PDA

Bekijk Volledige Versie : Combi pakket en hosting



mixjes
08/07/04, 16:06
Had al het domein www.uitgaansforum.nl bij www.dotnlhosting.nl besteld.

Nu hebben ze prachtige aanbiedingen een domein combi pakket voor 90 euro met de volgende extensies : .com/.net/.org/.biz/.info/.nl/.be dat is dus bij mij uitgaansforum.nl en al die extensies ik vindt dit mooie aanbieding en omdat ik .nl al had is er nog 10 euro afgegaan dus maar 80 euro.

Ook de hosting bij dotnlhosting is goedkoop, niet alleen goedkoop in de vs maar ook goedkoop in de vs ik raadt jullie zeker aan eens een kijkje daar te nemen en te bestellen support is ook erg goed ze hebben een ticket systeem en live support via de site en zelfs nog msn en icq support als je wat vraagt doen ze het meestal gelijk.

The MAzTER
08/07/04, 16:14
jammer dat bijde (alle 3 zelfs, columnz ook) domeinen op zelfde naam staan ;)

of je bent aan het spammen, of zij hebben het domein niet op jouw naam gezet en zorg er dus voor dat ze de domeinen wel op je naam zetten. Als je ooit wilt verhuizen ben je de sigaar.

®on
09/07/04, 01:18
Toch spam denk ik: http://www.trafficbeamer.nl/forum/41385.html

fmanders
09/07/04, 03:28
jammer dat mensen zo aan klanten proberen te komen
(er van uitgaant dat dat ook de bedoeling was)

2oo4
09/07/04, 13:19
behoorlijk lame, bannen die gast zo ik zeggen :mad:

XS-24
09/07/04, 13:37
Ja wou ooit een domein bij mij kopen, ik alles regelen liet deze persoon niks meer van zich horen.

dotnlhosting
09/07/04, 13:48
DotNLhosting.nl distantieert zich op alle fronten van dit topic. Dit topic is niet door een van onze werknemers geplaatst. En wij zijn dus ook niet verantwoordelijk voor de content van dit topic.

2oo4
09/07/04, 13:57
Origineel geplaatst door headout
Toch spam denk ik: http://www.trafficbeamer.nl/forum/41385.html

Dit topic is gesloten door een van de moderators om de volgende reden: spam.
Je kunt geen berichten meer plaatsen!

Zouden ze hiermee ook moeten doen, dotnlhosting zou hiervan een slechte naam kunnen krijgen(verdenken van spam verspreiden op fora's)

Ben eigenlijk best wel benieuwd of de TS hetzelfde ip heeft als iemand anders op dit forum :p

dotnlhosting
09/07/04, 14:00
Ja ik ben niet bepaald tevreden met spam berichten die over mijn bedrijf worden geplaatst. Ook al is het uit goede bedoelingen...

The MAzTER
09/07/04, 14:02
vertel eens waarom zijn domeinen op jouw naam staan?

dotnlhosting
09/07/04, 14:09
In het begin registreerde wij domeinen zoals de meeste andere hosting providers met SIDN formulieren dus en vervolgens de domeinen op hun eigen naam te zetten. Uiteindelijk waren er toch veel nieuwe klanten die het niet veel uitmaakte of hun domein nou op onze naam stonden of die van hun.

Vandaar dat wij hebben besloten een standaard contract af te leveren bij SIDN waardoor het registreren van domeinnamen veel soepeler verloopt. Het is nog steeds mogelijk om een domeinnaam op je eigen naam te plaatsen hoor hiervoor dien je gewoon na registratie een overdrachts formulier in te vullen en naar ons op te sturen.

Vervolgens zullen wij de domeinnaam onmiddelijk op de naam van de desbetreffende klanten planten. Domeinnamen worden als mensen bij ons vertrekken ook op hun eigen naam gezet (zoals vermeld in onze algemene voorwaarden).