PDA

Bekijk Volledige Versie : [SPOED] Stage plek gezocht



florisK
26/07/04, 11:36
Wegens omstandigheden ben ik op zoek naar een nieuwe stage plek.

Wie ben ik
Ik ben Floris Klootwijk komend jaar een 3e jaars HBO student aan de Avans Hogeschool te Breda, hier volg ik de opleiding Technische Informatica.
Aan het begin van het 3e jaar komt er voor mij een periode van 20 weken stage, aangezien mijn intresses momenteel uitgaan naar webhosting en netwerken kwam ik al snel hier terecht. (Tevens omdat ik al vaak over deze website had gehoord).

Wat kan ik
De programmeer talen die ik op school heb geleerd zijn Java, C en C++. De programmeer talen die ik mezelf heb aangeleerd en gebruik zijn PHP (ook in combinatie met MySQL), TCL/TK en uiteraard HTML. Tevens heb ik ervaring op FreeBSD machines.
Ik heb al ervaring in de webhosting wereld door part-time werkzaamheden bij Plushosting.

Wat zoek ik
Zoals reeds hierboven uitgelegd, ben ik op zoek naar een stage plek die wordt voorzien met een, op HBO niveau, opdracht.

Waar zoek ik
Het liefst zoek ik een stage plek in de driehoek Breda - Rotterdam - Bergen op Zoom.

Voor wanneer ben ik op zoek
Ik zoek een stage plek van 30 augustus 2004 tot en met 14 januari 2005, oftewel een tijdsduur van 20 weken

Overige
Voor vragen kunt u me mailen op floris.stage@klootwijk.info
Tevens wil ik u per mail voorzien van een C.V.

faisj
26/07/04, 13:33
Beste Floris,

Ik zou graag je C.V. willen zien.

met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui
(Managing Director Evibe Nederland)

E. f.siddiqui@evibe.biz
M. +31 (0)6 520 20 250

Evibe Nederland
'Brainpark II'
Lichtenauerlaan 102-120
3062 ME Rotterdam
The Netherlands

Tel. +31 (0)10 20 456 78
Fax.+31 (0)10 20 555 55
Web. http://www.evibe.biz

florisK
26/07/04, 13:44
Beste Faizal,

mijn C.V. heb ik naar u verzonden.

hopend op een spoedige reactie

Floris Klootwijk

Ber|Art
26/07/04, 20:26
Floris, kan je CV ook naar mij toesturen a.u.b. Wordt er een vergoeding verwacht? Wat zijn de stage voorwaarden. Alvast bedankt,

florisK
26/07/04, 21:39
ik wil iedereen bedanken voor de reacties, hier op forum, in PM en via mail... maar mijn stage plek is rond... gaarne wil ik evibe bedanken voor het (heerlijk) snel handelen.

mijn eerste post ervaring met webhostingtalk is i.i.g. zeer positief, en ik zal nog wel een tijdje blijven rondhangen denk ik.

HBCS
26/07/04, 21:58
florisK

leuk dat het zo verlopen is voor u
ik ben waarschijnlijk net zo tevreden over wht als u
ik hoop ook voor u dat er nog veel reakties van u op wht mogen komen
welkom op wht zou ik zeggen