PDA

Bekijk Volledige Versie : Te koop: Frisse hostingsite layout



MediaServe
02/08/04, 04:11
edit: Ik accepteer vanaf nu elk bod.


Hoi,

Normaal doe ik webdesign on-demand, maar dit keer wou ik eens proberen om eerst iets te maken en dan pas een klant te zoeken ;)

Ik heb deze layout gemaakt:
http://www.mediacreations.nl/storage/images/hosting/

Je mening geven over deze layout is wat mij betreft geen punt, maar houd het ontopic alstublieft!

Indien u hulp nodig heeft met de XHTML/CSS dan kunnen we daar wel een mooie prijs voor maken, maar dat even los van deze veiling graag!

Bieden graag alleen in dit topic!
Overbieden met € 5,00 per bod. Deze veiling is op zondag 8 augustus 23:59:59 uur afgelopen, dan is de layout voor de hoogste bieder!

De layout heb ik zelf gemaakt, hij is dus 100% uniek! Ik heb gebruik gemaakt van afbeeldingen waarbij expliciet stond vermeld dat deze commerciëel vrij mogen worden gebruikt!

Ik hoop dat ik me met dit topic aan alle regels heb gehouden van dit forum, dit is mijn eerste advertentie!

Japajoe
03/08/04, 14:57
Je hebt het niet zo slim gedaan.Je hebt een screenshot moeten maken en dan moeten showen. Maar nu heb je een werkende link gegeven. Mensen hoeven nu alleen Bestand > Opslaan als te doen en ze hebben jou layout gratis. Als ik jou was zou ik het even veranderen.

Mr. Snooby
03/08/04, 15:41
We kunnen de tekst niet bewerken, want we hebben de PSD's niet. Verder is de page source alleen maar code van de ingevoegde plaatjes, dus dat is ook niet zo bijzonder.

Ber|Art
03/08/04, 16:51
Je hebt het niet zo slim gedaan.Je hebt een screenshot moeten maken en dan moeten showen. Japajpe (je hebt moeten showen??), MediaCreations zet hier een goede duidelijke advertentie neer als je deze niet wil kopen maar wel iets wil zeggen stuur MediaCreations dan een PM! Veel suc6 MediaCreations met je verkoop :)

MediaServe
03/08/04, 17:24
Veel suc6 MediaCreations met je verkoopDank je wel :)

ThePostman
03/08/04, 17:33
Origineel geplaatst door Japajoe
Je hebt het niet zo slim gedaan.Je hebt een screenshot moeten maken en dan moeten showen. Maar nu heb je een werkende link gegeven. Mensen hoeven nu alleen Bestand > Opslaan als te doen en ze hebben jou layout gratis. Als ik jou was zou ik het even veranderen.

LOL...dat kan ook bij google.nl ;) Dat kan overal vriend.

Dat noemen ze rippen, maar als diegene er achter komt die hem gemaakt heeft heb je probleem :) Dus niet slim...

(Probleem in zin van: Aanklagen ofzo)

[/offtopic]

Succes met verkoop! Layout ziet er goed uit :)

MediaServe
05/08/04, 13:23
Misschien dat de prijs te hoog was voor mijn layout?

Ik accepteer vanaf nu elk bod.
Wie voor op zondag 8 augustus om 23:59:59 het hoogste bod heeft krijgt de PSD met lettertypes toegestuurt.

Mikey
05/08/04, 14:08
Ik zal zoals eerder al gezegt was bij zo`n dergelijke layout voorbeeld, example of wat dan ook door de picture heen trekken, het koste me nog geen 5 minuten om hem zo dusdanig al aan te passen dat hij vrij vlot brijkbaar is. Layers alles kun je er weer van maken.

Mocht je willen dat ik attachment weghaal, geef even een pb dan haal ik hem weg.

Voorderest ziet er zeer fris uit.

Spiderweb
05/08/04, 14:14
Hoe doe je dat met die teksten dan? ik bedoel je hebt geen psd

Mikey
05/08/04, 14:22
Origineel geplaatst door Spiderweb
Hoe doe je dat met die teksten dan? ik bedoel je hebt geen psd

teksten maak je overnieuw, zoek lettertype erbij en je hebt een kaasie.

MediaServe
05/08/04, 14:26
Het gaat natuurlijk enigszins op basis van vertrouwen. En iemand die geen Photoshop beheerst (dat is dus ook een beetje de doelgroep) die zal ook niet zich daarmee bezig houden. En voor een paar euro heb je de rechten.. dus waarom al die moeite :)

Maargoed, in elk geval bedankt voor de tip, volgende keer zal er beter op letten! :)

G1zm0
05/08/04, 14:55
Tjah maar of je nou een jpg/bmp of een sliced page neerzet, die trucs kun je bij bijna iedere website...

Mikey
05/08/04, 18:07
Origineel geplaatst door G1zm0
Tjah maar of je nou een jpg/bmp of een sliced page neerzet, die trucs kun je bij bijna iedere website...

true, maar bij een nieuw ontwerp wordt het moeilijker aanvechten, een website die al 3 maanden die layput heeft kunnen bezoekers aantonen. Je moet gewoon oppassen met nieuwe ontwerpen.

MediaServe
05/08/04, 23:00
true, maar bij een nieuw ontwerp wordt het moeilijker aanvechten, een website die al 3 maanden die layput heeft kunnen bezoekers aantonen. Je moet gewoon oppassen met nieuwe ontwerpen.Ik heb de PSD, dus aantonen dat ik de auteur ben lijkt me niet zo moeilijk :D

Graag nu weer even ontopic. :)

ELTino
06/08/04, 06:25
Zonder enig probleem kan ik ook een PSD maken van deze website. Een beetje zoeken naar de juiste fonts en voila....

Stefan Mensink
06/08/04, 15:08
Nou dan. Ik vind de layout best mooi.

Ik vind 'm eigenlijk meer waard, maar ik wil er 25 euri voor geven.

- met logo aangepast naar .....
- en verwijzingen naar websites waar de plaatjes vandaan komen (ter controle)

Uw portfolio ziet er overigens ook goed uit.

MediaServe
06/08/04, 16:45
Bedankt voor je bod! :D

Kleine aanpassingen is geen probleem, dat zit gewoon bij de prijs in :)
Verwijzingen is natuurlijk ook geen probleem!

En bedankt voor je compliment ;)

edit:
Kom je trouwens uit omgeving Oldenzaal? Je naam komt me zo bekend voor!

Stefan Mensink
09/08/04, 10:18
Yep. Ik heb inderdaad een tijdje in Oldenzaal gewoond. Maar inmiddels niet meer. Maar de kans dat we elkaar eens tegen zijn gekomen bestaat inderdaad.

Momenteel bevind ik me fysiek overigens in Saasveld. Voor zakelijke dingen, maar dat terzijde.

MediaServe
09/08/04, 12:56
Oke verkocht dus aan Stefan Mensink :)
Over een tijd verras ik jullie misschien wel weer met een nieuwe layout. Als dat te lang duurt dan ben ik per PM en e-mail bereikbaar ;)

Bedankt allemaal voor jullie reacties!