PDA

Bekijk Volledige Versie : Safe2Surf - Down



Presto
17/07/04, 13:17
Op dit moment zijn onze sites al een tijdje onbereikbaar, ik ben nu niet thuis maar neem aan dat e-mail ook niet bereikbaar is.

Een maand geleden was dit ook het geval.

Voorbeeld:

http://www.kochen.nl

http://www.safe2surf.nl


=edit=

Alles schijnt weer te werken!

Koster
17/07/04, 13:18
Hier doet ie het :)

Hier = in colo ruimte van wedare :)

Savvas
17/07/04, 13:21
hier is ie kapoet..

FSCJasper
17/07/04, 13:33
Werkt hier perfekt

S2S-Guust
17/07/04, 13:35
Hij werkt weer en is nooit ECHT down geweest.

We hebben een Amerikaans bedrijf dat voor ons alle updates e.d. doet. Ze hebben onze kernell geupdate midden in de nacht, zonder na te denken dat het hier 8 uur later is.

In het vervolg zullen ze het voor ons midden in de nacht doen.
Mijn excusses.

Het betrof hier om een downtime van ongeveer 5 minuten en alleen server Mercury, alle andere servers zijn niet down geweest.

Presto
17/07/04, 14:11
Klopt... ik wil eventjes hierbij vermelden dat ik wel erg irritant bezig ben misschien met mijn storingsmeldingen.

Het ging idd om een heel korte downtime en precies op dat moment checkte ik de site :)

S2S verzorgt nu al een aantal maanden mijn hosting en ik ben zeer tevreden over hun hostingpakket, prijzen en service.

Eventjes ter verduidelijking! :D

Savvas
17/07/04, 14:19
Origineel geplaatst door Presto
Klopt... ik wil eventjes hierbij vermelden dat ik wel erg irritant bezig ben misschien met mijn storingsmeldingen.

Het ging idd om een heel korte downtime en precies op dat moment checkte ik de site :)

S2S verzorgt nu al een aantal maanden mijn hosting en ik ben zeer tevreden over hun hostingpakket, prijzen en service.

Eventjes ter verduidelijking! :D

zie je ook niet elke dag. Een klant die zo reageert, toppie hoor :)

S2S-Guust
17/07/04, 14:23
Origineel geplaatst door NetRouting


zie je ook niet elke dag. Een klant die zo reageert, toppie hoor :)

Inderdaad, bedankt dat je het zo opvat en dat je zo tevreden bent over onze diensten.