PDA

Bekijk Volledige Versie : TK: layout



YSK-Media
31/07/04, 16:25
De layout die ik hier te koop aanbied was in eerste instantie bestemd voor een hostingsbedrijfje. Aangezien zij een huisdesigner namen en op het laatste moment afzagen van de koop, heb ik de layout afgewerkt voor eventuele verkoop.

Deze layout is niet in gebruik geweest voor de duidelijkheid en zal eenmalig verkocht worden.

Start tarief: €60,-

buy now: €100,-


Layout
Klik... (http://www.freestylerz.nl/ICE/preview.jpg)

Layout +
- PSD file
- Fonts
- HTML file
- CSS file

Ik heb de rechten over het toetsenbord gebruikt in de header.

Het menu en het logo zijn uiteraard te wijzigen naar wens.

Reactie is mogelijk via forum/PB en email:
ice@freestylerz.nl

Realphotoshop
31/07/04, 16:33
De lay ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Alleen het content is minder. Veel succes ermee.

PHPerik
31/07/04, 16:44
ik vind de buttons in het menu en de rest onder het menu erg veel lijken op veel gratis templates. precies dat soort buttons zie je ook in veel tuts.

het gaat dan eigenlijk alleen om de header en het feit dat de layout al helemaal in elkaar zit.

het ziet er wel goed uit, begrijp me niet verkeerd. veel succes. ik weet zeker dat iemand wel geinteresseerd is

SeppaR
31/07/04, 17:19
mensen mensen mensen.
Dit is bedoeld om te VERKOPEN, niet om te OORDELEN.
Gemeld.

MediaServe
02/08/04, 20:31
mensen mensen mensen.
Dit is bedoeld om te VERKOPEN, niet om te OORDELEN.
Gemeld.Ik heb zelf ook net een layout te koop gezet, en ik weet dat het best prettig is om reacties te krijgen van forumleden. Dan leren we er allemaal nog wat van! :) Ik vind de layout in elk geval erg netjes!

YSK-Media
02/08/04, 22:20
Harstikke bedankt allemaal, maar als ik de website wilde laten checken had ik hem wel bij website besprekingen geplaatst ;)

Filipino
06/08/04, 23:59
75 euro vind ik te duur.

mihosnet
07/08/04, 00:04
Het is een meer dan redelijke prijs.

YSK-Media
25/10/04, 17:14
De layout is nog steeds te koop :)