PDA

Bekijk Volledige Versie : TK: Layout



Mr. Snooby
12/07/04, 14:55
Hallo,

Ik heb een layout te koop. Hij is getest vanaf 800x600 op een 17" monitor tot 1280x1024 in IE en Mozilla Firefox, en wordt overal goed weergegeven.

Het is een CSS Menu, met een onmouseover effect, zoals je ziet op het screenshot bij 'Diensten' (het pijltje van de muis wordt niet meegenomen in een screenshot). Verder hebben links ook een onmouseover effect, het wordt zwart, zonder text-decoration.

Ik maak gebruik van een CSS file (style.css).

Verder heb ik rechten op de headerpic.

Voor een screenshot: klik hier (http://mp.wiggers.at.quicknet.nl/layout.JPG). Om niet vervaging bij de letters ed te krijgen, heb ik het JPG-tje op hoge kwaliteit opgeslagen, waardoor het screenshot 212 KB is.

De buy-now prijs is €50. Bieden kan vanaf €35. Per bod minimaal €5 omhoog. Zijn we met het bieden bij €45, dan vervalt de buy-now prijs.

Verkoop gaat via E-Dentify Internet Diensten. Factuur is dus mogelijk.

Verder: graag alleen ON-TOPIC reacties, en geen gezeur over de website zelf.

Groeten, Peter

Tsirakos.nl
12/07/04, 16:58
Ik vind het niet echt zoveel waard, als je kijkt naar de opbouw van de header en de moeilijkheidsgraad...

Grumpy-edit: Niet de bedoeling hier. 1 waarschuwingspunt

Mr. Snooby
12/07/04, 17:27
Origineel geplaatst door Tsirakos.nl
Ik vind het niet echt zoveel waard, als je kijkt naar de opbouw van de header en de moeilijkheidsgraad...

Wat is dit nou weer voor een reactie? Ik heb toch gezegd: ON TOPIC reageren en geen gezeur over de website. Dat vind jij ook irritant als je een website verkoopt. Ik bepaal de prijs, en als die te hoog is zal niemand hem kopen, en dat is dan mijn probleem.

En verder: deze (http://www.tsirakos.nl/Templates/preview.jpg) layout vind ik zelf lang geen €100 waard. Maar daar discussieren we nu niet verder over.

Tsirakos.nl
12/07/04, 19:20
Offtipic: Prijs is ook verlaagt

Maar mijn excuus voor mijn overbodige post, ik wou alleen mijn mening geven.

Mr. Snooby
12/07/04, 19:44
Origineel geplaatst door Tsirakos.nl
Offtipic: Prijs is ook verlaagt

Maar mijn excuus voor mijn overbodige post, ik wou alleen mijn mening geven.

Nee, je mag ook niet off topic als je ervoor zet 'off-topic'! En leer ook eens Nederlands.

En nu: on topic.

Mr. Snooby
13/07/04, 12:54
Prijs verlaagt naar €50 buy now, beginnen met bieden bij €35.

Filipino
21/07/04, 00:43
Ik heb mss wel intresse, maar kan de header aangepast worden?

Mr. Snooby
30/07/04, 11:01
Hoi Filipino,

Sorry voor deze late reactie; ik was op vakantie.

Uiteraard kan de header aangepast worden.

Groeten, Peter