PDA

Bekijk Volledige Versie : Wow wat is dit?



ThePostman
26/07/04, 19:23
Of er heeft iemand een hekel aan me of wat? Mag ik een verklaring?

webhostingtalk.nl Warning Notification RobbertC 26-07-2004
19:07
webhostingtalk.nl Warning Notification RobbertC 26-07-2004
18:58
webhostingtalk.nl Warning Notification RobbertC 26-07-2004
18:55
webhostingtalk.nl Warning Notification RobbertC 26-07-2004
18:55
webhostingtalk.nl Warning Notification RobbertC 26-07-2004
18:54
webhostingtalk.nl Warning Notification RobbertC 26-07-2004
18:53

Edit: Het had ook ff anders gekunt, dat je zegt van Tim doe ff rustig. Toch krijg je 2 waarschuwingspunten. Niet meteen 6

xserve
26/07/04, 19:25
Misschien dat een PB naar RobbertC beter werkt?

ThePostman
26/07/04, 19:27
Nee ik wil dit liever ff in het openbaar discuseren. Kunnen andere forum leden ook ff commentaar geven. Dit is toch niet normaal?

RobbertC
26/07/04, 19:28
Nee hoor, ik heb helemaal geen hekel aan iemand.

Ook is dit helemaal geen actie tegen jou persoonlijk bedoelt. Ik ben alleen bezig de enorme hoeveelheid onzin posts te verwijderen van de laatste dagen. Dat daar veel posts van jou tussen zaten, tja, misschien eens kritisch naar je eigen postgedrag kijken?

ThePostman
26/07/04, 19:29
Origineel geplaatst door RobbertC
Nee hoor, ik heb helemaal geen hekel aan iemand.

Ook is dit helemaal geen actie tegen jou persoonlijk bedoelt. Ik ben alleen bezig de enorme hoeveelheid onzin posts te verwijderen van de laatste dagen. Dat daar veel posts van jou tussen zaten, tja, misschien eens kritisch naar je eigen postgedrag kijken?

Hm dom. had me aantal keer op gewaarschuwd, ik weken me best doen. En nu in 1 avond krijg ik 6 punten. Je kant toch ook mij gwn een PB sturen van dat ik ff rustig moet doen en niet meteen 6 punten geven. Met 2 punten was ik het eens geweest.

Grumpy
26/07/04, 19:35
We hebben al vaak genoeg gewaarschuwd. Voor Robbert is de druppel over de emmer gelopen en begint hij elke onzinnige post te voorzien van een waarschuwingspunt. Nu is het The Postman, anderen zullen snel volgen, tenzij ze hun postgedrag weten aan te passen.

RobbertC
26/07/04, 19:35
Origineel geplaatst door The Postman


Hm dom. had me aantal keer op gewaarschuwd, ik weken me best doen. En nu in 1 avond krijg ik 6 punten. Je kant toch ook mij gwn een PB sturen van dat ik ff rustig moet doen en niet meteen 6 punten geven. Met 2 punten was ik het eens geweest. Iemand een PB sturen kan, maar uit ervaring weten we ondertussen dat het totaal geen nut heeft.

Bovendien ben jij al vaker gewaarschuwd. Moeten we dan maar blijven waarschuwen voor waarschuwingspunten (dus eigenlijk ook alleen maar een waarschuwing, zonder directe gevolgen) tot in de eeuwigheid?

We hebben al zo vaak duidelijk proberen te maken dat WHT geen speeltuin is, ooit houdt het feest op.

Koster
26/07/04, 19:52
En wat als de Postman nog 5 onzine posts had staan, was hij dan gebanned?
Ik denk dat je zo mensen wegjaagt van het forum ipv mensen corrigeert.

RobbertC
26/07/04, 20:03
Als iemand het na 25 punten (die je echt niet zomaar krijgt) dan heeft diegene het niet helemaal begrepen nee ;) En ja, dat betekent inderdaad een ban.

ThePostman
26/07/04, 20:06
Hm ik denk dat ik maar wat minder ga posten...gaat er niet echt op vooruit zo.

SeppaR
26/07/04, 20:10
Vind dit persoonlijk ook een overdreven reactie.. Ineens er 6.. Slaat nergens op :)

ThePostman
26/07/04, 20:21
Oftewel als de mods hun werk gewoon hadden gedaan de laatste tijd, dan had ik allang 1 waarschuwingpunt gehad en had ik die andere shit nooit gepost. Klaar

RobbertC
26/07/04, 20:34
Dus wij zijn nu verantwoordelijk voor onzin posts?

ThePostman
26/07/04, 20:43
Nee dat zeg ik niet, maar als jullie eerder in actie waren gekomen waren die andere 5 posts nooit gekomen van mij. Want dan had ik allang een waarschuwingpunt gehad.

RobbertC
26/07/04, 23:23
Je houdt ons dus verantwoordelijk voor je eigen gedrag? Beetje vreemde zaak wat mij betreft.

Bovendien komen je andere punten ook al van 'onzinnige posts'. Dus wat dat betreft was je gewaarschuwd.

ThePostman
26/07/04, 23:29
Origineel geplaatst door RobbertC
Je houdt ons dus verantwoordelijk voor je eigen gedrag? Beetje vreemde zaak wat mij betreft.

Bovendien komen je andere punten ook al van 'onzinnige posts'. Dus wat dat betreft was je gewaarschuwd.

Dit is zoiezo vreemd, wellicht heb je alles laten ophopen om mij in één keer 6 punten te geven. Als je me 1 punt gaf begreep ik het ook wel.

SeppaR
26/07/04, 23:32
RobbertC, ik snap wel dat je hiervoor moet ingrijpen, maar om ineens 6 waarschuwingspunten te geven omwille van offtopic posts. Dan kan je er beter 1 geven, en een waarschuwing via PB.

Overigens, als je kijkt naar de hoeveelheid andere users die OFF-Topic post, en die dan geen punt krijgt (kuch.. Beyonder kuch..) dan zou ik toch maar ff daar ook eens aan beginnen ;)

Guust
26/07/04, 23:55
Origineel geplaatst door SeppaR
RobbertC, ik snap wel dat je hiervoor moet ingrijpen, maar om ineens 6 waarschuwingspunten te geven omwille van offtopic posts. Dan kan je er beter 1 geven, en een waarschuwing via PB.

Overigens, als je kijkt naar de hoeveelheid andere users die OFF-Topic post, en die dan geen punt krijgt (kuch.. Beyonder kuch..) dan zou ik toch maar ff daar ook eens aan beginnen ;)

Kuch Beyonder is op vakantie dus die zal atm weinig offtopic posten Kuch

SeppaR
27/07/04, 00:12
Origineel geplaatst door Guust


Kuch Beyonder is op vakantie dus die zal atm weinig offtopic posten Kuch
Je zegt hetzelf, ATM.

Grumpy
27/07/04, 01:01
Origineel geplaatst door The Postman
Oftewel als de mods hun werk gewoon hadden gedaan de laatste tijd, dan had ik allang 1 waarschuwingpunt gehad en had ik die andere shit nooit gepost. Klaar
Zijn wij dit vergeten Postman?

RobbertC 03-01-2004 5 punten overgezet van cloontje: con-net
Grumpy 27-01-2004 Spammen
Grumpy 12-03-2004 onzinnige post/reply
Rik 23-04-2004 onzinnige post/reply
Grumpy 26-04-2004 onzinnige post/reply
Grumpy 27-04-2004 onzinnige post/reply
Rik 22-05-2004 onzinnige post/reply

Rond april waren en nog een hoop topics over het offtopic gepost van een aantal gebruikers waarin jij ook voorkwam.

Ga niet zeggen dat mods hun werk niet goed doen als jij waarschuwingen krijgt!

Als je door gaat met zulke beschuldigingen en offtopic posts, geef ik je graag nog een paar waarschuwingspunten erbij.