PDA

Bekijk Volledige Versie : e-studenten.nl ?



dewal
21/07/04, 13:03
Hoi,

Heeft iemand goede of slechte ervaringen met e-studenten.nl ?

Ik vraag me af of ik mogelijke problemen kan hebben als ik een domeinnaam bij hun registreer, en dan ergens in de toekomst mijn deze weg te verhuizen. Of zou ik de domeinen gewoon kunnen verhuizen als het op mijn eigen naam staat?

Johan

Pierre
21/07/04, 13:06
e-studenten.nl ken ik niet, maar een domeinnaam kan je altijd verhuizen als deze op je eigen naam staat.

Groeten
Pierre

Ber|Art
21/07/04, 17:38
@Dewal, welkom op dit forum, als je een domeinnaam registreert zorg ervoor dat jouw e-mail adres en naam als administrative contact staat dan kan je altijd verhuizen (je kan dit controleren in de WHOIS) Verder ken ik e-studenten ook niet :) suc6

S2S-Guust
21/07/04, 17:58
In princiepe zou je je domeinnaam kunnen verhuizen als hij op jou naam staat, dat kan trouwens gewoon altijd!

Alleen hier is een andere regeling van toepassing, je krijgt gratis hosting EN een gratis domeinnaam. Dus ik zou ze gewoon mailen met de vraag die je hier stelde.

Verder heb ik ook geen ervaring met ze.

Carl<n-media>
21/07/04, 18:00
Origineel geplaatst door BerArt
@Dewal, welkom op dit forum, als je een domeinnaam registreert zorg ervoor dat jouw e-mail adres en naam als administrative contact staat dan kan je altijd verhuizen (je kan dit controleren in de WHOIS) Verder ken ik e-studenten ook niet :) suc6
Als de registrant niet op zijn naam staat, dan kan hij het domein ook niet verhuizen. Ik zou even aan het bedrijf vragen op wiens naam ze het domein registreren.

ensermo
30/07/04, 04:56
In hun FAQ staat.




Wie wordt de eigenaar van de .nl domeinnaam die ik aanvraag?

Dat ben je zelf, als je ons het registratiecontract opgestuurd hebt. Als je geen registratiecontract opstuurd wordt het domein op naam van Worldnet.nl geregistreerd. Mocht je nou nog geen 16 jaar zijn dan wordt je domeinnaam geregistreerd op naam van degene die de aanvraag namens jouw maakt. Als je geen registratiecontract wilt opsturen, dan heb je ook de optie om de domeinnaam op naam van Worldnet.nl te registreren. Dit kan je aangeven bij het invullen van het aanvraagformulier.




Dus ik denk dat het oke komt en de domeinnaam van jou wordt. Maar let op.




Wat gebeurd er na 1 jaar?

Je krijgt een maand voor de vervaldatum een e- mail. Deze e- mail bevat een hyperlink. Door die te activeren kan je het contract verlengen of opzeggen. Als je het contract, na het eerste gratis jaar, wil verlengen kost dat E 65,- per jaar.
Wij zullen dus NOOIT het contract stilzwijgend verlengen! Je kan trouwens altijd tussentijds opzeggen. Je zit niet aan een contract vast.



Ik hoop dat het geen email is waar je "per ongeluk" een link aanklik en dan "velengd" maar waar je duidelijk aan kan geven dat je bij hun wil blijven hosten. Overigens je krijgt voor 35 MB, wat niet super veel is.

Allways read the fine print!

S2S-Robert
30/07/04, 11:55
Origineel geplaatst door ensermo
In hun FAQ staat.
Overigens je krijgt voor 35 MB, wat niet super veel is. Tis gratis...

ensermo
30/07/04, 12:54
Ja het is het eerste jaar gratis maar daarna moet je betalen. Niks mis mee denk ik. :) Het zal in ieder geval de drempel verlagen van veel studenten om een domeinnaam te nemen. Want ik weet precies hoe studenten denken over een paar euro's voor een domein terwijl een paar tientjes voor kratten bier geen probleem is! ;)

S2S-Robert
30/07/04, 13:02
Je hebt eerste levensbehoeften en eerste levensbehoeften he ;)