PDA

Bekijk Volledige Versie : Dedicated gezocht!



Mathieu
10/08/04, 12:52
Hallo

Ik ben een tijdje geleden gestopt met webhosting wegens tijdgebrek.
Ik had toen iemand in dienst die voor mij de servers onderhield.

Onze servers stonden in Amerika.

Momenteel ben ik aan het overwegen om opnieuw in die sector te stappen in bijberoep.

Ik zoek nu een hostingbedrijf waar ik een dedicated server kan huren en dat die bedrijven de servers willen onderhouden voor mij.
Bijv., als er een serieus probleem is met de server dat zij dit oplossen.

De server zou moeten een goed en mooi Control Panel hebben en zou reeds moeten voorgeiïnstalleerd zijn.

Ik zou nu ook weer bij één of ander bedrijf een server kunnen huren, maar dat is zooo beperkt qua support..

Heeft iemand van jullie webhostingbedrijven een mooi voorstel?

Alvast bedankt!

Mathieu Wicke
mathieu.wicke@pandora.be
+32 498 63 02 66

Grumpy
10/08/04, 13:08
Vertel eens wat je precies nodig hebt (server specs, dataverkeer, richtprijs etc), dan verplaats ik hem naar de juiste forum.

fusehost
10/08/04, 13:32
Mathieu,

Kan je iets specifieker zijn wat je precies zoekt (in het bijzonder wat je verstaat onder "als er een serieus probleem is met de server dat zij dit oplossen")?

Merk ook op dat we in dit forum geen aanbiedingen mogen doen, maar 1 van de mods zal je berichtje wel verplaatsen naar het juiste forum ...

XF-RICK
10/08/04, 13:34
Origineel geplaatst door fusehost
Mathieu,

Kan je iets specifieker zijn wat je precies zoekt (in het bijzonder wat je verstaat onder "als er een serieus probleem is met de server dat zij dit oplossen")?

Merk ook op dat we in dit forum geen aanbiedingen mogen doen, maar 1 van de mods zal je berichtje wel verplaatsen naar het juiste forum ...

Wat ik hieruit kan opmaken is het volgende;

Hardware & Software SLA (Semi-Managed).

AlfaHosting
10/08/04, 14:22
Graag wat meer info over wat voor server je precies zoekt ?

XS-24
10/08/04, 14:40
Met wat voor software?

Mathieu
15/08/04, 12:43
Een P4 2.8ghz met 1GIG ram en een goed besturingssysteem en DirectAdmin als controlepaneel..

Ik heb intussen al héél wat goede aanbiedingen gekregen,
bedankt hiervoor!

Mathieu

RobbertC
15/08/04, 13:31
Origineel geplaatst door Mathieu
Een P4 2.8ghz met 1GIG ram en een goed besturingssysteem en DirectAdmin als controlepaneel..

Ik heb intussen al héél wat goede aanbiedingen gekregen,
bedankt hiervoor!

Mathieu Via dit forum? (dus prive bericht of e-mail)

Grumpy
15/08/04, 15:22
Dat is dus weer een reden om het adverteren af te schaffen.
Leef de regels na, of wij nemen het adverteren weg.

dreamhost_nl
15/08/04, 16:44
Origineel geplaatst door Grumpy
Dat is dus weer een reden om het adverteren af te schaffen.
Leef de regels na, of wij nemen het adverteren weg.

En is verder ook niet echt eerlijk t.o.v. degenen die zich wel aan de regels houden... :(

fmanders
15/08/04, 17:50
Mathieu, als je een Mod vraagt om deze topic naar het :
"Shared / Colocated / Dedicated / Reseller / Registratie Aanvragen" forum te verplaatsen.
dan kunnen we je een aantal aanbiedingen geven.
:)

fusehost
15/08/04, 18:28
Inderdaad bijzonder jammer...

Mathieu: in dit forum mogen we geen aanbiedingen doen, en we mogen al helemaal geen mails/PB's naar je sturen met aanbiedingen!!! De mensen die dit dus wel gedaan hebben, handelden tegen de regels van dit forum.

Een beetje jammer dat de mensen die zich wel aan de regels houden, niet eens een aanbieding MOGEN doen aan je omdat je bericht in het verkeerde forum staat!

[Mods: hij vraagt uitdrukkelijk naar aanbiedingen, zegt wat die nodig heeft enz, dit motiveert toch een verplaatsing naar het correcte forum?]

NFOrce
25/08/04, 13:36
In hoeverre zoek je support?