PDA

Bekijk Volledige Versie : NetAdvice.nl



Anestheologist
31/07/04, 00:24

e-wizard
31/07/04, 01:38
TJA!!!

Wat heeft dit grapje je nu gekost?

MediaServe
31/07/04, 04:27
Altijd prettig dat gedupeerden hun slechte ervaring delen met ons! Helaas wat minder prettig dat er eerst mensen bergen elende moeten doorstaan.

Ik ben benieuwd hoeveel je dit heeft gekost en ik adviseer je om middels een deurwaarde je geld terug te halen. Maar ik weet natuurlijk niet alle details.

AlfaHosting
31/07/04, 07:40
Klinkt inderdaad niet goed. Dat je het 6 maanden hebt volgehouden ?

PimEffting
31/07/04, 10:32
Origineel geplaatst door MediaCreations
Ik ben benieuwd hoeveel je dit heeft gekost en ik adviseer je om middels een deurwaarde je geld terug te halen. Maar ik weet natuurlijk niet alle details.
Je gaat toch niet direct de deurwaarder inschakelen??
Stuur eerst maar eens een brief naar de leverancier dat je ontevreden bent over de dienstverlening en dat je je geld terugwilt.

vdx
31/07/04, 10:45
Laten we ook eerst even een reactie van NetAdvice afwachten...

Mannekino
31/07/04, 11:00
Wellicht een brutale vraag, maar ik wil deze toch even stellen. Waarom heb je in de eerste plaats gekozen voor een dergelijk plan van NetAdvice? Ik geloof dat Rik de eigenaar is van NetAdvice (correct me if I'm wrong). En ik, als starter zijnde, voelde me niet echte geroepen om zulke diensten bij NetAdvice af te nemen, ik heb overigens wel hel even met de gedachte gespeeld. Ik vind het gros van zijn reacties een iets te hoog praatjesmaker gehalte hebben. Ik ben tot de conclusie gekomen dat ik het beste zelf de voorbereiding kon doen, eventueel met de hulp van mensen die ik ken.

Was dit niet een beter idee geweest uiteindelijk? Misschien dat je zelf mensen kent die een succesvol bedrijf hebben waarmee je een goed plan had kunnen opstellen. Mijn vader heeft ook een eigen bedrijf (maatschap) en ik heb met een zakenpartner van hem mijn plannen nagelopen en gevraagd wat hij ervan vond. Die persoon is toevallig ook Register Accountant, dus ik kon hem ook nog wat financieel gerelateerde vragen stellen. Ik verkeer voor dit onderwerp wél in een iets gunstigere situatie, maar de meeste mensen hebben toch wel iemand hun kenniskring die advies kan geven, mijn ervaring is als je mensen vriendelijk benaderd legt rustig uit wat je ideeën zijn dat ze altijd wel even paar uurtjes opzij willen zetten.

Ik ben benieuwd naar de reactie...

SeppaR
31/07/04, 11:18
Origineel geplaatst door Mannekino
knip
Ik ben benieuwd naar de reactie...

Kijk, niet iedereen heeft gewoon de familie daarvoor.
Ik had nu ook geluk, dat mijn vader een ondernemer was, maar ik ken ook personen waar de familie allemaal "werkt" hiermee doel ik als werknemer, en niet als eigen onderneming.
Als je zo'n mensen niet hebt, en je hebt toch een waterdicht plan nodig, dan ga je bij zo'n bureau als Netadvice.
Ik vind het een schande, dat Netadvice je zo behandeld heeft, eigenlijk moet dit gewoon naar de rechter.
Maargoed.

root
31/07/04, 11:43
Beetje belachelijk omdat om gelijk als advies met de rechter te komen. Je reactie getuigd dan van ook niet veel kennis en is eerder idd een flame dan TS een advies geven wat hij het beste kan doen. Iemand heeft een probleem met een bedrijf en prompt komen er reacties van mensen die totaal niets met dat bedrijf te maken hebben maar even de gelegenheid aanpakken om het bedrijf wat ter sprake komt nog een aantal douwen te geven. Daarnaast vind ik dat je dit niet via een forum doet. Je geeft aan geen flame te starten, maar dat is het wel. Netadvice zal eerst zelf wel antwoorden, voordat de grote menigte hun verhaal klaar heeft!

chester
31/07/04, 11:50
Nu je er om vraagt, zal ik je topic wel moeten ondersteunen...

Ook wij hebben helaas dezelfde ervaring. Ik zou even terug moeten zoeken maar ook bij ons praten we over eenzelfde lange termijn.

Wij zijn bezig een nieuwe site te ontwikkelen, en wilden graag met behulp van Netadvice hun rapportage gebruiken voor een nieuwe, pakkende indeling.

Tot dusverre kwam Netadvice ons over als een serieus bedrijf, met een aardig bedrijfsplan en strategie. Ze hebben ons vanaf dag 1 keurig te woord gestaan! Op een gegeven moment kwam men de deadline niet na. Dat gebeurde nog eens en nog eens. De excuses varieerden van virussen op de computers, tot het onbereikbaar-zijn van onze site. Vreemd genoeg waren ze tot dusverre de enigen....

Soms lieten ze wekenlang niets van zich horen, en moest je zelf moeizaam contact zoeken, waarop soms niet of nauwelijks werd gereageerd.

Ze vonden het erg vervelend dat het zo misgelopen was, en zouden de opdracht nog steeds uitvoeren, deze maal zelfs zonder kosten te berekenen. Dat klonk prima, en ze kregen nog 1 a 2 kansen. De laatste keer vertelde ze dat we ze 'openlijk aan de schandpaal mochten hangen als ze de deadline niet nakwamen...' Dit is enkele weken geleden verlopen.

Het heeft ons geen geld gekost, hooguit ergenis dat ze hun klanten zo behandelen. Tot dusverre heb ik me afgehouden van het plaatsen van dit ongenoegen op een forum als deze...maar kon het na de start van dit onderwerp niet laten.

Heel jammer, erg onprofessioneel, en zonde van zo'n leuk en potentie-vol bedrijf.

Keuningen
31/07/04, 12:06
Hoe stom het ook klinkt, maar dit is iets tussen jou en netadvice.
Probeer is te bellen en vertel daar hoe je voelt enzo...

Rik
31/07/04, 12:06
Bij deze een reactie van mijn kant....

Over mijn afwezigheid...

De afgelopen weken zijn er een aantal zaken fout gegaan hier,niet dingen die ik met iedereen zou moeten delen of zo...
Het is in mijn geval (toevallig) inderdaad zo dat ik op zulke momenten niet kan terugvallen op familie of ouders... maar daarvoor bij relaties en vrienden moet zijn.
Na een aantal "toestanden" heb ik ook privé nog "iets" te verwerken gehad en is bovendien door een virus/hack van een vriendelijke concu ook nog eens heel veel werk en tijd verdwenen/vernietigd.

@ Olivier:
Sorry jongen, was NIET de bedoeling om dat zo te laten lopen, echter, wij zijn al die maanden ZEER goed met elkaar omgegaan, we hebben enorm veel uren samen aan HEEL veel dingen gewerkt,of niet soms ?
Wat is daarvoor in rekening gebracht of betaald ????
DUS: -> mensen, als jullie over deurwaarders ed beginnen,weet dan iig waar je het over hebt !
Olivier, het is inderdaad zo dat als je om 23:00 tegen me zegd:
"Rik, kunnen we zo mijn kostprijzen gaan doen"
...dat ik dan zeg -> "kan dat morgen of later op een afgesproken tijdstip?"
Ik heb het gigantisch druk, ik kan niet nu een afspraak voor over een uurtje plannen helaas...
Ging dat maar.
Als je dan zegd ik ben er om 09:00 (de next day) en ik zie om 09:30 nog niemand, dan MOET ik verder met ander werk, helaas kom ik daarin om.

Ik ben NOOIT te beroerd geweest voor een hele hoop mensen hier om OOK op zondag VEEL uren te maken, in de avonden enz...
Dit vrijwel ALTIJD zonder er IETS voor te vragen, en ALS we al iets hebben gevraagd dan is dat slechts 37,50 euro per maand die de kosten ECHT niet dekken !

Vindt het ERG triest deze reacties hier zo te lezen.

Over een paar dagen heb ik alles weer op de rails, en krijgt WHT weer ALLE aandacht !

Beyonder
31/07/04, 12:18
Zoals je ziet is er een goede reden voor de verminderde dienstverlening en heeft het verhaal ook weer twee kanten. Rik geeft hier open en bloot toe dat hij niet aan de verwachting kon voldoen de laatste tijd, daarvoor hulde.

Weinig mensen geven fouten of problemen toe, het is een makkelijke manier om excuses te verzinnen maar nog beter is gewoon simpelweg de waarheid vertellen.

Kijk terug op het verleden, bedenkt dan of je Rik een tweede kans wil geven en ga samen door of alleen.

Ik denk dat Rik een tweede kans verdiend, net zoals iedereen.

Suc6 Rik met je business maar vooral met je prive leven, vergeet niet dat het tweede nog altijd een stuk belangrijker is dan het eerste.

wheelmouse
31/07/04, 12:19
hoe de vork ook in de steel zit , ik ben niet geneigd om snel van jou diensten gebruik te maken na dit te lezen

vdx
31/07/04, 12:24
Rik, succes ermee. Het komt vast allemaal op z'n pootjes terecht.

@Anestheologist: Probeer een en ander in een goed gesprek uit te praten. Dat bespaart voor beide een hoop ellende.

root
31/07/04, 12:26
Origineel geplaatst door wheelmouse
hoe de vork ook in de steel zit , ik ben niet geneigd om snel van jou diensten gebruik te maken na dit te lezen

Wilde ik dat weten ? Hecht ik enige waarde aan het feit dat jij hier meedeeld dat je dat niet wilt ? Plaats eens info waar iedereen wat aan heeft. Denk niet dat de mannnen van nedadvice nu een kruisje achter je naam zetten en denken verdorie wheelmouse doet niet mee. Aan dit soort zinloze uitspraken irriteer ik me mateloos!

robinvand
31/07/04, 14:10
Sommige mensen snap ik echt niet.

Ten eerst wordt er hier klakkeloos aangenomen dat het verhaal van de TS helemaal klopt en maar 1 kant heeft. Vrijwel iedere reactie neemt dit zo aan en speelt daar verder op in. Een verhaal heeft ALTIJD 2 kanten. Stel je voor dat een van jouw klanten verhalen over jouw verspreid dan verwacht jij toch ook een eerlijke kans om hier op te antwoorden en jouw kans van het verhaal te kunnen geven?

Ten tweede, ik ben zelf al ruim een half jaar klant bij NetAdvice en ben hier ENORM mee geholpen. Zelfs in weekenden en midden in de nacht word ik geholpen met vragen en probleemstukken. Ook de documenten en producten die mij beloofd zijn heb ik altijd netjes ontvangen. En al ZOU ik dit soort dingen een dag of wat later krijgen dan de deadline...wat maakt het uit...je betaald nog geen 40 euro per maand en krijgt er VELE uren voor terug.

Ik ben het er dus totaal niet mee eens dat NetAdvice en/of Rik hier zo worden afgeschilderd als 'niet betrouwbaar' of 'niet aan afspraken en deadlines houdende'.

Als ik weer voor de keuze zou staan om NetAdvice in te huren of niet...

...al zou het het dubbele hebben gekost.

Carl<n-media>
31/07/04, 15:04
Ik denk dat iedereen het weleens druk heeft. Rik werkt hier vast hard aan, aangezien hij zelfs 's nachts om vier uur nog aan het werk is.

MediaServe
31/07/04, 15:55
mensen, als jullie over deurwaarders ed beginnen,weet dan iig waar je het over hebt !
Vandaar ook mijn bureaucratische toevoeging dat ik geen details weet:

Ik ben benieuwd hoeveel je dit heeft gekost en ik adviseer je om middels een deurwaarde je geld terug te halen. Maar ik weet natuurlijk niet alle details.
Mijn reactie was puur gebasseerd op de start post van Anestheologist, misschien is de topic starter wel enigszins voorbarig geweest met het openen van dit topic. Van de andere kant denk ik dat Rik had kunnen voorkomen dat dit topic werd geopend. Hij komt er in dit topic openlijk voor uit dat hij de zaakjes tijdelijk niet op de rij heeft, die verkondiging had hij beter eerder kunnen maken naar Anestheologist persoonlijk om ergernissen te voorkomen.
Maargoed, gedane zaken nemen geen keer uiteraard. Dus we moeten het met dit topic doen :)

offtopic:

Aan dit soort zinloze uitspraken irriteer ik me mateloos!
Je bedoelt: Aan dit soort zinloze uitspraken erger ik me mateloos.
Je kunt je niet ergens aan irriteren ;)

Anestheologist
31/07/04, 17:21
Kijk deze topic is helemaal niet als flame bedoeld en volgens mij kun je uit mijn bericht geen flame halen ook.

Mijn geld terugvragen of rechtzaken zijn gelul dat weet ieder ernstig persoon ook, waar het mij gewoon om draait is gewoon dat ik krijg waar ik recht op heb, en ook ik kan begrijpen dat een bedrijf het druk heeft.

Maar wat ik niet kan begrijpen is dat er altijd het excuus "later, morgen" ofzo gebruikt wordt, en dit is niet de eerste keer dit is al meermaals gebeurd.

Ik vermelde ook dat ik wel al geholpen ben door Netadvice, ik zeg niet dat ze totaal hun afspraken niet nakomen.

Ik ben van het principe dat ik dat bedrijf heb om mij te helpen of om raad als ik altijd moet vragen heb je eventjes tijd, en het is altijd morgen dan blijven mijn problemen liggen en moet ik uiteindelijk andere bronnen gaan zoeken voor mijn problemen.

En als er bij Netadvice nooit telefonisch opgenomen word is het heel moeilijk om iemand te spreken daar.

McRox
31/07/04, 19:47
Ik heb nooit gebruik gemaakt van NetAdvice, maar na wat te hebben ge-pm'd met dhr. van Esser heb ik moeten concluderen dat NetAdvice een zeer degelijke bedrijf is.

Alleen al de manier van communicatie (waar sommigen hier van kunnen leren;)) heeft de kwaliteiten van hun bewezen :)

Overigens lijkt het mij sterk dat het jou 6 maanden lang heeft geduurd om erachter te komen dat er iets niet goed is gegaan, tenzij je het zelf erg druk hebt gehad een geen tijd had om erachter na te gaan ;)

Ruudt
31/07/04, 20:00
Wat ik niet begrijp is dat een bedrijf dat andere bedrijven adviseerd in hun bedrijfsvoering zelf niet kostendekkend werkt. Je zou denken dat ze juist beter moeten weten.

Zo ook heb ik kunnen lezen dat ze niet echt hun klanten op de hoogte stellen dat ze het niet meer aankunnen. Dan heb ik zoiets van: Stel de klanten op de hoogte, neem minder opdrachten aan, maak de prijs hoger of stop alsjeblieft met het vak dat je uitoefend.

Wat ik ook niet begrijp is dat ik hier lees dat Rik de eigenaar is van NetAdvice. Dit is geheel niet het geval. Als alles netjes geregeld is bij de Kamer van Koophandel (wat zo'n bedrijf wel hoort te doen uiteraard, goed voorbeeld doet volgen) dan is er maar 1 persoon werkzaam en dat is niet Rik.

@McRox
Ik denk eerder dat Olivier er 6 maanden mee door is gegaan omdat hij nog vetrouwen zag in de toekomst. Dit is hem na die 6 maanden wachten toch wel tegengevallen heb je kunnen lezen.

cridea
31/07/04, 20:06
Origineel geplaatst door Ruudt
Wat ik niet begrijp is dat een bedrijf dat andere bedrijven adviseerd in hun bedrijfsvoering zelf niet kostendekkend werkt. Je zou denken dat ze juist beter moeten weten.



Achja, bij de schilder thuis zijn de plinten kaal...

ThePostman
31/07/04, 20:17
Origineel geplaatst door wheelmouse
hoe de vork ook in de steel zit , ik ben niet geneigd om snel van jou diensten gebruik te maken na dit te lezen

Wie heeft hier nou wat aan? Jij? Ik? Netadvice? Rik? Of alleen jou post count voor dat (...) adverteren?! Of bedoelde je het als een na schop tegenover netadvice? Maar goed ontopic:

NetAdvice is bij mij altijd overgekomen als een goed bedrijf, ik heb er altijd klant willen worden voor al me vragen indien ik ooit zelf een bedrijf zou starten. Dit topic zou er niks aan veranderen.

@ Anestheologist:

Hoe bot het ook klinkt maar ik ben bang dat je nog even geduld zou moeten hebben. Wellicht kan je weer een werk-relatie met Netadvice opbouwen en kan je misschien een tegemoetkoming krijgen voor het half jaar dat er geen dienst is verricht.

@ Ruudt:

Uhm...oké...

wheelmouse
31/07/04, 20:20
Origineel geplaatst door The Postman


Wie heeft hier nou wat aan? Jij? Ik? Netadvice? Rik? Of alleen jou post count voor dat (...) adverteren?! Of bedoelde je het als een na schop tegenover netadvice? Maar goed ontopic:




heel simpel , dit is de indruk die 95% van de potentiele klanten die dit topic leest heeft ... en kan mijn inziens dus juist beter gedelete worden

Rik
31/07/04, 20:23
Het moet niet gekker worden .....

* zucht * ....

NETadvice is van één persoon, alles wat ikdoe is voor die onderneming.
Hoewij onderling de winsten/kosten en dergelijke verrekenen is verder niemands zaak lijkt me...

Bij de KvK stond ook dat er 1 man in dienst zou zijn, er werken rondom NETadvice een aantal mensen, en die wisseling gaat vrij snel....
Het ene moment 2 het andere moment 6... het is dus onzin om alles continu aan de KvK door te geven. Overigens is het vermelden van personeel en/of partners geen verplichting bij de Kamer van Koophandel.

@ Olivier: nadat je een reactie vroeg ben jeOF 4 dagen niet online geweest, OF je hebt me zelf in MSN geblocked ;)

@ Ruudt: kweet niet waar je dat hebt gelezen, maar heb wat dat betreft totaal geen reden om klanten in te lichten over "het niet aankunnen"van het werk als dat niet zo is.

Het bemoeien met een situatie die je eigenlijk helemaal niets aangaat, het daarmee "neerhalen" van een bedrijf en het bewust gebruik maken van WHT om Goolge haar werk te laten doen wordt door sommige verheven tot een ware kunst...
Het forum gebruiken voor doeleinden die niets met webhosting te maken hebben...nogmaals -> jammer.

Ik ga hier verder dan ook geen tijd/moeite aan spenderen en vertrouw op zaken die ik van klanten zelf hoor... goed of slecht.

-> Iedereen die zich "benadeeld" voelt door onze situatie de afgelopen weken-> mijn (onze) excuuses...

En als je nu commentaar hebt, of vragen, mail dan gewoon even;
mailmij@rikvanesser.nl

Guust
31/07/04, 20:23
Origineel geplaatst door The Postman


Wie heeft hier nou wat aan? Jij? Ik? Netadvice? Rik? Of alleen jou post count voor dat (...) adverteren?! Of bedoelde je het als een na schop tegenover netadvice? Maar goed ontopic:


Jij zegt ook vast wel eens wat negatiefs in het openbaar over een bedrijf (Ben ik wel zeker van) en dan reageert ook niet iedereen zo tegen jou...

ThePostman
31/07/04, 20:25
Origineel geplaatst door wheelmouse



heel simpel , dit is de indruk die 95% van de potentiele klanten die dit topic leest heeft ...

Nee ben JIJ die zo denkt. Je weet blijkbaar dus niet waar het over gaat en hoe het er aan toe gaat tussen WHT en NetAdvice. Als je beetje oplet had je al lang kunnen weten dat dit er al langer aan toe gaat (Sinds EK).

Oja NetAdvice adverteerd niet via WHT. Potentiele klanten van dit bedrif vind je hier niet tot weinig. Btw. wat zou NetAdvice balen dat ze jou niet als klant hebben...poepoe

(@ Mod: Sorry voor hoge flame gehalte maar zeg eens eerlijk, heb ik gelijk of heb ik gelijk?)


Origineel geplaatst door Guust


Jij zegt ook vast wel eens wat negatiefs in het openbaar over een bedrijf (Ben ik wel zeker van) en dan reageert ook niet iedereen zo tegen jou...

Uiteraard, maar wat hij zegt slaat nergens op. Ff een schop in de rug.

Als je een negatieve reactie geeft, zeg dan tenminste wat zinnigs wat op feiten berust en niet je mening dat je nooit klant wordt van dat bedrijf.

Ik zeg toch ook niet over een topic over ladot:

"Zo de reacties te lezen, daar wordt ik geen klant"

mihosnet
31/07/04, 20:36
Netadvice adverteert wel met banner.

ThePostman
31/07/04, 20:38
Origineel geplaatst door mihosnet
Netadvice adverteert wel met banner.

Dat is zo, maar zoeken ze hier hun klanten denk je?

mihosnet
31/07/04, 20:40
Tuurlijk, waarom plaats je anders een banner? ;). En als ik het zo lees krijgen ze nog best wat klanten via WHT.

ThePostman
31/07/04, 20:45
Origineel geplaatst door mihosnet
Tuurlijk, waarom plaats je anders een banner? ;). En als ik het zo lees krijgen ze nog best wat klanten via WHT.

Kijk naar leaseweb, die plaatst af en toe een advertentie met de bedoeling van:

Elke klant is mooi meegenomen.

Netadvice haalt echt niet al haar klanten via WHT. Als hun 2 á 3 klanten via wht krijgen per maand. Mooi meegenomen :)

mihosnet
31/07/04, 20:49
Ok, dat is waar, maar het lijkt me niet dat een bedrijf al zijn klanten van WHT afhaalt.

Rik
31/07/04, 20:52
Sterker nog (damn, moet ik weer reageren....)

Die banner was mij aangeboden door Domenico voor het werk op WHT...
Ik ben totaal niet van WHT afhankelijk en haal al helemáál geen klanten wekelijks/maandelijks van WHT :(

Ga lekker verder mensen, ik heb wel iets beters te doen.

ThePostman
31/07/04, 20:54
Origineel geplaatst door Rik
Sterker nog (damn, moet ik weer reageren....)

Die banner was mij aangeboden door Domenico voor het werk op WHT...
Ik ben totaal niet van WHT afhankelijk en haal al helemáál geen klanten wekelijks/maandelijks van WHT :(

Ga lekker verder mensen, ik heb wel iets beters te doen.

Sorry Rik.

(Had ik toch weer gelijk :D)

@ mihosnet

Veel bedrijven doen dit toch zeker wel. Tenminste véél klanten. :)

mihosnet
31/07/04, 21:18
Origineel geplaatst door Rik
Sterker nog (damn, moet ik weer reageren....)

Die banner was mij aangeboden door Domenico voor het werk op WHT...
Ik ben totaal niet van WHT afhankelijk en haal al helemáál geen klanten wekelijks/maandelijks van WHT :(

Ga lekker verder mensen, ik heb wel iets beters te doen.

Daar hebben we het ook helemaal niet over :)

Anestheologist
31/07/04, 21:24
Zou leuk zijn mocht je mij toch even contacteren Rik, want ik ben inderdaad 4 dagen offline geweest maar in mijn mailbox vond ik niks.
Dus hopenlijk binnenkort wel.

Mikey
31/07/04, 23:31
Zeg stelletje meiden onderling, als jullie nou met z`n allen eens terug kijken, hebben jullie dan niet het idee dat die ene mug nou zo`n beetje niet een olifant is geworden ?

De ene dorpsgek maakt van een stukkie hout een knuppel.....

®on
31/07/04, 23:46
Origineel geplaatst door Mikey
De ene dorpsgek maakt van een stukkie hout een knuppel.....
Eens, en er bemoeien zich een hoop mensen mee die zich eigenlijk er niet mee zouden moeten bemoeien. Onder het mom van "het is een forum" mag blijkbaar iedereen maar zijn zegje doen, zonder er bij na te denken wat men aanricht. (Hiermee bedoel ik absoluut niet de TS!)

Jammer, wht is going down op deze wijze, want dit topic is een goed voorbeeld van hoe het hier al langer gaat.

Mikey
31/07/04, 23:53
Origineel geplaatst door headout

Eens, en er bemoeien zich een hoop mensen mee die zich eigenlijk er niet mee zouden moeten bemoeien. Onder het mom van "het is een forum" mag blijkbaar iedereen maar zijn zegje doen, zonder er bij na te denken wat men aanricht. (Hiermee bedoel ik absoluut niet de TS!)

Jammer, wht is going down op deze wijze, want dit topic is een goed voorbeeld van hoe het hier al langer gaat.

nou wht, vind ik nog niet zozeer erg (dat bedoel ik niet), wat ik veel erger vind is de naam van iemands bedrijf, Rik geeft aan dat er aantal problemen zijn geweest, blijjkbaar kan men hier geen begrip voor opbrengen en moet men hier dus met z`n allen als dames in een kippenhok iemand ten gronde richten. Ik hoop dat er een aantal zijn die zich schamen, zoniet dan ben je een beste boeren lul

®on
31/07/04, 23:56
Origineel geplaatst door Mikey
...en moet men hier dus met z`n allen als dames in een kippenhok iemand ten gronde richten.
Daar doelde ik ook op met de woorden "zonder er bij na te denken wat men aanricht".

root
01/08/04, 00:03
Voor ik punten uit moet gaan delen voor offtopic en onzinnige opmerkingen.

GESLOTEN