PDA

Bekijk Volledige Versie : server te koop...hoe en wat kan ik ervoor vragen?



Haris
13/07/04, 13:03
Ik heb een server van managed.com

Celeron 2.4 ghz 512 mb 80 gb hdd.

Op dit moment heb ik er geen tijd of geld meer voor. Ik wil graag al mijn tijd steken in mijn auto.

Op de server zijn zelf 2 grote hoofd secties.

1 domain voor gratis hosting (rond de 300 klanten)
1 domain voor betaalde hosting (net gestart met rond de 5 klanten)

De server is met cpanel/fantastico/whm autopilot en 2checkout.

Dus alles geautomatiseerd.

komt volledig met alle gegevens...dus voor alle accounts die ik er voor heb gekocht...+ een 2checkout account met 120 dollar erin.

Er komen zo rond de 5 domeinen bij ook nog....

als je een sneakpeak wilt hebben ofzo...of meer info meld maar....

Ik wil ervanaf...
de kosten die ik per maand betaal is:

19,95 dollar voor cpanel
19,95 voor whm autopilot
en 65 voor de server zelf


Dit betaal ik allemaal met paypal..


Hoeveel kan ik hiervoor vragen ongeveer? :)

En zou iemand interesse hebben?


Ik hoor het wel,

Groet,

Haris

Ber|Art
13/07/04, 15:40
Ik denk dat je dit in een ander topic moet plaatsen en eerst de forum regels moet lezen, want je kan hier volgens mij niets aanbieden en zeker niet met je eerste post :)

Haris
13/07/04, 17:51
Verkeerde plaats kan best...maar die vorum lijkt ook zo veel op het .com ;)

server te koop...hoe en wat kan ik ervoor vragen?

ik bied het niet aan..ik vraag of het interesant is om te proberen te verkopen....en wat ik zou kunnen vragen..mocht dat niet zo zijn dan word de stekker eruit getrokken ;)

FSCJasper
13/07/04, 18:04
Niet veel..tenzij je de 300 gratis klanten loost. Zowieso minder dan de waarde als je gewoon besteld bij Managed.com .

Haris
13/07/04, 22:44
de rede dat ik het eingelijk vroeg is dat de server verder klaar is voor gebruik. Wat er met de klanten gebeurt is niet mijn zorg.

Server is volledig geautomatiseerd als het gaat om bestelleing van hosting paketten...je hoeft bijna niets te doen. Accounts aanmaken+mail versturen naar klant+facturen+betalen is allemaal autmatisch.

Server beschikt ook tevens over een spam filter + virusscanner + firewall.


Dit zou handig kunnen zijn voor mensen die zoiets willen beginnen en niet alles zelf willen bestellen en betalen...das meer de rede dat ik het vroeg.


Anyways,

Thanks voor de replies.


(ps is unix redhat)

therealchrizz
13/07/04, 23:49
Unix Redhat? Uniek... Wat wil je ervoor hebben? ;)

Nee, maar ik denk niet dat het zo een succes wordt. Ik zou het toch eens op de .com proberen als ik jou was..

Haris
14/07/04, 00:05
Tja,,, dat misschien...je moet het zo zien.

ik bied en volledig getunede auto aan...600 pk..18 inch velgen...sport uitlaat..leren bekleding.

Een ander persoon bied het zelfde...maar dan al die opties als losse onderdelen die jezelf moet inbouwen....wat heb je liever? :)

Zo zie ik het...het maakt mij totaal niet uit wat er met de server verder gebeurt...was volgens mij een leuk idee voor diegenen die net willen beginnen en niet de kennis en geld hebben om alles zelf te kopen/installen managen :)

microboy
20/07/04, 08:27
''de rede dat ik het eingelijk vroeg is dat de server verder klaar is voor gebruik. Wat er met de klanten gebeurt is niet mijn zorg.
''

:(... schaam je...


ik geef je alleen voor dat opmerking niet meer dan een pakje sigaret en zak snoep voor de server :P:P :D

verkoop het server en de klanten en al aan een ander webhosting bedrijf...... als je geen zin heb om te zoeken, mai lme maar, ik vind wel paar geintresseerden :)

Keuningen
20/07/04, 09:36
is de server van jouw of verkoop je het huurcontract?

dreamhost_nl
20/07/04, 09:52
Ik neem aan het huurcontract. De server staat tenslotte in de V.S. Verder staat het netwerk niet bekend om zo'n hoge kwaliteit... :rolleyes: