PDA

Bekijk Volledige Versie : Tijdelijke bans?



SeppaR
09/08/04, 19:58
Het valt mij meer en meer op, mensen krijgen punten voor "nutteloze dingen", en soms voor serieuze dingen.
Nu is het probleem, als je dan punten geeft voor iemand die dan iets zwaars verkeerd doet (ik doel dan op <5 punten, omwille van blijvend offtopic of iets dergelijks.) leert hij zijn lesje nog niet echt, hij krijgt de punten, maar dan nog kan hij zich misgedragen, hij heeft tenslotte VEEL kansen voordat hij geband word.

Is het dan niet beter, om die punten gewoon weg te laten, en met tijdelijke bans te werken? (Van 3 dagen tot 3 weken) en indien er dan echt meerdere keren zo'n tijdelijke ban geweest is, gewoon permanent bannen?

Zo leren sommige leden makkelijker hun lesje (meteen geband voor een aantal dagen).

Mij leek dit een goed idee, ik zou niet weten wat jullie er van vinden.

Ber|Art
09/08/04, 20:23
Ik denk niet dat dat zin heeft want daar los je het "probleem" niet mee op, denk aan de gele en rode kaart, de speler wordt geschorst voor de volgende Thread niet voor de Thread waarmee hij/zij problemen veroorzaakt. En als de "schorsing" voorbij is beginnen ze weer opnieuw. Om weer opnieuw "schade" aan te richten bij de concurentie. Ik denk BAN=BAN, en dus niet meer welkom :), dus strenger optreden is de enige oplossing!

Grumpy
09/08/04, 21:35
Had je maar geen nutteloze dingen moeten posten Seppar.

Deze gaat op slot. Het schiet niet op als iedere keer iemand punten krijgt, een topic opent met een voorstel de punten te verlagen. :rolleyes: