.nl"
Heeft iemand positieve of negatieve ervaringen met deze hosts?

wdv
12/08/04, 14:08
Montu: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=1514

Van mijndomein kan ik zo gauw even niks vinden.

Pinocchi
12/08/04, 15:11
montu heeft volgens mij hier ook op het forum gezeten alleen is uiteindelijk gebanned als ik het goed heb.

Triloxigen
12/08/04, 15:15
mijndomein.nl is van geenpunt.nl
Daar zul je wellicht wel iets over vinden.

Ik heb er ervaring mee gehad en het was niet altijd even betrouwbaar ed, maar dat is wel 3 jaar geleden.

TrippyDemon
12/08/04, 16:59
Thanx voor de tip over montu.nl, hoewel de posts bij webhosters twee kanten op gelezen kunnen worden, toch maar uit de buurt blijven . . .

Keuningen
13/08/04, 08:31
Echt een tip:
Plaats een zoekertje bij "hosting aanvragen" en dan krijg je een megalading aan aanbiedingen. Neem bij een aantal een testaccount, test een beetje en maak dan je keuze!

Succes ermee!

Icheb
13/08/04, 17:02
Deze thread viel mij op, de vorige keer ook al, maar deze keer reageer ik toch maar.
Voor het hosting gedeelte (ik weet niet hoe het met domein registraties zit) heeft dit bedrijf een reseller account bij ons bedrijf.
Alleen is hun hoofd website niet in dit account opgenomen.

iFast
13/08/04, 22:38
Het is dat ik regelmatig telefoonisch contact heb met Roy (montu), dat mijn domeinnamen (daarom waarschijnlijk) altijd optijd worden geregistreerd. Heb zelf dus geen enkel probleem met montu als het gaat om domein registratie´s.