PDA

Bekijk Volledige Versie : SQL Server kenner gezocht



bijtvuur
09/07/04, 22:54
Hoi,

Wie kan mij zo nu en dan eens helpen als ik een probleem heb met mijn Microsoft SQL Server MSDE op mijn webserver. Ik ben niet totaal een groentje, maar een expert mag je me ook niet noemen.

Vragen/problemen zullen te maken hebben met security, jobs, bepaalde SQL statements voor beheer e.d.

Ik bel of mail als ik een probleem heb waar ik niet uit kom en dan moeten we van tevoren een prijs afspreken voor de support en eventueel uurtarief voor echt uitzoekwerk.

Groet,
Vincent

The MAzTER
09/07/04, 22:55
MySQL, MSSQL, Oracle, ...

welke?

bijtvuur
09/07/04, 23:24
Het gaat om Microsoft SQL Server MSDE. Ik heb het meteen maar in mijn originele bericht aangepast voor de duidelijkheid...

Keuningen
10/07/04, 00:09
Ik neem aan dat je hiervoor een bedrijf zoekt welke je kan voorzien in gecertificeerde mensen hiervoor?

Zo ja dan verzoek ik je middels e-mail of PB contact met mij op te nemen zodat ik je kan voorzien van een offerte

ddepuydt
10/07/04, 10:26
Beetje offtopic maar niet onbelangrijk :
SQL server of SQL MSDE server maakt technisch geZien totaal geen verschil het verschil Zit hem erin dat MSDE veel goedkoper (ik dacht gratis) is en enkel mag gebruikt worden door developpers en niet in productie omgevingen.

Verder mag je mij altijd roepen, advies op dat gebied is gratis en werkjes gaan @ 30 euro/uur als het niet op ouderjaarsavond is ;)

bijtvuur
11/07/04, 19:34
Bedankt voor de reacties, ik ben voorlopig voorzien.