PDA

Bekijk Volledige Versie : Denit --> Ervaringen?



Little_Sun
09/08/04, 09:41
Hallo,

Heeft iemand van jullie hier ervaringen met Denit Internet Services? (http://www.denit.net/). De search op het forum leverde voor mij niet genoeg op, dus daarom dit topic :) Op sites als webselect, webhosters enz staan allemaal positieve ervaringen.

Hoe is de service daar? En nog belangrijker? Zijn de sites die door hun gehost worden altijd goed bereikbaar, en snel?

Verder zou ik graag willen weten hoe het is om een 'grote' site daar te laten hosten, dus eentje die bijv. 500 MB in beslag kan nemen en 50/60 Gigabyte bandbreedte. Kunnen hun servers dit goed gaan? (mijn huidige hosting namelijk niet...)

Alvast bedankt!

xxlwebhosting
09/08/04, 12:30
Ik heb enkele jaren terug enkele servers gehad bij Denit. Ze zijn wat aan de prijzige kant, maar de service van hen was toendertijd echt top en professioneel. Wat mij betreft is het een aanrader.

Lodi
09/08/04, 18:52
Sinds enkele weken beheer ik een Windows Reseller Virtual Server account. Bij de aanvraag heb ik eerst wat lastige vragen gesteld die snel en goed werden beantwoord. Ook later kreeg ik snel antwoord op vragen.

Vergeleken met een paar andere kwalitatief goede providers zijn ze vrij goedkoop. Wat ik tot nu toe heb gemerkt is de gebruikte server vrij snel maar het aantal bezoekers is zeer beperkt omdat het nog om testsites gaat. Binnenkort kan ik daar meer over vertellen.

De enige tekortkoming vind ik het Plesk control panel maar dat ligt meer aan Plesk dan aan Denit (al zouden ze iets anders kunnen nemen.)

BeeWee
09/08/04, 21:35
Ik zit al jaren bij Denit en ben dik tevreden. Support is goed en redelijk snel en de server is zeer sporadisch onbereikbaar geweest.
Prijs - kwaliteit is wat mij betreft dik in orde.

M.b.t. Virtual Hosting zijn ze nu aan het overgaan naar nieuwe servers en de content mag je zelf overzetten. Da's jammer. Plesk is daar nu inderdaad bijgekomen.

Als je 50/60 Gb draait, zit je overigens uiteraard vast aan een eigen server aldaar...

Groet,
BW

SCS
12/08/04, 04:49
Zit 1,5 jaar bij ze nadat ik ontevreden bij een andere provider was weggegaan (trage servers, mail er heel vaak uit).

Bij Denit ben ik nu zeer blij, service is op en top. Prijs is ook niet verkeerd en de site is zelden onbereikbaar (heeeeel soms is de ftp toegang een beetje traag, maar misschien ligt dat wel aan mij).

Als voorbeeld vroeg ik ze indertijd of er een mogelijkheid was php naar safe_mode on te zetten. Dit was niet voor ze mogelijk op de huidige server waar ik zat, maar ze konden me wel naar hun nieuwe server overzetten die sneller was en daar kon het wel. Daar stond toen idd ook plesk op waar ik juist wel blij mee was :)
Eerst vroegen ze ook of ik zelf de data kon overzetten, maar toen ik uitlegde dat ik in Australiƫ zat en niet echt goede mogelijkheden hier voor had konden ze dit ook zo voor me doen. Nee puik bedrijf! En alles in zeer snelle respons.

dotnlhosting
12/08/04, 09:57
Ik zelf heb persoonlijk er geen ervaring mee, lees maar eens hier: http://www.webhosters.nl/gegevens.php?id=365.