PDA

Bekijk Volledige Versie : [Aangeboden] Hosting lay-out



Realphotoshop
10/08/04, 16:36
Geachte leden,

Ik bied u een geheel verzorgde hosting lay-out aan. Deze wordt perfect voor u op maat gemaakt. Als u interesse heeft kunt u het bestel formulier op http://www.emphatic.be/ invullen. Één van onze medewerkers zal contact met u opnemen.

Daarna zal alles met u doorgenomen worden. Uiteraard kunt u ook mij contacteren via een pm/e-mail sturen.

Ps: De server wordt verhuist. Excuses voor het e.v.t ongemak.

Mvg,

Jeroen Brouwer

ELTino
10/08/04, 16:54
Ik begrijp het niet helemaal.

Je moet eerst het bestel-formulier invullen voordat je ook maar de lay-out kan zien? Ik ga geen formulier invullen waarbij ik aangeef dat ik met 'overschrijving' wil betalen, alleen maar om een layout te zien.

Misschien is het handig als je deze hier post zodat mensen kunnen bieden?

HBCS
10/08/04, 16:56
wat is er te koop dan ik zie niets
zou je hem kunnen posten als het mogelijk is
dank u

Ber|Art
10/08/04, 17:03
Kan je iets laten zien? Hoe kunnen we nu iets kopen als we niets zien? Wat is de beginprijs?

Realphotoshop
10/08/04, 17:03
Ik bied geen bestaande lay aan. Als u interesse heeft in een lay wordt die gemaakt voor u.

Als dit tegen de regels is kunt u dit gerust sluiten. Ik zou graag wel een pm willen ontvangen met hoe en wat.

Frangkje
10/08/04, 17:06
Misschien handig om dan wat prijs informatie en een portfolio te vermelden?

SeppaR
10/08/04, 18:28
Minimaal 25 posts hebben voordat je aanbied?
KVK nummer of BTW voor de belgen in je profiel?
Beetje vaag bedrijf.

olafb
10/08/04, 18:38
:S dit is toch gewoon beetje reclame maken voor jezelf? Maak een aanbieding in aanbiedingen forum!

Mr. Snooby
10/08/04, 18:58
Ik vind dit ook niet helemaal juist. Het is geen aanbieding oid, en geen layout die te koop staat...

SeppaR
10/08/04, 19:41
Bij mijn weten BIED hij toch zijn SERVICES AAN.
Dus AANBIEDEN :)

Grumpy
10/08/04, 19:47
Dit is het te koop aangeboden/gevraagd forum waar mensen iets aanbieden om te kopen of verkopen.

Jij biedt echter jezelf aan voor layouts.
Open een topic in het personeel aangeboden forum als designer.


Verder is het nog altijd zo dat de kvk regel alleen van toepassing is op hostingbedrijven/hostingaanbiedingen. Ook de regel van 25 posts is niet van toepassing op aangeboden personeel.