PDA

Bekijk Volledige Versie : Gameserver Hosting



WH-Tim
04/08/04, 21:32
Hoi!

Ik heb onlangs een 2U server gekocht die precies voldoet aan de eisen die ik aan een gameserver stel. Een snelle CPU, veel geheugen, SCSI harddisks etc. Deze configuratie is natuurlijk aantrekkelijker dan een dedicated server aankopen met deze specificaties en je gek betalen aan kosten. Server verhaal is dus opgelost.

Nu zoek ik echter nog mensen die zelf ook gameservers gehost hebben staan. Zelf zat ik al te kijken bij TransIP, maar die hebben een verleden waar niemand het zeker over is en mij al helemaal niet aanstaat.

Ik zoek een Colocatie ruimte liefst op de RedBus of ergens anders waar
-een (zeer) goede ping is
-ongeveer 400gig bw p/m niet evenveel kost als een huurhuis ;)
-redelijke service is. De box beheren kan ik zelf, echter zou ik wel ondersteuning hebben bij problemen waar ik zelf niet over kan beslissen(overmacht?)

Mijn streven is ongeveer 150 euro p/m MAXimaal!

Ik heb ook al Leaseweb gekeken, goede service en reactie over, alleen voor gameserver met veel traffic is deze niet de oplossing.

Wat zijn nog andere goede Colocators hiervoor?

Tim.

XS-24
04/08/04, 21:34
Wil je een aanbieding, dan kan ik je een leuke doen.

::EDIT::
in aanbiedingen forum uiteraard.

WH-Tim
04/08/04, 21:40
Dan zal ik nog even moeten doorposten tot de 25 posts, die ik binnen enkele dagen wel denk te hebben. De andere beheerder van de box, mijn partner, zal deze dan plaatsen onder zijn nickname Zaven.

Koster
04/08/04, 21:43
Wij hosten meer dan 100 gameservers en bieden zelf ook colocatie diensten aan. Netwerk is WeDare te Rotterdam (goed bereikbaar vanuit Limburg) en een netwerk met goede connecties (zelfs voor heel Europa).

Je hebt geen 25 posts nodig om een aanbieding aan te vragen, kan je nu gewoon al doen :)

WH-Tim
04/08/04, 21:47
ooow, minimaal 25 post om een advertentie te mogen plaatsen. Helemaal gelijk Koster!

Meteen even aanvraag posten dan.

Tim