PDA

Bekijk Volledige Versie : Gewoon even een vraagje....



Erik H.
02/08/04, 00:30
Goedenavond / -nacht,

Sinds enkele weken zit ik meerdere keren per dag op dit geweldige forum en ik moet zeggen dat ik er vele nuttige zaken voorbij zie komen.

Nu ben ik puur even geinteresseerd waarom het sponsor forum gesloten is.

Hoop dat iemand me even kan inlichten want op zich vind ik het best interessant om sites te sponsoren.


Groet,
Erik

Ahead-IT
02/08/04, 00:35
Omdat er amper zinnige aanvragen tot sponsoring komen ...

Carl<n-media>
02/08/04, 00:42
Zie: http://webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=48808.

Erik H.
02/08/04, 01:00
Bedankt voor de uitleg. Ik heb het even doorgelezen en begrijp dat er vele onzinnige zaken zijn geplaatst. Maar zoals ook aangegeven in die topic (of is het dat topic ?) is het jammer dat serieuze aanvragen ook niet gedaan kunnen worden.

M-BahZ
02/08/04, 01:59
Origineel geplaatst door Erik H.
Bedankt voor de uitleg. Ik heb het even doorgelezen en begrijp dat er vele onzinnige zaken zijn geplaatst. Maar zoals ook aangegeven in die topic (of is het dat topic ?) is het jammer dat serieuze aanvragen ook niet gedaan kunnen worden.
Op zich mag je er van uitgaan dat iemand die weet hoe die een site weet uit te bouwen tot een grootte en serieuze aangelegenheid ook de sponsoring wel weet rond te krijgen.

Overigens behoort dit topic in "WebHostingTalk Suggestie en Feedback" wat je vind op: http://www.webhostingtalk.nl/forumdisplay.php?s=&forumid=10 aangezien dit feedback betreft. ;)

ThePostman
02/08/04, 02:02
Misschien een idee om elke sponsor aanvraag eerst te laten keuren door een MOD :)

Ber|Art
05/08/04, 18:12
mss gaat het sponsor gedeelte wel weer open bij de upgrade van het forum :)

rexp
06/08/04, 01:52
Origineel geplaatst door M-BahZ
Op zich mag je er van uitgaan dat iemand die weet hoe die een site weet uit te bouwen tot een grootte en serieuze aangelegenheid ook de sponsoring wel weet rond te krijgen.

En waar zoek je die sponsoring dan? Die zoek ik hier. Het is immers veel meer werk om alle hosters individueel aan te schrijven.

Ik begrijp de irritatie over alle sponsorverzoeken door clansites, maar draai het nou eens om: er zijn kennelijk ook hosters die er op reageren. En flames tussen clans onderling? Zolang ze maar in hun eigen topic blijven kun je ze gewoon negeren.

Nu lijden de goeden onder de slechten.