PDA

Bekijk Volledige Versie : opzoek naar zekere Melchior



pepijn1234
27/07/04, 13:08
beste mensen


Door een zeker Richard Beij werd ik naar dit forum gestuurd om te zoeken naar een ene Melchior van de website www.synssans.nl,

Ik heb een site op de server van richard beij die zegt deze samen te runnen met Melchior. Echter Melchior wijgerd al 3 maanden lang informatie en verhuizing van mijn domeinnaam en hosting op zijn server.

Het gaat om de site ringtoneweb.nl en in November 2003 heb ik deze overgekocht van Richard Beij. Hij zou zorgen voor de overplaatsing van het domein en voor de hosting etc. Hij zegt elke week een mail gestuurd te hebben en diverse malen telefonisch contact te hebben gepleegd met Melchior. Tevergeefs Melchior had nooit tijd en inmiddels zit ik al 3 maanden met een website die 1 niet op mijn naam staat en 2 waar ik niks kan updaten omdat ik geen toegang tot de huidige hosting heb omdat ik geen gegevens heb,

weet iemand dan ook waar ik die Melchior kan vinden circa bereiken?
Want dit keer wil ik hem persoonlijk eens spreken, aangezien hij niet eens reageerd op zijn mede server eigenaar.

mvg

pepijn

Koster
27/07/04, 13:09
Melchior is op vakantie, je moet Synssans dan even bellen (werken meer mensen dan Melchior alleen).

Grumpy
27/07/04, 13:32
Zoals Koster heeft gezegd, neem contact op met Synssans.

RobbertC
27/07/04, 13:33
Helaas, wij zijn geen support desk voor een bedrijf.