PDA

Bekijk Volledige Versie : rackcheck en deinprovider



Filipino
19/07/04, 13:34
Hoi,
Ik zou graag van jullie willen horen of deze 2 host bedrijven goed zijn, ik wil er zelf namelijk een celeron gaan neerzetten. rackcheck.com en deinprovider.de . Welke zou ik moeten kiezen ivb met kwaliteit prijs verhouding.

Ik hoor et graag van jullie

Alvast bedankt

Koster
19/07/04, 13:43
De naam rackcheck doet me denken aan de naam rackshack van www.ev1servers.net. Rachcheck lijkt me alleen daarom alleen dubieus (vanwege de gelijkende naam als je het uitspreekt).

Filipino
19/07/04, 21:17
rackcheck is bekend hoor, dubieus is et allerminst

Schaap
19/07/04, 21:54
Check spreek je niet hetzelfde uit als shack hoor ;)

Koster
19/07/04, 22:04
Origineel geplaatst door Schaap
Check spreek je niet hetzelfde uit als shack hoor ;) Maar lijkt veel op elkaar in uitspraak, mensen verwarren het dus makkelijk :)

1stchoice
19/07/04, 22:35
Koster,

Als ik zo vrij mag zijn, rackcheck is idd een dubieuse naam, niet goed gekozen, maar betekend dat gelijk dat ze geen goede service kunnen leveren of dubieus zijn?

eMiz0r
19/07/04, 22:40
Ze zijn de grootste dedicated provider in Amerika met 28.000 servers online. Dubieus bedrijf? Nee dat niet. Bovendien heet het al een geruime tijd ev1servers.net (zoals jij ook in je sig hebt staan).

Koster
19/07/04, 22:44
Rackshack is de originele, rackcheck kende ik niet en die lijkt me juist degene die de naam een beetje overneemt. Je verwart beide bedrijven nu heel snel.

InstantXs
19/07/04, 23:31
Origineel geplaatst door eMiz0r
Ze zijn de grootste dedicated provider in Amerika met 28.000 servers online. Dubieus bedrijf? Nee dat niet. Bovendien heet het al een geruime tijd ev1servers.net (zoals jij ook in je sig hebt staan).

Hier ga je al de fout in door 2 bedrijven door elkaar te halen ;)