PDA

Bekijk Volledige Versie : 25 posts voordat je mag adverteren



Koster
18/07/04, 19:59
Kan er niet iets veranderd worden?
Users als 1stchoice (http://www.webhostingtalk.nl/member.php?s=&action=getinfo&userid=4109) verpesten een hoop oude topics (uit 2003) om maar die 25 posts te halen. Is het niet beter om het volgende te doen:

- adverteren mag iedereen altijd
OF
- adverteren mag alleen als je je een tijdje hebt bewezen op het forum

Want users als 1stchoice zijn buitengewoon irritant met nutteloze posts als
Het kan goedkoper zijn, hoe meer je van iets gebruikt hoe goedkoper het wordt.




Zeer diepe zucht....

Dennis
18/07/04, 20:01
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=378163#post378163
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=378159#post378159
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=378149#post378149
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=378135#post378135
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&postid=378126#post378126

7 punten? 8 punten? Meer? Minder?

*EDIT*
Ik denk dat de regel wel goed is. Je moet alleen mensen die posten om te adverteren een harde adverteren-ban geven van 2 weken + 5 strafpunten.

mihosnet
18/07/04, 20:05
Onmiddelijke BAN, dit persoon komt hier alleen om te adverteren. Het forum gaat hier niet op vooruit.

Koster
18/07/04, 20:06
Way offtopic:
ik vraag me af wat 1stchoice nu eigenlijk is. Op hun site staat dat hun kantoor hier (http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=104+6th+Street+Suite+B&btnG=Zoeken&lr=) is, en het datacentrum in Arnhem?

//edit
LOL: hier maken ze gebruik van: http://www.us-bank-account.com-default.net/us_bussiness_for_foreigners.htm
:D

Ik vraag me af: als je serieus zaken wilt doen pak je het toch anders aan?

Ic3man
18/07/04, 20:08
Waar zijn die waarschuwingspunten eigenlijk voor? Snap er geen reet van, alleen dat er een Waarschuwingslevel bij elke user staat.

Koster
18/07/04, 20:08
Als je 25 haalt hoef je niet meer terug te komen @ WHT :)

Ic3man
18/07/04, 20:10
Origineel geplaatst door Koster
Als je 25 haalt hoef je niet meer terug te komen @ WHT :)

Geven ze hem toch voor elke post een punt? :D

Koster
18/07/04, 20:11
Op internet staat de volgende waarschuwing voor 1stchoice:

If you are using a web hosting company from the above address, check your bank records immediately. Report any fraud to Lynden Washington police www.lyndenwa.org c/o Detective Lee Beld at beldl@lyndenwa.org

And good luck!!!

Mensen, let op!

Carl<n-media>
18/07/04, 20:34
Ik heb de laatste tijd ook het gevoel dat het rapporteer knopje wat haakt. Meerdere malen heb ik posts gerapporteerd maar niemand die actie onderneemt.

Volgens mij klopt dat kvk nummer van hun ook niet want ik kan ze nergens in het handelsregister vinden.

Dennis
18/07/04, 20:42
Origineel geplaatst door Koster
Op internet staat de volgende waarschuwing voor 1stchoice:

Mensen, let op! Waar heb je dit weg? Gaat het om 1stchoicehosting (kennen wij niet) of om 1stchoiceserverhosting (van het forum)

Koster
18/07/04, 20:47
Het heeft betrekking op alle hosters die op dat adres zitten! (maar je begreep het engels denk ik ook wel) ;)

Ic3man
18/07/04, 21:32
Origineel geplaatst door Koster
Het heeft betrekking op alle hosters die op dat adres zitten! (maar je begreep het engels denk ik ook wel) ;)

Maar er staat "from the above adress". Wij kunnen natuurlijk moeilijk gissen welk adres daarboven heeft gestaan, dus een link zal wel handig zijn?

Koster
18/07/04, 21:40
Origineel geplaatst door Ic3man


Maar er staat "from the above adress". Wij kunnen natuurlijk moeilijk gissen welk adres daarboven heeft gestaan, dus een link zal wel handig zijn? Ik zou zeggen: doe eens gek en klik op de google link die ik gaf :)

//edit: eerste hit die je tegenkomt: http://forums.devshed.com/archive/t-99924

Ik weet er ook het fijne niet van, zeg alleen dat je op moet letten :)

Schaap
19/07/04, 00:45
Next time you choose you host, please do some research on them.

1stchoicesitehosting.com is owned by Dennis Steyfa who is a soulless scam artist.

Dennis' resume includes hacking, domain hijacking, spamming and theft.

His previous scams include:
hostingtycoon.com
fiber-projects.com
SWHU.com
bestwebhosting.org

He and all of his business ventures should be avoided like the plague.



Tijd om iemand een ban te geven?



Bron: hosthideout

The MAzTER
19/07/04, 00:57
WHT.com waarschuwing: http://www.webhostingtalk.com/showthread.php?s=&threadid=284272
HostHideOut: http://www.hosthideout.com/showthread.php?threadid=11395
Zijn 'vader' en ex: http://www.harrymertens.com/gastenboek.htm (ff zoeken op dennis, 't is bijna onderaan)
Google: http://www.google.nl/search?hl=nl&ie=UTF-8&q=Dennis+Steyfa+&lr=

zegt genoeg lijkt me

ThePostman
19/07/04, 01:32
Ik kreeg net een PB van 'iemand', dat zegt al genoeg. :X

1stchoice
19/07/04, 02:10
Goed, Hier Petra van 1stchoicesitehosting.com.

Gaarne wou ik via ons bedrijf een aantal dingen RECHT zetten.

Ten eerste:
Deze dennis is niet meer werkzaam voor dit bedrijf,
Tweede, er zijn een aantal fouten geweest in onze billing
software waardoor onze software teveel van onze klanten hun
credit cards heeft afgeschreven. Hoewel deze "gedupeerden"
hun geld hebben terug gehad van het bedrijf wordt dit helaas niet
vermeld in de geopende forums tegen ons.

Wij zijn van mening dat wij een goede rendabele hosting provider
zijn met de schijn tegen. Hoewel wij hard werken om iedere klant
tevreden te stellen met zeer scherpe prijzen en service worden we
helaas al te vaak geconfronteerd met deze aantijgingen.

We worden hier verdrietig en moederloos van maar zetten keer op
keer onze beste beentje voor om het leuk te houden voor iedereen.

Geef ons een eerlijke kans.
En voor iedereen die er zo attent op zijn:
wij zijn een behoorlijke concurent, maar wij houden van goede
concurentie.

Sorry voor posten naar oudere items, dit hadden wij niet zo gauw gezien.
WHT kan ze dan mischien maar beter verwijderen om dit soort dingen te voorkomen.

Mischien ben ik nog wat vergeten maar wij geloven er nog steeds in.

Ps: onze kvk is morgen een echte kvk, sorry daarvoor.
onze kvk is in de maak vandaar.

Met vriendelijke groeten, Petra.

ThePostman
19/07/04, 02:18
Origineel geplaatst door 1stchoice
Goed, Hier Petra van 1stchoicesitehosting.com.

Gaarne wou ik via ons bedrijf een aantal dingen RECHT zetten.

Ten eerste:
Deze dennis is niet meer werkzaam voor dit bedrijf,
Tweede, er zijn een aantal fouten geweest in onze billing
software waardoor onze software teveel van onze klanten hun
credit cards heeft afgeschreven. Hoewel deze "gedupeerden"
hun geld hebben terug gehad van het bedrijf wordt dit helaas niet
vermeld in de geopende forums tegen ons.

Wij zijn van mening dat wij een goede rendabele hosting provider
zijn met de schijn tegen. Hoewel wij hard werken om iedere klant
tevreden te stellen met zeer scherpe prijzen en service worden we
helaas al te vaak geconfronteerd met deze aantijgingen.

We worden hier verdrietig en moederloos van maar zetten keer op
keer onze beste beentje voor om het leuk te houden voor iedereen.

Geef ons een eerlijke kans.
En voor iedereen die er zo attent op zijn:
wij zijn een behoorlijke concurent, maar wij houden van goede
concurentie.

Sorry voor posten naar oudere items, dit hadden wij niet zo gauw gezien.
WHT kan ze dan mischien maar beter verwijderen om dit soort dingen te voorkomen.

Mischien ben ik nog wat vergeten maar wij geloven er nog steeds in.

Ps: onze kvk is morgen een echte kvk, sorry daarvoor.
onze kvk is in de maak vandaar.

Met vriendelijke groeten, Petra.

Hoi Petra, herinner je me nog? ;) Grapje hoor, ik hoop dat we op het forum wat beter met elkaar om kunnen gaan :) Maar goed, je zegt nu wat tegenstrijdige dingen. In ons gesprek zei je dat je Dennis totaal niet kende, en tevens dat het kvk nummer alleen voor in de USA is. Hierheb ik bewijs van. Maar goed, ik wens je nog veel geluk bij het bedrijf waar je werkzaam bent.

Ps. de oude topic worden niet verwijderd omdat die vol zitten met nuttige informatie.

1stchoice
19/07/04, 02:20
Tegenstrijdig mischien, maar ik ken hem niet dus ik vermoed dat hij hier gewerkt heeft.

Wij en ik vinden gewoon dat de klant of potentiele klant zelf hun oordeel mag vellen en niemand anders, want het draait hier om de klant is het niet?

ThePostman
19/07/04, 02:22
Ah oké, ik laat het achter me liggen, zal je het niet moeilijker maken dan je het nu al hebt ;)

Zand erover? :D

1stchoice
19/07/04, 02:25
postman ik word hier zo moe van
Je moet je neus niet in andersmans zaken stoppen,ik ken hem niet en ik werk hier met plezier en de klanten zijn allemaal zeer tevreden over ons dus doe mij PETRA een plezier en kap hiermee
en daarbij wat heeft het voor zin om oude koeien uit de sloot te gaan halen?????????????????
die man werkt hier niet/niet meer en ons bedrijf heeft een goede naam dus laat het rusten wat het dan ook allemaal geweest is,wij ziijn een goed bedrijf met hart voor onze klanten en we worden echt moe van mensen zoals jij die ons nog steeds zwart maken om iets wat blijkbaar in het verleden gebeurt is.

ThePostman
19/07/04, 02:31
Origineel geplaatst door 1stchoice
postman ik word hier zo moe van
Je moet je neus niet in andersmans zaken stoppen,ik ken hem niet en ik werk hier met plezier en de klanten zijn allemaal zeer tevreden over ons dus doe mij PETRA een plezier en kap hiermee
en daarbij wat heeft het voor zin om oude koeien uit de sloot te gaan halen?????????????????
die man werkt hier niet/niet meer en ons bedrijf heeft een goede naam dus laat het rusten wat het dan ook allemaal geweest is,wij ziijn een goed bedrijf met hart voor onze klanten en we worden echt moe van mensen zoals jij die ons nog steeds zwart maken om iets wat blijkbaar in het verleden gebeurt is.

Zoals ik al zei: "Ah oké, ik laat het achter me liggen"

Ik werd enkel pissig van alles wat ik te horen kreeg en weet nu niet wat ik erover moet denken :)

1stchoice
19/07/04, 02:35
jij moet helemaal niks denken denk ik zo,je gaat alleen maar uit op wat je hoort en kent het blijkbaar zoals je net zei op msn maar van 1 kant,maar goed ik wil niet dat je ons zo zwart maakt als je niet weet wat je moet denken.
En verder maak ik er geen woorden meer over vuil want het heeft blijkbaar geen zin bij mensen zoals jij

sid275
19/07/04, 02:36
ha ha , ja nu is het ineens "petra" :)

je houding spreekt mijns inziens ook boekdelen

denk niet dat hier veel voor jullie te rapen valt , want het lijkt dat je hier enkel komt om wat gratis te adverteren ,....

1stchoice
19/07/04, 02:39
Wat was het eerst dan Sid?
ik ben altijd petra geweest en dat zal zo blijven ook.
En Mods, jullie hoeven deze topic niet te verwijderen.
wij hebben niets te verbergen en wij laten iedereen
voor zichzelf kiezen en oordelen.

Wij hoeven niets te halen, door hetgeen wij aanbieden
komen de mensen vanzelf wel aangezien wij scherpe prijzen
hebben en goede service.

Er is ook nog zoiets als: hart voor het vak hebben en een
goede naam als onze bedrijfsnaam laten we niet zomaar varen
door slechte publicatie.

Wij weten waarvoor we staan period!

®on
19/07/04, 03:19
Origineel geplaatst door 1stchoice
en daarbij wat heeft het voor zin om oude koeien uit de sloot te gaan halen?
Eens, maar idem voor oude topics ;)

Overigens ken ik je helemaal niet, maar echt geloofwaardig kom je niet over.

SeppaR
19/07/04, 09:36
Ik vind het allemaal nog te vaag hoor, sorry.
Je zegt dat je bedrijf "een goede naam heeft", maar als ik google afloop is dat wel wat anders.

williamvdh
19/07/04, 10:11
Ik denk dat dit niet echt reclame is 1choice, google indexeert WHT heel graag, meestal in de top 10. Het zou dus zo kunnen dat potentiële klanten dit topic vinden voordat ze jullie site vinden. En als ze dit dan lezen.... denk ik niet dat ze nog veel zin hebben....

//EDIT .. We dwalen een beetje af.. het ging over die onnodige posts en niet over de dienstverlening van 1stchoice.

Misschien een nieuw topic openen??

Groeten.

Dennis
19/07/04, 10:31
Geef zowieso maar punten denk ik zo. Ze had de regels gewoon moeten lezen:
- 5 Topics kicken
- Heel veel posten om te mogen (of is het 'kunnen'?) adverteren

"Tegenstrijdig mischien, maar ik ken hem niet dus ik vermoed dat hij hier gewerkt heeft"
=> Volgens mij zijn jullie echt niet zo groot hoor, zeker niet omdat een groot bedrijf uiteindelijk wel de keuze maar om van naam te veranderen als het '1stchoicesitehosting' heet. En ik vind dit wel heel zwak. Als je de reputatie van je bedrijf echt wilt 'fixen', ga er dan achterna. Zeg niet dat je niet weet wat hij heeft gedaan, maar probeer alles op de doeken.

Schaap
19/07/04, 11:28
Geef ons een eerlijke kans.
En voor iedereen die er zo attent op zijn:
wij zijn een behoorlijke concurent, maar wij houden van goede
concurentie.

Sorry voor posten naar oudere items, dit hadden wij niet zo gauw gezien.
WHT kan ze dan mischien maar beter verwijderen om dit soort dingen te voorkomen.


Volgens mij hebben we je al een kans gegeven,

Dit was namelijk wanneer je bij 0 berichten begon, en als ik kijk naar je Waarschuwings Level kan ik zien dat je alles behalve je aan de regels gehouden hebt..

Sorry, maar voor mij mag jij direct van dit forum weggesmeten worden.

HBCS
19/07/04, 11:33
ja maar je krijgt ook soms punten als je per ongeluk ergens iets post wat in een ander form had gemoeten

Dennis
19/07/04, 11:40
Origineel geplaatst door HBCS
ja maar je krijgt ook soms punten als je per ongeluk ergens iets post wat in een ander form had gemoeten Dat is hier nog nooit gebeurd. Verder is het niet relevant.

Laten we er maar 10 strafpunten van maken dan. Ik vind dat ze op zich nog een nieuwe kans verdienen.

XS-24
19/07/04, 12:58
Origineel geplaatst door 1stchoice
Ps: onze kvk is morgen een echte kvk, sorry daarvoor.
onze kvk is in de maak vandaar.

Met vriendelijke groeten, Petra.

In de maak?

InstantXs
19/07/04, 13:03
Origineel geplaatst door sity webhosting


In de maak?

Dat hoor je wel vaker tegenwoordig.. Terwijl je deze binnen 5 minuten hebt als je langs een kvk gaat.
Zegt genoeg ;)


(btw: adverteren mag alleen met een ECHT kvk nummer)

Ber|Art
19/07/04, 14:17
Wat een discussie, als je gewoon meedoet aan jullie discussie heb je ook zo 25 post en kan je adverteren :)

Serieus, ik denk dat er wel wat inzit om de 25 post regel aan te passen maar ik heb nog niet echt een goede oplossing gelezen. Misschien moet je het verhogen naar 50 en de voorwaarden stellen dat de post op "oude" topics niet meetellen? (als dat kan tenminste)

ThePostman
19/07/04, 15:00
Origineel geplaatst door DennisCitus
Geef zowieso maar punten denk ik zo. Ze had de regels gewoon moeten lezen:
- 5 Topics kicken
- Heel veel posten om te mogen (of is het 'kunnen'?) adverteren


Offtopic: Het is mogen, want je moet toestemming hebben. Je kan het altijd maar of het mag is niet zeker.

Dennis
19/07/04, 15:00
- 5 Topics kicken
- Heel veel posten om te mogen (of is het 'kunnen'?) adverteren
- Adverteren zonder KVK

Ik vind de regels goed, alleen er moet goed op worden gelet. Bij vermoedens moet er gewoon een PM naar de mods gestuurd worden.

Rik
19/07/04, 15:33
Origineel geplaatst door DennisCitus
- 5 Topics kicken
- Heel veel posten om te mogen (of is het 'kunnen'?) adverteren
- Adverteren zonder KVK

Ik vind de regels goed, alleen er moet goed op worden gelet. Bij vermoedens moet er gewoon een PM naar de mods gestuurd worden.


Liever dan gewoon melden via de bestemde knop :)
Een PM aan een Mod kan betekenen dat er pas na een paar dagen
opgetreden wordt indien deze even druk zou zijn...

Ber|Art
19/07/04, 16:48
Rik, heb je het zo druk dan ;) Ik vind de Rapporteer knop ook beter maar daar moet dan wel op gereageerd worden. Dit gebeurt niet altijd?

Rik
19/07/04, 17:15
Origineel geplaatst door BerArt
Rik, heb je het zo druk dan ;) Ik vind de Rapporteer knop ook beter maar daar moet dan wel op gereageerd worden. Dit gebeurt niet altijd?

Die knop bezorgd ons allemaal (Domenico, Superior, Grumpy, Robbert, Ensimguru en mijn persoontje) allemaal een e-mail, wij kijken allemaal (tenzij men weg is, of erg druk)...

Als er dan geen "actie" op melding is genomen, dan is omdat het niet nodig wordt geacht (ivm met regels, zaken uit het verleden of iets anders)...

Die meldingen worden igg ALTIJD bekeken en besproken indien nodig.

RobbertC
19/07/04, 17:18
Inderdaad, alle meldingen worden bekeken. Maar ik kan me voorstellen dat het ooit lijkt of er niets mee gedaan wordt. Indien er geen actie wordt ondernomen, dan is dat omdat het volgens de mod die het bekijkt niet nodig is.

Eigenlijk zou er een terugkoppeling moeten komen naar de submitter, met de reden waarom er wel of geen actie ondernomen is.

Rik
19/07/04, 17:22
Zit je met het "probleempje" dat een melder van 4-5 Mod's een verklaring gaat krijgen... en als wij het na een "behandeling" meteen in het mod-forum zouden zetten, zou dat betekenen dat wij bij elke melding eerst het mod-forum moeten checken of er al iets is gebeurd, om vervolgens maar te hopen dat we het niet met 3 man tegelijk doen :D

Denk dat zoals het nu gaat, wel ok is, mocht men willen weten waarom er geen actie is ondernomen kan dat altijd via PM gevraagd worden ?

Ber|Art
19/07/04, 18:14
Duidelijk! Thx!

1stchoice
19/07/04, 21:32
Schaap, vooralsnog heb jij een hogere warschuwingslevel dan ons :p

Schaap
19/07/04, 21:56
Eh?

Ja, klein verschilletje, ik zit op 420 berichten en jij op 32..

Vind ik niet echt een vergelijking..


// O ja, ook licht ik mensen niet op..

Koster
19/07/04, 22:05
Er is maar één user (en die niet gebanned is) met de meeste punten: Beyonder :)

1stchoice
19/07/04, 22:29
Al met al een aardige binnenkomer qua forum.
Nu al zoveel ophef :p

Laten we gewoon met zijn allen het beste ervan maken,
we hebben niets aan elkander te lopen pesten. Want
een forum moet hoe dan ook leuk blijven toch?

(ps ondertussen hebben we aardig wat posts al dus is het dan
nu mogenlijk voor ons om ook een advertentie te mogen plaatsen?
of zijn jullie het daar nog niet mee eens? :p)

Kvk is ook goed geregd etc dus we zijn legaal bezig.

Grumpy
19/07/04, 22:31
Origineel geplaatst door BerArt
Serieus, ik denk dat er wel wat inzit om de 25 post regel aan te passen maar ik heb nog niet echt een goede oplossing gelezen. Misschien moet je het verhogen naar 50 en de voorwaarden stellen dat de post op "oude" topics niet meetellen? (als dat kan tenminste)
Misschien is het wat om die regel aan te passen met de overstap naar vb3.

Persoonlijk zit ik te denken aan (als we het even alleen over hostingadvertenties hebben) :
- standaard geen post-rechten in advertentieforums
- na een x aantal posts mag iemand een aanvraagformulier invullen voor het verkrijgen van die post-rechten
- mod controleert de gegevens, bekijkt de posts van de gebruiker en beslist of die gebruiker zich nuttig heeft bewezen en daarmee dus die rechten toegewezen krijgt


Voor het omhoog kicken van topics kunnen we waarschijnlijk een hackje plaatsen die de quickreply weghaalt bij oudere topics met een waarschuwing erbij dat het omhoog kicken alleen toegestaan is als iemand iets nuttigs te vertellen heeft. (Nuttig is dus niet een reactie als "ja vind ik ook", "wij gebruiken merk x", "link doet het niet" etc)

Nogmaals.. zo denk ik erover. Het is niet zeker dat Domenico het daadwerkelijk zo gaat regelen. ;)


Hmmm.. dit hoort trouwens in feed-back...

>>> moved

mihosnet
19/07/04, 22:39
Prima idee

ThePostman
20/07/04, 13:57
Fine by me Grumpy :D

Dennis
20/07/04, 15:28
@Grumpy:
Zeer goede suggestie! Ik ben helemaal voorstander. Indien je mensen nodig hebt die eventueel willen hebben bij het controleren van deze aanvragen, dan ben ik bereid wel te helpen.

Quick-Reply weg na 14 dagen lijkt me ook goed.

FSCJasper
20/07/04, 15:32
Daar lijkt me een probleem te komen..dan kunnen potentiele geinteresseerden toch ook geen vraag meer stellen of een aanbiedingen aanvragen?

Ahead-IT
20/07/04, 15:35
Allemaal leuk en wel, maar terug pakken meer werk voor de mods!

Dennis
20/07/04, 15:39
Origineel geplaatst door FSCJasper
Daar lijkt me een probleem te komen..dan kunnen potentiele geinteresseerden toch ook geen vraag meer stellen of een aanbiedingen aanvragen? Een nieuw topic is iets anders dan een reply doen in vBulletin en dit is ook heel makkelijk in te stellen bij de rechten van een groep gebruiken. Je stelt normale gebruikers niet in staat om nieuwe topics in dat forum te maakt en maakt een nieuwe groep aan genaamd 'Advertisers oid.' en die groep heeft deze rechten wel.

ensermo
20/07/04, 23:05
Grumpy.

Het is echt een goed idee van "aanvraag om te mogen adverteren"

Mensen zoals ik, die net hier bezig zijn zullen wel een tijdje moeten wachten voordat ze mogen adverteren maar dan bewijs je ook dat je niet eventjes op het forum bent om snel je bedrijf bekend te maken. Want hosters zijn er genoeg maar ik denk dat er niet zoveel zijn die echt een bedrijfsplan hebben en van plan zijn om lang te blijven bestaan.

Ik vind het niet erg om mensen te helpen als ze een vraag stellen, vooral omdat ik weet hoe HINDERLIJK het is als je soms ergens vast zit met een PHP, Cpanel of wat dan ook probleem en je nergens antwoorden kan vinden.

'k ben toevallig pas bezig met NL markt en ik merk dat sommige (niet alle ;) ) Nederlandse hosting providers heel erg neerkijken op een nieuwe speler in de markt. Heb zelf al een aantal negatieve emails en msg's gehad als "Je site is lelijk en het heeft een banner dus begin eerst daar te kijken voordat je wat voor mensen gaat maken" en "pfft als je geen servers heb in Nederland dan ga je zeker nergens komen".

Ik vind het een beetje jammer dat het hier zoals ik vaak lees gaat over het zwartmaken van iemand. Begrijp me niet verkeerd. Er zijn genoeg cases van "Let op host xyz". Maar het moet wel terecht zijn denk ik. Dus niet "host xyz" was down gisteren dus slechte host of klant abc heeft bij host xyz meegemaakt dat zijn bestelling 1 week duurde, dus host is slecht...

Just some thoughts

1stchoice
21/07/04, 02:23
ensermo Wij zijn het helemaal met je eens.

Hopelijk de mods ook dan willen ze mischien de advertentie secte weer voor ons toegankelijk maken zodat wij (als de andere hosting providers er geen problemen mee hebben) ook de concurentie aan kunnen met af en toe een klant erbij mogen krijgen.

ensermo
21/07/04, 03:03
1rstchoice.

Ik bedoel juist dat je je eerst moet "bewijzen" op het forum voordat je mag adverteren. Dus dat je niet met 50 nutteloze post mag adverteren maar wel als je 15 uitgebreide antwoorden heb gegeven (met inhoud /oplossingen/ echte tips/ etc)

Dat bedoel ik ook met "aanvraag indienen voordat je adverteerd". Het is dan niet aan de andere providers wie wel of niet mag adverteren maar aan de mods de taak om te controleren in hoeverre "deelnemer x" bijdraagd aan nuttige inhoud voor het forum. Bovendien moet je niet verwachten dat iemand die je een aanbieding doet meteen op je aanbieding ingaat als je 30- 40 post heb (zoals ik bv) terwijl een andere host al 1500 heeft. Naarmate je langer op het forum bent gaan andere hosters en mods je hopelijk meer respecteren en niet meteen afkraken.

Grumpy
21/07/04, 05:07
1stchoice heeft geen goede indruk gemaakt door op de eerste dag allerlei oude topics omhoog te halen zonder nuttige bijdragen en dan ook nog eens 6 waarschuwingspunten ontvangen voor flamen.

Ik kan het goed begrijpen dat Domenico maar de adverteerrechten heeft afgenomen. Ik denk overigens niet dat die snel teruggegeven worden.

®on
21/07/04, 09:11
Origineel geplaatst door Grumpy
Ik kan het goed begrijpen dat Domenico maar de adverteerrechten heeft afgenomen.
Me too. En als je bovenstaande posting ziet van betreffende member, hoeft dat recht ook niet teruggegegeven te worden. "Concurrentie aan kunnen......" pfff, jij snapt werkelijk niet waarom er een forum als dit is. :rolleyes:

microboy
21/07/04, 10:23
JEEESUS, mensen zeg... wat betreft op gebied van een mug een olifant te maken , spannen jullie de kroon :P

hoe meer ophef je over deze gozer maken, hoe meer hij in de spot staat, en slechts publiciteit is, ook publiciteit...

ik ga mr niet eens afvragen, waom hij de kvk verkeerd gaf..
ik ga ook niet eens op google de moeite nemen om zijn reputatie te bekijken..

als zo'n iemand , met zo weinig post, al 6 waarschuwinglvlheeft... dan is het voor mij al afgeschreven als een goed ondernemer..

als jij zo omgaat met je mede webhosters, ... hoe ga je dan om met je klanten?...verbeter je gedrag gozer, want met deze instelling red je het niet...

en probeer niks je slechte naam te lijmen met goedkope hema lijm :D

gebeurt is gebeurt, lijm je naam maar in praktijk weer bij elkaar..

williamvdh
21/07/04, 10:37
Origineel geplaatst door microboy
hoe meer ophef je over deze gozer maken, hoe meer hij in de spot staat, en slechts publiciteit is, ook publiciteit...

ik ga mr niet eens afvragen, waom hij de kvk verkeerd gaf..
ik ga ook niet eens op google de moeite nemen om zijn reputatie te bekijken..

als jij zo omgaat met je mede webhosters, ... hoe ga je dan om met je klanten?...verbeter je gedrag gozer, want met deze instelling red je het niet...

en probeer niks je slechte naam te lijmen met goedkope hema lijm :D

gebeurt is gebeurt, lijm je naam maar in praktijk weer bij elkaar..

Volgens mij is Petra een vrouwennaam... :W: :W: of ben ik gek?


go·zer (de ~ (m.), ~s)
1 [inf.] kerel, vent => jongen

microboy
21/07/04, 11:27
NOG ERGER :D

dan moet je ff goed in de spiegel kijken dame, en denken of het niet alleen bij anderen ligt ;)
:D

1stchoice
21/07/04, 14:37
nogmaals ensermo ik ben het met je eens, maar regels zijn regels, 25 posts en dan mocht je adverteren, niet dat het ons alleen daarom te doen was maargoed.

Grumphy: wij hebben die 6 punten gekregen omdat wij op de eerste dag gelijk begonnen te adverteren (mijn fout ik had de regels niet goed gelezen en ben daarvoor gestrafd terecht.) en dus niet voor het flamen.

Groet, Oetra

williamvdh
21/07/04, 14:49
Origineel geplaatst door 1stchoice
nogmaals ensermo ik ben het met je eens, maar regels zijn regels, 25 posts en dan mocht je adverteren, niet dat het ons alleen daarom te doen was maargoed.

Grumphy: wij hebben die 6 punten gekregen omdat wij op de eerste dag gelijk begonnen te adverteren (mijn fout ik had de regels niet goed gelezen en ben daarvoor gestrafd terecht.) en dus niet voor het flamen.

Groet, Oetra

Ow nu ist ineenkeer Oetra, nouja :D :rolleyes: :cool:

1stchoice
21/07/04, 18:36
Sja typefout!