PDA

Bekijk Volledige Versie : Beste gamersnetwerk voor colo



Graffix^
27/07/04, 10:03
Hoi allemaal,

Wat is volgens jullie het beste netwerk om gameserver te gaan colocaten ? Het zijn Unreal Tournament based games dus lage ping zijn natuurlijk essentieel :) Ik heb TC2, NXS en Novaxess wel op internet gevonden maar ik heb zelf geen echte ervaring met deze providers. Wat zijn jullie ervaringen jullie bijv. met Leaseweb ? Ik hoor nl. via via alleen maar goede berichten hierover.

Kortom een gecombineerde vraag :) Wat is volgens jullie het beste netwerk om gameservers te gaan colocaten en wat zijn jullie ervaringen met bijv. Leaseweb

Groeten,
Graffix^

phreak
27/07/04, 10:09
Graffix^:

Leasweb == Gameservers.net, netwerk spreekt voor zich (zeer degelijk dus) :)

Guust
27/07/04, 10:10
Leaseweb geen ervaringen mee. ProServe weer wel :) Erg goed en stabiel netwerk, hoge uptime's etc. Zeker de moeite waard om daar ook eens te kijken.

wdv
27/07/04, 10:14
Voor zover ik weet laat proserve geen gameservers toe in hun netwerk.

Mikey
27/07/04, 10:48
Gameservers.net = Leaseweb, ik denk dat dit wel voor zich spreekt. Alle gameservers zitten zover ik weet in Tc2.

Graffix^
27/07/04, 10:50
En wat is volgens jullie het beste netwerk om gameservers te gaan hosten ? :)

_arno_
27/07/04, 11:33
Misschien ook we-dare in rotterdam waar I3D zit?

ik heb hier overigens geen ervaring mee.

SeppaR
27/07/04, 11:38
Internet-Online :D
Nee, kijk, dit is een ultra-nutteloos topic.
Iedereen noemt gewoon zijn eigen netwerk op, heeft allemaal zijn voor en nadelen (budget, geen kwaiteit, duur, wel kwaliteit, enzovoort :))

Mannekino
27/07/04, 11:40
Ik zit zelf bij Nxs Internet in TeleCity 2. Ik heb geen ervaring met andere providers of datacenters maar dat heb ik ook niet nodig want ik wil voor geen goud weg bij Nxs Internet. Het netwerk van Nxs Internet is uitstekend geschikt voor hosten van gameserver, ik verhuur ook aan een Engelse en Belgische clan en zij zijn zeer tevreden over kwaliteit van de servers.

WebBizz
27/07/04, 11:41
Origineel geplaatst door wdv
Voor zover ik weet laat proserve geen gameservers toe in hun netwerk.

Jawel hoor, mits de eigenaar over voldoende clue beschikt. Tenminste, bij ons kun je rustig een gameserver plaatsen (ProServe netwerk). Enkel IRC/Chat services zijn verboden.

Hans
27/07/04, 12:51
Origineel geplaatst door Mikey
Gameservers.net = Leaseweb, ik denk dat dit wel voor zich spreekt. Alle gameservers zitten zover ik weet in Tc2.

En sowieso ook in DC2 van xs4all :)

Filipino
27/07/04, 13:57
Origineel geplaatst door phreak
Graffix^:

Leasweb == Gameservers.net, netwerk spreekt voor zich (zeer degelijk dus) :)

Nee man, gameservers.net zuigt hard, hun gameservers hebben echt hele hoge ping.

Filipino
27/07/04, 13:58
Origineel geplaatst door wdv
Voor zover ik weet laat proserve geen gameservers toe in hun netwerk.

mohaaservers.nl zit bij proserve, en dat zijn gameservers

Filipino
27/07/04, 13:59
novanexx en rebbus hebben goeie ping

Koster
27/07/04, 14:04
Ik moet zeggen dat wij over WeDare zeer tevreden zijn. Ik zal je zelfs zeggen dat wij twee andere gamehosters coloceren in onze cabinets.
Eerlijk gezegd denk ik niet dat zij bij ons waren gekomen als wij een slecht netwerk boden.

mihosnet
27/07/04, 14:05
Origineel geplaatst door Filipino
novanexx en rebbus hebben goeie ping

Redbus is GEEN netwerk.

Savvas
27/07/04, 14:28
Origineel geplaatst door mihosnet


Redbus is GEEN netwerk.

Word je daar nou nie moe van joh ;):D

Mikey
27/07/04, 14:59
Origineel geplaatst door Filipino


Nee man, gameservers.net zuigt hard, hun gameservers hebben echt hele hoge ping.

bij een hele gameserver lijst van ut en ut2k4 staan ze vrij hoog.

MartijnE
27/07/04, 17:07
Origineel geplaatst door Mikey


bij een hele gameserver lijst van ut en ut2k4 staan ze vrij hoog.

die hele lijst in ut2k4 zegt geen ene m***

ut reeks is erg gevoelig qua settings bijv. tickrate. ;)

Dennis
27/07/04, 17:08
Origineel geplaatst door Filipino
novanexx en rebbus hebben goeie ping 4 posts achter elkaar en volgens mij weet je niet waar je het over hebt. Redbus heeft niets met de ping van een server te maken.

GameServers.net staat bij Counter-Strike-servers iig altijd vrij hoog en hun spelers zijn zeer goed bespeelbaar met vrijwel geen lag. De lag die er is, wordt niet door het netwerk veroorzaakt maar door de server zelf.

Weppel
27/07/04, 17:11
Wij zitten zelf bij NXS, en zijn er zeer over te spreken! Goed stabiel netwerk en uitgebreide statistieken.

Dennis
27/07/04, 17:14
Origineel geplaatst door Weppel
Wij zitten zelf bij NXS, en zijn er zeer over te spreken! Goed stabiel netwerk en uitgebreide statistieken. NXS heeft een eigen netwerk, maar ze staan wel in de Leaseweb-suite? (http://www.nxs.nl/content/nxsinternet/netwerk/)

Klopt dat?

Weppel
27/07/04, 17:18
Origineel geplaatst door DennisCitus
NXS heeft een eigen netwerk, maar ze staan wel in de Leaseweb-suite? (http://www.nxs.nl/content/nxsinternet/netwerk/)

Klopt dat?

Klopt niet. NXS heeft een eigen suite in TC2.

Zie ook http://www.nxs.nl/content/nxsinternet/datacenter/

mihosnet
27/07/04, 23:10
Als je door de gang loopt heb je rechts NXS en links Leaseweb.

Deimos
28/07/04, 09:03
Origineel geplaatst door mihosnet
Als je door de gang loopt heb je rechts NXS en links Leaseweb. Wat zit er eigenlijk op het einde van de gang rechts? Waren ze laatst ook weer aan t bouwen,

neographikal
28/07/04, 11:38
XS4All netwerk is degelijk, alles Juniper / Cisco en zeer professioneel opgebouwd. Ben er laatst in geweest, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was.

Voor een gameserver is veel verkeer prettig: 1U + 500GB verkeer voor €95 ex p.m. bij XS4All.

Koster
28/07/04, 13:28
Origineel geplaatst door neographikal
XS4All netwerk is degelijk, alles Juniper / Cisco en zeer professioneel opgebouwd. Ben er laatst in geweest, en ik moet zeggen dat ik onder de indruk was.

Voor een gameserver is veel verkeer prettig: 1U + 500GB verkeer voor €95 ex p.m. bij XS4All. Maar wat voor verbindingen hebben ze liggen?

XF-RICK
28/07/04, 16:44
Origineel geplaatst door Koster
Maar wat voor verbindingen hebben ze liggen?

Ik zou zeggen, neem een kijkje.

http://www.fixedorbit.com/AS/3/AS3265.htm