PDA

Bekijk Volledige Versie : WHT BBQ Inschrijving



olafb
22/07/04, 21:36
Hallo WHTers,

The Postman en ik hebben het voor touw genomen voor de eerst WHT BBQ.
Er is al gebleken dat er animo voor is maar de organisatie was een puinhoop.
Er is inmiddels een locatie gevonden Bussloo te Apeldoorn.
Nadere informatie komt later.

Iedereen is van harte welkom bij de BBQ.
Inschrijvingen gaan via PM dus PM mij even met jouw naam Woonplaats.
http://www.webhostingtalk.nl/private.php?s=&action=newmessage&userid=3368

De kosten zullen niet hoog zijn je moet denken aan 10 of 15 euro.

Er zijn minimaal 10 inschrijvingen nodig voordat het definitief doorgaat!
Betalingen worden later verricht als er zich minimaal 10 leden zich hebben ingeschreven.

De BBQ zal gehouden worden op Zondag 29 augustus.
Er is geen leeftijdgrens! Iedereen is welkom!

De volgende personen hebben zich ingeschreven:
IPhosting
The Postman
Koster
DennisCitus
Erik H.
Johan-nl
HBCS
xserve
BerArt
Webbed
electric

Hopen dat aanmeldingen zullen volgen!

Koster
22/07/04, 21:38
Hiero, ik doe mee :)


Origineel geplaatst door The Postman
Jeuh Koster komt dan ben ik blij ;) IPHosting is datum vergeten te vermelden.
Nu wel ja :D

ThePostman
22/07/04, 21:40
Jeuh Koster komt dan ben ik blij ;) IPHosting is datum vergeten te vermelden.

Hey kotser, uhh koster stuur wel pbtje naar IPHosting he anders is je aanmelding niet geldig ofzo;)

olafb
22/07/04, 21:41
nee hoor staat er gewoon;)

Erik H.
22/07/04, 21:54
Ik doe graag mee.

ThePostman
22/07/04, 21:58
Mensen denk er goed aan dat je je moet aanmelden doormiddel van een PB :)

Dennis
22/07/04, 22:03
Ik heb IPHosting ge-pmed. Waar is het?

ThePostman
22/07/04, 22:04
IPHosting is nu ff buiten aan het voetballen ;) Het wordt straks toegevoegd.

olafb
22/07/04, 22:38
Rustig jongens jullie staan erbij. Ik zit niet de hele tijd achter dit beest:p

XS-24
23/07/04, 01:01
Bij Utrecht centraal is voor het station een groot plein :D.

ff ontopic: Wil misschien wel meedoen, hangt van het aantal aanmeldingen en de locatie af (OV).

microboy
23/07/04, 01:11
shit :(

dan zit ik in frankrijk man :'(

jammer..

Anestheologist
23/07/04, 01:54
Zou leuk zijn als het beetje centraal gelegen is voor ons Belgen ;)

AlfaHosting
23/07/04, 01:58
Ik denk dat het handiger zou zijn eerst een locatie te vermelden zodat iedereen kan bekijken of de afstand een beetje 'doenbaar' is.

Evilarlos
23/07/04, 03:06
Ik kan ook niet Of het moet in zuid frankrijk worden gehouden...

pdeelman
23/07/04, 10:33
Ligt aan de locatie, maar ik zou op zich wel mee willen doen. Maar afhankelijk van de locatie.

Als ik kom schrijf ik wel gelijk 2 mensen in voor deze BBQ namelijk mezelf en m'n administrateur (cq vriendin :))

Ber|Art
23/07/04, 10:50
Leuk initiatief, wel moeten we natuurlijk MOD’s erbij hebben om alles in goede banen te leiden :) voor elk stuk verbrand vlees 2 stafpunten :) Ik vind de suggestie van Anestheologist wel goed want als je het organiseert in Groningen zullen de Belgen niet zo snel komen (denk ik)

Schaap
23/07/04, 11:03
Origineel geplaatst door BerArt
Leuk initiatief, wel moeten we natuurlijk MOD’s erbij hebben om alles in goede banen te leiden :) voor elk stuk verbrand vlees 2 stafpunten :) Ik vind de suggestie van Anestheologist wel goed want als je het organiseert in Groningen zullen de Belgen niet zo snel komen (denk ik)


400km voor een barbeque? Nee laat maar..

Ber|Art
23/07/04, 11:05
Schaap, misschien is het ook wel verstandig dat je niet komt gezien je naam kon dat wel eens fout gaan :) ;)

olafb
23/07/04, 11:37
Jullie hebben gelijk.. Locatie hebben we nog niet.. Vorige keer konden we bij Afilias in de tuin. Maar of ze dat nog steeds willen is mij niet duidelijk... Maar suggesties zijn welkom!

Dennis
23/07/04, 11:46
http://home.hetnet.nl/~tagv0000/kaart-nl-int-groot.gif

Arnhem, Utrecht, Nijmegen vind ik eigenlijk wel al ver weg. Maar Deventer of Zwolle zou perfect zijn. (Ik ga waarschijnlijk met de trein, dan is het maar even 1x overstappen)

olafb
23/07/04, 11:49
Mij maakt het niet zo vindt het meeste wel prima. Maar als het in Nijmegen wordt gehouden is het helemaal mooi:P

Dennis
23/07/04, 11:53
OK, ik schrijf even op wanneer ik dus eigenlijk niet kom:
Belgium
Zeeland
Nieuw-Zeeland
Limburg
Noord-Braband
Noord-Holland
Zuid-Holland
Met het openbaar vervoer vanuit Emmen is dit vrijwel onmogelijk binnen een normale tijd. Anders gaat het een slaapfeestje worden en moet ik de dag erop maar vertrekken. :D

Gelderland lijkt me eigenlijk de perfecte plek. Ook voor de Belgen is dit nog te doen. Ik weet niet of er nog veel mensen zijn die de trein zullen nemen? Indien er veel zijn is het misshien verstandiger om ergens bij een goed bereikbare plaats te gaan zitten?

HBCS
23/07/04, 12:53
ik kan
ik heb heb die dag niets dus
ik kom ook
en heb ook pb gestuurd

Ber|Art
23/07/04, 13:03
Misschien kan er gecarpoeled worden?

xserve
23/07/04, 13:40
Ergens op de lijn Utrecht-Arnhem zou denk ik het beste zijn. Ik doe ook mee, PM is onderweg. Leuk innitiatief!

olafb
23/07/04, 13:51
De aanmeldingen gaan de goede kant op.. Alleen de locatie is een struikelblok:s. Hopen dat we gauw iets vinden!

HBCS
23/07/04, 14:01
Delft kan zeker niet ??

pdeelman
23/07/04, 14:05
Origineel geplaatst door HBCS
Delft kan zeker niet ??

van mij mag je daar een grote BBQ houden hoor, als je een leuke binnenplaats heb ofzo :)

Ik zou ook graag wel willen in Den Haag, maar mijn balkonnetje is wat aan de kleine kant voor een club van 20 mensen.

chielsen
23/07/04, 14:17
Ik ben ook voor delft :)

Alleen kan ik waarschijnlijk niet op die datum, nog ff bekijken dus.

HBCS
23/07/04, 14:21
als het in delft mag zal het het recreatie gebied de delftsehout worden
dat is een groot gebied met daar ook de mogelijkheid om bij regen eventueel binnen te zitten en gebruik te maken van een bar
en voor mensen die met de trein komen kan ik wel gratis vervoer regelen van af het station naar de plek van de BBQ

olafb
23/07/04, 14:25
Nou dat is een goed voorstel niet waar:D?
maar moet je dat reserveren of hoe moet ik dat zien?

Dennis
23/07/04, 14:29
Mjah kijk, voor jullie is dat misschien wel leuk. Jullie wonen in de randstad. Maar voor de mensen uit Belgie en Noord-Nederland is dat heel iets anders.

HBCS
23/07/04, 14:34
nee is een vrij toegankelijk gebied voor een ieder die daar wil zijn
er is een helegrote waterplas met daaromheen wat gras en zand en bomen er mag in dat gebied op een aantal plaatsen een BBQ gemaakt worden de bar waar je eventueel zou kunnen zitten is het gezelligge tentje knus kijk op www.knus.nl ik zou eventueel daar langs kunnen gaan om het een en ander te regelen als dat nodig mocht zijn


maar laten we eerst eens kijken of de mensen het niet te ver vinden
ik hoor het wel

webbed
23/07/04, 15:04
Als het in Delft zou zijn, kom ik zeker! Anders wordt het zo'n mannenonderonsje ;)
Maar als het oostelijker dan Utrecht is, vind ik het iets te ver weg...

pdeelman
23/07/04, 15:17
Ik moet zeggen dat ik uiteraard voor delft ben, scheelt me heel wat in de reiskosten.

Echter zal ELKE locatie wel een probleem zijn voor iemand. Er kan nooit worden besloten op een plek die iedereen leuk vind.

Wat wel een feit is dat er een mogelijkheid voor een plek is in delft. Ik kan zelf 2 BBQ's regelen (van die standaard dingetjes) mocht het nodig zijn voor in delft dan welliswaar. Heb niet echt zin om die BBQ's te slepen over heel NL :)

trouwens is delft ook goed bereikbaar voor onze oosterburen. anderhalf uur auto en je bent er. Er gaat eens per uur een internationale trein vanuit brussel naar denhaag HS dat kost je iets meer als 2 uur.
Indien het noodzakelijk is voor sommige mensen om te blijven pitten, ik kan m'n vrouwtje wel overtuigen om een paar mensen te laten pitten (hier in me flat in denhaag)

edit: shit ik zie net dat het 29 augustus word. ik dacht dat er 28 augustus stond. de volgende dag is dan maandag, dan is het ook afhankelijk van me werk of ik mensen kan laten pitten (dus nu 2 factoren, me baas en me vrouw)

ThePostman
23/07/04, 15:24
Zoals Dennis ook al zegt kan je het beste midden nederland pakken. Gelderland dus, aangezien ik daar ook woon. (Apeldoorn) Zou ik vast wel iets kunnen regelen hier in de buurt. Misschien kan het wel bij mij voor :D

Ik zal overleggen met me mama (;)) en met Olaf. (IPHosting)

pdeelman
23/07/04, 15:35
apeldoorn ligt nou niet echt precies in het midden van het land hoor :D

Voor mij maakt apeldoorn ook niet uit hoor. Alleen voor onze oosterburen kan het wat langer reizen betekenen.

vanuit denhaag - apeldoorn uurtje trein
brussel - apeldoorn bijna 4 uur trein

per auto gaat het uiteraard allemaal wat sneller :)

Ber|Art
23/07/04, 15:43
Ondanks dat ik met vakantie ben (in België of Zeeland) ben ik ook van de partij, weten jullie al een tijdstip?

AlfaHosting
23/07/04, 15:56
In het midden van Nederland en Belgie (tussen Brussel en Groningen) zou ergens rond Utrecht zijn ...

Dennis
23/07/04, 16:10
Utrecht is wel redelijk, maar Utrecht heeft ook meerdere stations volgens mij. En een locatie dicht bij het station is wel fijn.

Hebben we hier Utrechteniaren?

ThePostman
23/07/04, 16:36
Indien Apeldoorn zou bussloo een goede oplossing zijn. Maar Utrecht vind ik ook best...

Ber|Art
23/07/04, 16:46
Hoeveel mensen hebben zich al ingeschreven?

olafb
23/07/04, 17:49
We zitten nu op 10 mensen die komen:d.Over locatie wat eerder al gezegt een plaats waar iedereen makkelijk komt moet nog uitgevonden worden. Gelderland ben ik ook wel voor.. Utrecht is ook goed.. Delft is ook een leuk idee gezellig kunnen we daar ook nog zwemmen, zaklopen,koekhappen;)

ThePostman
23/07/04, 18:17
IPhosting
The Postman
Koster
DennisCitus
Erik H.
Johan-nl
HBCS
xserve
BerArt
Webbed

:) Dat groeit nog wel denk ik

olafb
23/07/04, 18:26
Ik hoop het ook!

Hoe meer zielen hoe meer...

pdeelman
24/07/04, 00:34
Je mag mij en vriendin op de lijst zetten. Het enige waar het nog vanaf hangt is mijn baas, maar aangezien het nog enkele weken weg is, is dat wel zeker te regelen.

Ik zal as zondag gelijk het roosterbureau mailen. Zet me iig maar op de lijst. (tenzij me server crashed natuurlijk, dan ben ik heel snel vertrokken :))

Johan-nl
24/07/04, 00:45
mmm ik slaap wel ergens in apeldoorn bij iemand die het
nog niet weet :D dan kunnen we ook ff naar de bios :cool:

ThePostman
24/07/04, 00:55
Origineel geplaatst door Johan-nl
mmm ik slaap wel ergens in apeldoorn bij iemand die het
nog niet weet :D dan kunnen we ook ff naar de bios :cool:

Ik heb medelijden met diegene ;)

Johan-nl
24/07/04, 01:05
Origineel geplaatst door The Postman


Ik heb medelijden met diegene ;)

Nee hoeft niet, de persoon wil heeel graag dat ik daar
een keer blijf slapen.

ThePostman
24/07/04, 01:15
Origineel geplaatst door Johan-nl


Nee hoeft niet, de persoon wil heeel graag dat ik daar
een keer blijf slapen.

Dan zou hij je wel erg aardig vinden :X Pfff onmogelijk

Johan-nl
24/07/04, 01:23
Origineel geplaatst door The Postman


Dan zou hij je wel erg aardig vinden :X Pfff onmogelijk
Mag jij wel vrij van je baas?? of is hij ook aardig?

electric
24/07/04, 01:38
Ik wil ook best komen :) lijkt me gezellig :)

ThePostman
24/07/04, 01:46
Origineel geplaatst door Johan-nl

Mag jij wel vrij van je baas?? of is hij ook aardig?

:P Me baas komt vast niet controleren wat ik aan het doen ben ;) ;) ;)

AlfaHosting
24/07/04, 10:04
Origineel geplaatst door The Postman
IPhosting
The Postman
Koster
DennisCitus
Erik H.
Johan-nl
HBCS
xserve
BerArt
Webbed

:) Dat groeit nog wel denk ik

Zal zeker groeien éénmaal er een lokatie is :p

Ber|Art
24/07/04, 10:55
Misschien moeten we gewoon democratisch stemmen waar de BBQ wordt gehouden? Er zijn enkele mensen die een locatie hebben aangeboden. Of de organisatie moet gewoon even een knoopje doorhakken en de locatie bepalen, zoals al eerder gezegd het zal voor sommige altijd een probleem blijven waar je het ook houd :)

Dennis
24/07/04, 11:30
Dan gaan zij voor Delft stemmen, ik stem voor Emmen of Groningen etc. Ik denk dat we gewoon redelijk moeten zijn en moeten kiezen voor Utrecht of Gelderland. De stad Utrecht lijkt mij wel geschikt.

HBCS
24/07/04, 11:41
is er in de buurt van utrecht niets te vinden dan
het maakt mij niet uit of ik nu 1 of 2 uur moet rijden
het belangrijkste is
is er iemand in de buurt van utrecht die het wil en kan regelen

AlfaHosting
24/07/04, 11:43
Origineel geplaatst door BerArt
Misschien moeten we gewoon democratisch stemmen waar de BBQ wordt gehouden? Er zijn enkele mensen die een locatie hebben aangeboden. Of de organisatie moet gewoon even een knoopje doorhakken en de locatie bepalen, zoals al eerder gezegd het zal voor sommige altijd een probleem blijven waar je het ook houd :)

Antwerpen :p

pdeelman
24/07/04, 12:39
Utrecht zou ideaal zijn, maar is er iemand daar met een goede plek ?

Delft is goed te bereiken met OV en per wegdek, ook voor de belgische leden.

Apeldoorn is wat meer centraal gelegen in NL, alleen wat slechter bereikbaar voor de belgische buren.

Ik vind het stemmen goed. Ik zou zelf voor delft stemmen omdat ik er nou eenmaal in de buurt woon en ik de omgeving ken. Echter apeldoorn maakt me ook niet uit.

Maar mensen kom dan met een betere oplossing als de plek niet bevalt, zoals een beschikbare plek in utrecht! De werkelijk enige voorstellen zijn delft en apeldoorn.

Dennis
24/07/04, 12:52
Inderdaad. Het moet ook echt een barbeque zijn zeker? :P
Wie biedt er een locatie aan?

ThePostman
24/07/04, 15:10
Ik heb locatie aangeboden in Apeldoorn :) 2 Plekken zijn er zelfs wat ik me kan bedenken. En met een klein groepje zelfs 3 :D Maar Utrecht / Zwolle / Deventer, ik vind het allemaal goed. Maar ik fiets niet naar Delft :X Dat is mij te ver, of ik moet mee kunnen rijden met iemand. :)

xserve
24/07/04, 15:35
Apeldoorn lijkt me perfect. Voor mij dan :).

Koster
24/07/04, 15:40
Ik zie het toch liever in Delft

HBCS
24/07/04, 17:12
ik kom wel naar apeldoorn en kan dan eventueel onderweg wel wat mensen oppikken als dat nodig mocht zijn

Ber|Art
24/07/04, 17:15
Als het in Appeldoorn wordt gehouden kunnen er ook mensen met mij meerijden vanuit Zeeland en/of Breda en omgeving, ik kom toch met de auto! Ook als het in Delft gehouden wordt trouwens :)

HBCS
24/07/04, 17:17
nou laten we dan vaststellen dat het apeldoorn is geworden
zijn hier mensen op tegen
we moeten wel de knoop doorhakken anders krijg ik nooit te eten

Ber|Art
24/07/04, 17:20
Ik vind het OK, belangrijkste is dat we lekker kunnen BBQ-en, IPhosting en Postman wat denken jullie?

ThePostman
24/07/04, 17:33
Aangezien ik nu met me dikke kont in Apeldoorn zit ;) En een leuke locatie weet voor de BBQ. Waar Olaf en ik waarschijnlijk even een vergunning voor moeten halen, vind ik het best.

Ber|Art
24/07/04, 17:36
Jullie organiseren het dus jullie mogen en kunnen het bepalen dan is er iig duidelijkheid :) We hooren het wel, of is IPhosting weer aan voetballen ;)

ThePostman
24/07/04, 18:00
Origineel geplaatst door BerArt
Jullie organiseren het dus jullie mogen en kunnen het bepalen dan is er iig duidelijkheid :) We hooren het wel, of is IPhosting weer aan voetballen ;)

Denk het wel :X

olafb
24/07/04, 18:18
Ik vind het prima.. Dan houden wij Apeldoorn even aan voorlopig.

Ber|Art
24/07/04, 18:20
Goed Apeldoorn it will be than, dan kunnen er twee maximaal drie mensen eventueel meerijden vanuit Breda e.o. Ik hoor het wel :)

ThePostman
24/07/04, 18:32
http://www.rgv.nl/framesets/bussloo.htm

Dat had ik in gedachte, erg mooi en groot.

Ber|Art
24/07/04, 18:33
Whooo, zwembroek meenemen :)

xserve
24/07/04, 18:39
Mooi, lekker stukje fietsen :)

ThePostman
24/07/04, 18:44
Origineel geplaatst door BerArt
Whooo, zwembroek meenemen :)

Als lekker weer is ;)

Ber|Art
24/07/04, 18:45
Dat moet toch haast wel want dat hebben we nog niet echt gehad, maar wat nou als het slecht weer is? Kunnen we dan ergens naar binnen?

olafb
24/07/04, 19:16
Eventueel is het idee om een party tent mee te nemen?

ThePostman
24/07/04, 19:52
Origineel geplaatst door IPhosting
Eventueel is het idee om een party tent mee te nemen?

Ja


Origineel geplaatst door BerArt
Dat moet toch haast wel want dat hebben we nog niet echt gehad, maar wat nou als het slecht weer is? Kunnen we dan ergens naar binnen?

Op bussloo staan huisjes waar je kan toiletneren ;) En kan schuilen.

HBCS
24/07/04, 21:43
ziet er goed uit dus de locatie is vastgesteld en de datum ook
ik bestel alvast goed weer met zon
het lijkt mijn inziens nuttig als de postman en iphosting het regelen
dat zijn de mensen uit de omgeving en weten wat er wel en niet mag daar
dus laat nu de mensen die zich nog niet aangemeld hebben maar komen

Ber|Art
25/07/04, 09:31
IPhosting, Postman misschien kan je achter ingeschreven personen even bij zetten waar ze vandaan moeten komen zodat we eventueel samen kunnen reizen naar de BBQ, Hoeveel inschrijvingen heb je tot nu toe?
dus laat nu de mensen die zich nog niet aangemeld hebben maar komenvind ik ook! Wanneer sluit de inschrijving? Heb je al over een tijdstip nagedacht? (van 13:00 uur tot 23:00 uur ofzo?) Er zijn/gaan waarschijnlijk nog was mensen op vakantie (zoals ik) en dan zou het makkelijk zijn om dez informatie alvast te hebben :) Thx!

olafb
25/07/04, 11:03
Ja ik denk dat het handigst is dat we rond 1 a 2 uur beginnen. Je mag gewoon binnen komen lopen. En je mag gaan wanneer je wil i.v.m. openbaar vervoer:D. Ik zit nu op 11 inschrijvingen. Ik heb binnenkort een gesprek met postman over eten etc. Voor die tijd moeten de mensen die mee willen zich hebben ingeschreven. Ik geef de datum later aan.. Maar wees snel!

Ber|Art
25/07/04, 11:06
IPhosting, Thx voor je Info nog één vraag, moeten we nog iets meenemen? Stoel? Drinken? Anders? Of regelen jullie verder alles?

p.s.: Hoe was het op Via Gladiola :)

ThePostman
25/07/04, 18:09
BerArt dat horen jullie later allemaal.

Waarschijnlijk zou er informatie te vinden zijn op:

whtbbq.rurounikenshin.nl

Maar dat is nog niet aan de orde. We keep in tough.

Ber|Art
25/07/04, 18:36
OK, Thx! :)

Ber|Art
28/07/04, 20:59
Any news van de BBQ-ers? Zijn er nog nieuwe aanmeldingen binnen gekomen?

ThePostman
28/07/04, 22:23
Olaf komt een deze dagen naar mij toe, dan bespreken we alles en zullen we de vaste lijst vaststellen met wie er komen.

Ber|Art
28/07/04, 22:25
OK, Thx!, ben benieuwd wie er allemaal meedoen :)

Dennis
28/07/04, 22:37
De WHT-moderators horen niet bij de harde kern van WHT?

Ber|Art
28/07/04, 22:43
De WHT-moderators horen niet bij de harde kern van WHT? ?? ik nie snappe ?? Juist wel toch? Que

HBCS
28/07/04, 23:21
ik vind dat iedereen welkom is
dus ook de mod's

Ber|Art
28/07/04, 23:24
Juist, maar mss bedoelde Dennis dit ook wel ;)

S2S-Robert
29/07/04, 00:26
Op zich vind ik het wel leuk om even langs te komen, maar ik weet niet zeker of ik kan. Ik neem aan dat de inkopen toch pas de dag vantevoren gedaan worden niet? Als je je dan een week vantevoren inschrijft en het geld hebt overgemaakt is het toch prima?

En anders neem ik m'n eigen vlees wel mee :p

olafb
29/07/04, 13:40
Origineel geplaatst door BerArt
IPhosting, Thx voor je Info nog één vraag, moeten we nog iets meenemen? Stoel? Drinken? Anders? Of regelen jullie verder alles?


Voorlopig nog niks kan zijn dat het veranderd.. Laten we het nu maar eerst even houden op goed humeur. Maar voor het meeste zal gezorgt worden.





p.s.: Hoe was het op Via Gladiola :)

Zoals elk jaar groot feest:D

Ber|Art
11/08/04, 16:00
Any news? Het is zo stil rond de BBQ, hoeveel leden komen er?

ThePostman
11/08/04, 17:33
Ik verstuur meteen een mail :) Dit duurt inderdaad iets te lang.

chielsen
11/08/04, 18:59
Is het al bekend waar het wordt gehouden?

Flydesign.nl
11/08/04, 19:02
Kijk, als het Apeldoorn wordt is het natuurlijk lekker in de buurt :D Maar kan nu nog niet echt vaststellen of ik dan kan. Dat zie ik tegen die tijd wel, neem m'n lunch-pakket wel mee ofzo :P

Wel leuk om iedereen eens te ontmoeten. Hou dit topic zeker even in de gaten ;)

Ber|Art
11/08/04, 19:08
Volgens mij is dat al bekend lees het hele topic maar eens door :)

olafb
11/08/04, 19:24
Ach, verdomme was het helemaal vergeten. Jullie zouden en een lintje moeten krijgen;). Ik ga vandaag nog contact zoeken met Tim!

ThePostman
11/08/04, 19:30
Ik wil even alle email adressen van de mensen die komen (die in de start post staan). Anders ontvang je binnekort een PB met dezelfde vraag.

Je kan je e-mail adressen mailen naar

webmaster [at] rurounikenshin [dot] nl

Erik H.
11/08/04, 19:53
done

chielsen
11/08/04, 21:27
Apeldoorn dus..

Ik kom waarschijnlijk ook, maar tis nog niet 100% zeker.

Als ik ga, zou ik dan met ieand vanuit delft mee kunnen rijden ? ;)

Ber|Art
11/08/04, 21:43
Je heb die van mij al als het goed is ;)

Wendy
20/08/04, 22:13
jammer, zit in amerika dan.
Gaaf initiatief!

ThePostman
20/08/04, 22:30
Weer zit niet mee...olaf ook niet :X dus moet ff kijken...

Herbert
20/08/04, 22:54
Mag ik vragen waar op busloo??
Ik ga daar altijd zwemmen op het naaktstrand :)

ThePostman
20/08/04, 23:04
Origineel geplaatst door Herbert
Mag ik vragen waar op busloo??
Ik ga daar altijd zwemmen op het naaktstrand :)

LoL Nog niet bekend

pdeelman
21/08/04, 05:32
Origineel geplaatst door The Postman
Weer zit niet mee...olaf ook niet :X dus moet ff kijken...

betekend dit slecht nieuws ?

Aangezien ik al een tijdje geen echte posts heb gezien van "stort hier uw geld" (voor diegene die trouwens geld kwijt willen ik heb altijd nog een privefonds)

Ik heb wel vrij voor die beruchte zondag, maar als ik zo naar buiten kijk (bliksem ed) dan zie ik het inderdaad niet al TE positief in.

olafb
21/08/04, 15:17
Hmm, tis inderdaad de weergoden zitten niet mee. Ik zal weer effe kijken wat ik kan regelen nog voor dat het een dompertje word:). Zit nu op vakantie:D.

HBCS
27/08/04, 20:18
hoe is de stand van zaken op dit moment ??

pdeelman
28/08/04, 00:32
Ik denk dat ieder mens met een gezond verstand kan zeggen dat het niet doorgaat

gezien het weer van de afgelopen dagen en de voorspellingen kan je verwachten dat je staat te bbq'en op water.

Verder hebben we eigenlijk weinig mogen horen van de mensen die het gingen regelen allemaal, waarvan er nu eentje op vakantie is ???

Helaas, maar ik heb dus nu al plannen voor dit weekeind, dus mocht het doorgaan, dan kan ik helaas toch niet.

Ber|Art
28/08/04, 08:38
Ik vind het wel erg jammer dat alles nu letterlijk in het water is gevallen!
Dit had een betere organisatie verdient!

ThePostman
28/08/04, 12:47
Origineel geplaatst door BerArt
Ik vind het wel erg jammer dat alles nu letterlijk in het water is gevallen!
Dit had een betere organisatie verdient!

Achter de schermen waren we ermee bezig.

Grumpy
28/08/04, 13:03
Origineel geplaatst door pdeelman
Ik denk dat ieder mens met een gezond verstand kan zeggen dat het niet doorgaat

gezien het weer van de afgelopen dagen en de voorspellingen kan je verwachten dat je staat te bbq'en op water.

De zon schijnt nu. :p

Cybafish
28/08/04, 13:05
Volgend jaar beter? ;)