PDA

Bekijk Volledige Versie : Linkup rare gesprekken?



viper
15/07/04, 11:11
...

Triloxigen
15/07/04, 11:14
Misschien begrijp ik je verkeerd,
maar je was toch helemaal geen klant, je wilde alleen gesponsord worden.

Dat hun enthousiast waren geeft niet aan dat hun daadwerkelijk overgaan op sponsoring.

Verder zit niet iedereen de hele dag achter een telefoon, mensen gaan weleens naar klanten, een datacentre, etcetc.
Dat ze na 1x opnemen kan je wel bedenken dat ze dus niet aanwezig zijn, dus na 10x bellen zullen ze er ook niet zijn.
Dat ze later terugbellen is dus niks vreemds aan.

Ik vind je bewering dat ze onprofessioneel zijn dus totaal ongegrond.

gasemans
15/07/04, 11:24
Origineel geplaatst door Triloxigen
Misschien begrijp ik je verkeerd,
maar je was toch helemaal geen klant, je wilde alleen gesponsord worden.

Dat hun enthousiast waren geeft niet aan dat hun daadwerkelijk overgaan op sponsoring.

Verder zit niet iedereen de hele dag achter een telefoon, mensen gaan weleens naar klanten, een datacentre, etcetc.
Dat ze na 1x opnemen kan je wel bedenken dat ze dus niet aanwezig zijn, dus na 10x bellen zullen ze er ook niet zijn.
Dat ze later terugbellen is dus niks vreemds aan.

Ik vind je bewering dat ze onprofessioneel zijn dus totaal ongegrond.

Onder professioneel zijn hoort in mijn ogen ook bereikbaarheid bij
Dus altijd iemand aanwezig die de telefoon kan oppakken
Of je dan eerst in de wacht komt te staan is iets anders.
Maar gewoon over gaan en niemand die de tel oppakt is voor my onprofessioneel

cyberpoint
15/07/04, 11:28
@ Viper

Vanaf augustus 2003 heb je in totaal 5 berichten gepost die allemaal te maken hebben met Colinks / Linkup. Als je zo ontevreden bent over een GRATIS account probeer je het toch ergens anders, en anders betaal je er gewoon voor. Een goed idee levert meestal geld op, dus kan je gewoon bij één van de vele hosting bedrijven op dit forum een server huren. Als je betaald voor een server, en er gaat iets mis heb je reden tot klagen.

Triloxigen
15/07/04, 11:31
Origineel geplaatst door gasemans


Onder professioneel zijn hoort in mijn ogen ook bereikbaarheid bij
Dus altijd iemand aanwezig die de telefoon kan oppakken
Of je dan eerst in de wacht komt te staan is iets anders.
Maar gewoon over gaan en niemand die de tel oppakt is voor my onprofessioneel

Nee, als je telefonisch support bied dien je idd bereikbaar te zijn.
Als je dat niet doen, wat de meeste niet doen en ook veelal niet nodig is, is dat absoluut niet aan de orde of het professioneel is of niet.

Ik zou niet weten wat ik iemand de hele dag op een kantoor zou moeten laten doen, voor die paar keer per dag dat er een FAQ vraag word gesteld heb ik niet zoveel werk voor op een kantoor.

viper
15/07/04, 11:31
Wie zegt of ik er niet voor betaal???

Inderdaad, eerst ff vragen he voordat je dat concludeert.
Waar ik het over heb zijn redenen die zowel nu als in het verleden weer naar bovenkomen. En sorry maar d8 dat men hier zijn/haar mening kwijt kon.

Triloxigen
15/07/04, 11:33
Origineel geplaatst door viper
Wie zegt of ik er niet voor betaal???

Inderdaad, eerst ff vragen he voordat je dat concludeert.
Waar ik het over heb zijn redenen die zowel nu als in het verleden weer naar bovenkomen. En sorry maar d8 dat men hier zijn/haar mening kwijt kon.

Iedereen mag z'n mening kwijt.
Maar ben duidelijk over de situatie, dus of je nu betaald of niet, en probeer wat meer te onderbouwen.

En zorg dat het op het goede forum staat :)

Dennis
15/07/04, 11:33
Origineel geplaatst door viper
Wie zegt of ik er niet voor betaal???

Inderdaad, eerst ff vragen he voordat je dat concludeert.
Waar ik het over heb zijn redenen die zowel nu als in het verleden weer naar bovenkomen. En sorry maar d8 dat men hier zijn/haar mening kwijt kon. Jij concludeert dat jij je mening niet mogen posten, omdat wij het met je oneens zijn?

luser
15/07/04, 11:41
Origineel geplaatst door gasemans


Onder professioneel zijn hoort in mijn ogen ook bereikbaarheid bij
Dus altijd iemand aanwezig die de telefoon kan oppakken
Of je dan eerst in de wacht komt te staan is iets anders.
Maar gewoon over gaan en niemand die de tel oppakt is voor my onprofessioneel

ff een voorbeeldje:

Als ik in globalswitch aan het werk ben de server te fixen van een klant en de telefoon op kantoor staat doorgeschakelt op mijn GSM zal ik toch in de onmogelijkheid zijn op te nemen.

De mensen die ooit al in globalswitch geweest zijn weten dat er mooi aan de ingangsdeuren van de datarooms een bord hangt wat een verbod op een mobiel telefoon aantoont, gsm's blijven dus gewoon liggen op de tafels in de working stage. In de ruimte zelf is er bijna/geen ontvangst dus zoveel maakt het feitelijk niet uit.

ff een stukje uit de "site regels Global Switch Amsterdam":
Het gebruik van mobiele telefoons is VERBODEN in de data ruimten, tenzij anders aangegeven.
(staat op de achterkant van die gele bladjes die je krijgt na je aanmelding)

Nu kan ik me best voorstellen dat dit in meerdere datacenters ook zo is, laat staan dat je er veel ontvangst zal hebben.
Bij We-dare in rotterdam hangt er ook zoiets als ik me juist herinner.
Dat ze je later terug bellen als ze hun geminste oproepen bekijken is een nette service tov hun klanten.

gasemans
15/07/04, 11:43
Origineel geplaatst door Triloxigen


Nee, als je telefonisch support bied dien je idd bereikbaar te zijn.
Als je dat niet doen, wat de meeste niet doen en ook veelal niet nodig is, is dat absoluut niet aan de orde of het professioneel is of niet.

Ik zou niet weten wat ik iemand de hele dag op een kantoor zou moeten laten doen, voor die paar keer per dag dat er een FAQ vraag word gesteld heb ik niet zoveel werk voor op een kantoor.

HEHE helemaal gelijk in
Ik ging er ook vanuit dat er telefonische support geboden werd
Maar als dat niet zo is. tja dan kun je niet verwachten dat er constant iemand de telefoon opneemt
Wij hebben zelf ook een zaak en kunnen er ook niet altijd zijn
En om dan iemand op de telefoon te zetten die verder niks tot weinig doet is natuurlijk onzin

Triloxigen
15/07/04, 11:53
Origineel geplaatst door gasemans


HEHE helemaal gelijk in
Ik ging er ook vanuit dat er telefonische support geboden werd
Maar als dat niet zo is. tja dan kun je niet verwachten dat er constant iemand de telefoon opneemt
Wij hebben zelf ook een zaak en kunnen er ook niet altijd zijn
En om dan iemand op de telefoon te zetten die verder niks tot weinig doet is natuurlijk onzin

En als mensen echt behoefte hebben aan telefnisch contact krijgen ze gewoon het mobiele nummer van een werknemer.

Het is anders gewoon verspilling van geld en dus verhoging van de prijs.

gasemans
15/07/04, 12:11
Origineel geplaatst door Triloxigen


En als mensen echt behoefte hebben aan telefnisch contact krijgen ze gewoon het mobiele nummer van een werknemer.

Het is anders gewoon verspilling van geld en dus verhoging van de prijs.

Een goede oplossing dus