PDA

Bekijk Volledige Versie : Trexif weer down...



rgbman
18/07/04, 17:06
Vandaag weer allerlei problemen met voormalig trexif.
Volgens mij de s001 server. Site waren traag, weg, weer up en nu alweer weg.

Check ip 62.212.93.44 en 62.212.93.45

En over de overname, eerst overgenomendoor ict micro solution en nu is het overgenomen door Enterprise Networks??

Aangezien de server down is kan ik niet checken of dit via mail aangekondigd is. Gisteren nog niet.

Heren, dames, elke week een halve dag down is iets te veel, ik hoop dat Enterprise Networks dit beter doet...

Guust
18/07/04, 17:38
Voor zover ik weet was er vandaag een verhuizing van de Trexif server naar het netwerk van Enterprise Networks... Misschien gewoon even afwachten?

Savvas
18/07/04, 18:13
We waren inderdaad bezig met de verhuizing vandaag, nog steeds as we speak. Helaas is het zeer uitgelopen door wat onverwachte problemen, we hopen alles uiterlijk 21:00 vanavond online te hebben.

De verhuizing was voortijdig aangekondigt aan alle klanten.

Er volgt een uitgebreid verslag van de week hierover. Ik vraag hierbij om uw begrip.

Mvg

1Mhosting
18/07/04, 18:41
Aangekondigd???? Wanneer, ik heb niks ontvangen en er zijn zeker geen meldingen gemaakt. Ook ben ik eens benieuwd waar wij nu eens contact kunnen opnemen, met welk bedrijf met welke naam.

Dat mag ook wel via dit forum en we kunnen er natuurlijk een nieuw draadje over openen.

Wij horen graag heel erg snel van jullie?

gegroet een gedupeerde

ThePostman
18/07/04, 19:04
Ik vind dat epn het heel netjes doet allemaal, en iedereen word goed ingelicht naar mijn weten. Dus om je zelf meteen gedupeerde te noemen omdat server vandaag er even uitligt vind ik wel erg overdreven.

1Mhosting
18/07/04, 19:08
Vindt je, dit is dus niet de eerste keer deze week maar al de tweede maal. Ik heb dus helemaal geen mail gehad, en heb mijn klanten dus n iet kunnen inlichten.

Ik on dus helemaal niemand bellen want ik wist van niks, en dan ga jij mij bvertellen dat ik geen gedubeerde ben Postman

Eerst nadenken voordat je post, je weet niet wat voor elende erachter zit

ThePostman
18/07/04, 19:09
Origineel geplaatst door themaweb4u
Vindt je, dit is dus niet de eerste keer deze week maar al de tweede maal. Ik heb dus helemaal geen mail gehad, en heb mijn klanten dus n iet kunnen inlichten.

Ik on dus helemaal niemand bellen want ik wist van niks, en dan ga jij mij bvertellen dat ik geen gedubeerde ben Postman

Eerst nadenken voordat je post, je weet niet wat voor elende erachter zit

1. Ik ben zelf klant bij epn
2. Waarom zou iedereen een mail hebben ontvangen bahalve jij themaweb4u

1Mhosting
18/07/04, 19:11
@postman Kun jij dat mij dan vertellen mischien? maybe ben ik wel een te kleine vis in deze grootte bak

Guust
18/07/04, 19:12
Origineel geplaatst door The Postman


1. Ik ben zelf klant bij epn
2. Waarom zou iedereen een mail hebben ontvangen bahalve jij themaweb4u

TS heeft ook geen mail ontvangen dus niet iedereen...

FSCJasper
18/07/04, 19:29
Ik ben ook klant en geen mail ontvangen,maar dat hoeft ook niets sinds ik niets te maken heb met de overname van Trexif :).
Over algemeen houdt EP-N altijd iedereen goed op de hoogte. Stuur anders even een mailtje naar ep-networks?

1Mhosting
18/07/04, 19:49
Ga, ik zeker doen. Opzich zien de gegevens van het bedrijf er goed uit. VIndt het alleen jammer dat de communicatie zo slecht si gegaan. Overigens had ik dit via een briefg gedaan over de post en niet via e-mail maar dat is nou eenmaal het verschil

Savvas
18/07/04, 20:22
Origineel geplaatst door themaweb4u
Ga, ik zeker doen. Opzich zien de gegevens van het bedrijf er goed uit. VIndt het alleen jammer dat de communicatie zo slecht si gegaan. Overigens had ik dit via een briefg gedaan over de post en niet via e-mail maar dat is nou eenmaal het verschil

Het zou inderdaad beter zijn om het per post te doen, echter moesten deze zaken op zeer korte termijn gebeuren.

Er zijn in totaal 3 mailingen naar de klanten toegegaan de laatste dagen waarin iedereen voldoende genotificeerd werd over de situatie, deze mail werd rechtstreeks gestuurd naar elk e-mailadres dat wij in de (beperkte) administratie terug konden vinden.

Ik zit hier om de problemen op te lossen, ik zit nu continue achter me outlook en zal elke vraag die er binnenkomt direct behandelen. Voor dringende zaken ben ik telefonisch ook te spreken 06-42712441.

Jasper en Tim, bedankt :)

PS Een andere engineer is momenteel nog druk bezig aan de nog op te lossen problemen.

rgbman
18/07/04, 22:21
Nou ik wist van niks, ook in al mijn mailboxen is niks terug te vinden, ook niet in het CP
Geen enkele mailing ontvangen dus.
Ben in ieder geval blij dat de server weer in de lucht is.

Ik zal morgen contact opnemen met ep-n.

Sjoerd
18/07/04, 22:55
De server is in de lucht maar dingen werken niet meer..

* databases? Waar is mijn data in de Database?

[fixed]*webmail werkt ook niet maar ik denk dat dit te maken heeft met de databases die nog moeten worden overgezet?

Edit:
Gesproken met savvas, hij gaat er morgen achteraan. Ben benieuwd

Dominic
19/07/04, 00:14
De personen die geen mailing hebben ontvangen wil ik verzoeken een mailtje te sturen aan t.vanloo [at] 4uhosting.nl
Vermeld in het mailtje het klantnummer, en de geregistreerde domeinen zodat wij de gegevens in de administratie kunnen controleren en indien nodig wijzigen.

De komende dagen zullen alle klanten een verzoek krijgen om de informatie die wij hebben gekregen van trexif te controleren op juistheid zodat wij de administratie op orde kunnen brengen.

Als laatste wil ik alle trexif-klanten bedanken voor het geduld dat ze vandaag hebben gehad tijdens de werkzaamheden.

Sjoerd
19/07/04, 00:17
Bedankt Dominic,

Ik hoop nu dat het rustiger wordt :) Rottige tijd meegemaakt... Verwacht nu ook wel dat het beter/duidelijker zal worden. Ben erg te spreken over de goede berichtgeving. Het was van te voren aangekondigd dat we zouden verhuizen.

Helaas is mijn site nu onbereikbaar omdat back-up niet volledig is teruggezet, maar verwacht dat jullie dit morgen oplossen.

1Mhosting
19/07/04, 00:17
Nou, daar wil ik wel even op reageren

Mijn eerste indruk is heel erg goed, ik wordt snel geholpen en er worden duidelijke vragen gestelt. Petje af want jullie zullen van heel wat klanten tegelijkertijd mailtjes krijgen.

Dus keep, up the good work en er komt een einde aan. Een gedeelte van mijn site is weer online.

Savvas
19/07/04, 09:09
Origineel geplaatst door themaweb4u
Mijn eerste indruk is heel erg goed, ik wordt snel geholpen en er worden duidelijke vragen gestelt. Petje af want jullie zullen van heel wat klanten tegelijkertijd mailtjes krijgen.


Dat is nog zachtjes uitgedrukt hoeveel mensen er mailen ;).

Als het goed is, dan is uw pakket volledig hersteld, is dit niet het geval? Contacteer u mij dan nog even aub.

En Sjoerd, I need some details dus neem even contact op:).

Als het goed is, is alles gewoon online, mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik dat graag.

Er gaat deze ochtend nog een e-mail uit over kleine wijzigingen naar de resellers.

Mvg

Sjoerd
19/07/04, 14:13
-> Back-up van MySQL is helaas verloren gegaan...

Opzich geen probleem want structuur heb ik nog in oude back-up, het is alleen erg jammer dat ik forum berichten verlies van 4 weken. Ik rekening niemand verder iets aan want het kan gebeuren. Ben blij dat ik nu weer bereikbaar ben.

Bedankt Savvas & Dominic en natuurlijk der rest achter EP-networks.