PDA

Bekijk Volledige Versie : Naamkaartjes!



Ahead-IT
13/07/04, 00:03
Hoe, door wie en waar laten jullie deze maken?

Ik ben dus bezig over de betere naamkaartjes, op dik papier en eventueel met plastiek er rond.

Enig advies?

Johan-nl
13/07/04, 00:13
waar voor?

voor op je server?
voor op je auto?
voor je klanten??
....

Carl<n-media>
13/07/04, 00:13
Heb je het over badges of een soort van plastic bankpasjes?

phreak
13/07/04, 00:15
ik doe ze altijd bij Veraert Promotional Wear (http://www.veraert.nl) in Tilburg. Goedkoop, snel en goed ...

frankske
13/07/04, 00:44
Lokale drukkerij. Lekker professioneel en niet duur.

Ahead-IT
13/07/04, 01:05
Origineel geplaatst door frankske
Lokale drukkerij. Lekker professioneel en niet duur.

Akkoord, maar het moeten professionele, op maat gemaakte zijn.

Het is inderdaad voor server/PC/hardware!

De prijs maakt niet zo veel uit, ik wil gewoon degelijke kwaliteit met een niet te hoge ontwerpkost.

Ongeveer de grootte van een bankkaart?

frankske
13/07/04, 01:18
dat zei ik toch: professioneel? De kwaliteit die uit een drukkerij komt, is vaak stukken beter dan die internet-self-print dingen.

Ik zou moeten kijken (is al 3 jaar terug), maar ik denk niet dat wij "offset kosten" betaald hebben. We hebben hem 4 Illustrator files gegeven, en gezegd "zoveel van elk" en hadden een prijs per kaartje.

Aangezien je van Drongen bent: ik ben geweest bij PlusPrint in Evergem, maar elke drukker doet dat wel denk ik.

HBCS
13/07/04, 08:20
ga naar een lokale drukker en vraag en kijk even rond
zoiets is niet duur maar leverd in de toekomst zeker geld op
je praat op een feest of andere bijeenkomst en geeft her en der je kaartje weg en walla als ze iets nodig hebben wat jij verkoopt weten ze dan nog te herinnerren en bellen ze je wel

suc6

Ber|Art
13/07/04, 15:45
Ik denk dat drukken veel te duur is en je moet er best veel afnemenen als je email adres veranderd dan kan je weer opnieuw beginnen enz.. je kan zelf heel goed met een fatsoenlijke printer en papier visite kaartjes maken die professioneel genoeg zijn :)

4EuroHosting
13/07/04, 15:48
Origineel geplaatst door BerArt
als je email adres veranderd dan kan je weer opnieuw beginnen enz..

Ooit al van een domeinnaam gehoord ?

Tsirakos.nl
13/07/04, 16:57
Ga gewoon naar je lokale drukker, daar heb ik het ook laten doen, fantastisch resultaat en kwaliteit!

Yellow36
13/07/04, 22:42
Ik vind dat Vistaprint.nl ook goeie kwaliteit levert. Neem dan wel de betaalde kaartjes en niet de gratis kaartjes.

maartenba
13/07/04, 22:55
Vistaprint is idd zeer goed!
Kies wel de betaalde kaartjes, gebruik hun Photoshop sjabloon en kies voor een glanzend kaartje...

Ahead-IT
13/07/04, 23:36
Origineel geplaatst door Yellow36
Ik vind dat Vistaprint.nl ook goeie kwaliteit levert. Neem dan wel de betaalde kaartjes en niet de gratis kaartjes.
Zeer nuttige link, net wat ik zocht, bedankt!

Guust
13/07/04, 23:54
Studio17 drukt erg snel en mooi :) Drukken ook vrijwel alles gewoon even offerte aanvragen.

Deimos
14/07/04, 00:06
http://www.vistaprint.nl/vp/ns/splash/splash_letterhead.aspx

Als je daar onderaan op de link klikt om het aan te vragen staat er bij kleuren 4/0. Iemand een idee wat dit inhoud? Is dit fullcolor of wat?

Guust
14/07/04, 02:01
Origineel geplaatst door Deimos
http://www.vistaprint.nl/vp/ns/splash/splash_letterhead.aspx

Als je daar onderaan op de link klikt om het aan te vragen staat er bij kleuren 4/0. Iemand een idee wat dit inhoud? Is dit fullcolor of wat?

4 kleuren is full color idd.

binkie1979
17/07/04, 09:59
Ik heb ze laten drukken bij http://www.personalgifts.nl

Aquariumwinkel
17/07/04, 12:48
Ik maak ze gewoon zelf op een Epson R300 fotoprinter op Epson Photo Quality paper. Daarna goed laten drogen en even door de laminator.

Succes verzekerd.

Fons.

timbertens
15/08/04, 22:07
Hi,
ik weet of dit toegelaten is om dit hier te zeggen, maar wij doen dit ook: unieke kwaliteitsontwerpen en dito drukwerk. En aangezien wij klant zijn bij buyaserver.be, kunnen jullie misschien bij wijze van 'wederbedruiping' klant worden bij ons :-), zie http://www.bene.be

groeten,
Tim.

Anestheologist
15/08/04, 22:14
@ timbertens
dit doe je beter niet ;-)
Maar wel mooie site en creaties.

Stefan Mensink
15/08/04, 23:57
Met 4-kleuren zullen ze waarschijnlijk CMYK bedoelen. Tipje: voor de beste kwaliteit afdrukken van afbeeldingen in full-color zet je deze eerst (met bijv. Photoshop) om naar CMYK eps-bestanden. Niet alle digitale printers/drukkers gaan helemaal lekker om met RGB-spullen...

SmartForward.nl
31/08/04, 10:40
Wij hebben onze visitekaartjes ook late drukken bij een locale drukker, perfecte kwaliteit en relatief gezien tegen weinig geld.

We Are Online
31/08/04, 10:49
Zoals eerder aangegeven ... Studio17. Heb daar zelf al diverse malen items besteld etc .... altijd snel en goed ...... zeker een aanrader !

Dennis
31/08/04, 11:09
Origineel geplaatst door BerArt
Ik denk dat drukken veel te duur is en je moet er best veel afnemenen als je email adres veranderd dan kan je weer opnieuw beginnen enz.. je kan zelf heel goed met een fatsoenlijke printer en papier visite kaartjes maken die professioneel genoeg zijn :) Dat is dus even helemaal niet waar. Bij http://www.primaprint.nl/ is het bijvoorbeeld goedkoper dan als we het zelf zouden printen en tevens is het makkelijker om het te laten doen.

De kwaliteit was de eerste keer niet bepaald goed. Maar de 2e zending (we wilden betere kwaliteit) was een stuk beter.

@VIPIT:
Wat heb je gekozen?

Ahead-IT
31/08/04, 11:42
Origineel geplaatst door DennisCitus
@VIPIT:
Wat heb je gekozen? [/B]
Ik ben even bij de locale drukker langsgegaan, maar die is blijkbaar failliet ;)

Dan heb ik maar een catalogus aangevraagd van "Crisma - Collection"

Daar staan zeer veel gadgets etc. in, goed voor wat promotie materiaal. Normaal gezien laat ik daar ook mijn naamkaartjes printen, maar dat is momenteel nog technisch onmogelijk.

sleeps
31/08/04, 15:28
www.flashprinter.be
www.ability-design.be
www.aps-group.be

Samuel
09/09/04, 23:54
Origineel geplaatst door VIPIT
Hoe, door wie en waar laten jullie deze maken?

Ik ben dus bezig over de betere naamkaartjes, op dik papier en eventueel met plastiek er rond.

Enig advies?

Beste

Ik laat ze maken bij art-vision.be. Zeer vriendelijke mensen, snel, uitstekende kwaliteit, en ik vind ze niet echt door.

Ik heb er net 1000 naamkaartjes bestelt maar zo van die plastieken ( is zeer mooi, schuurt niet, ... ) koste me+-€150 ongeveer, dubbelzijdig geprint.

pdeelman
10/09/04, 00:00
Origineel geplaatst door maartenba
Vistaprint is idd zeer goed!
Kies wel de betaalde kaartjes, gebruik hun Photoshop sjabloon en kies voor een glanzend kaartje...

Ik kan alleen maar bijstaan met het idee dat vistaprint goed is. Heb reeds 500 kaartjes bestelt bij hun (250 gratis kaartjes en 250 betaalde) en das best goed te doen.

Ik heb wel zoiets van het glanzende kaartje is niet nodig, maar das een eigen voorkeur.

Wat ik wel zelf gedaan heb (stomme ik) is een pixelplaatje gemaakt op hun voorgestelde maten en daar mee verder gegaan. Het uiteindelijke drukwerk was niet zo helemaal helder als bedoelt was(klein beetje uitloop), maar dan had ik maar wat verder moeten kijken en dat sjabloon moeten gebruiken (eerste keer dat ik het lees overigens)

atservers
11/09/04, 17:48
vnwaar plastiek eromheen?er zijn ook watervast papier welke dik genoeg is voor visite kaartjes. wij maken ze daarom ook zelf, met software welke heet: visitekaartjes

pdeelman
13/09/04, 01:37
Origineel geplaatst door atservers
vnwaar plastiek eromheen?er zijn ook watervast papier welke dik genoeg is voor visite kaartjes. wij maken ze daarom ook zelf, met software welke heet: visitekaartjes

Plastic om een kaartje heen heeft 1 groot voordeel. Zal een voorbeeld geven uit eigen ervaringen.

Ik ga naar een beurs en verzamel daar een lading kaartjes, vervolgens kom ik een goede vriend tegen en die wil mijn email adres. Bij gebrek aan papier, pak ik een van de zojuist gekregen kaartjes van een of ander bedrijf waar ik niet zo snel naar zou omkijken en kalk er daar (met mijn vers verkregen gratis reclame pen) mijn emailadres op.

Gevolg is dat je kaartje bij iemand beland die het kaartje gebruikt om het emailadres en niet voor jouw bedrijf.

Op plastic is niet te schrijven zonder een marker te gebruiken. Ook heeft zelf afdrukken en plastificeren een voordeel en dat is dat je je kaartje een niet standaard maat kan meegeven, waardoor jouw kaartje makkelijker te herkennen is binnen een stapel van standaard kaartjes.