PDA

Bekijk Volledige Versie : DC in Hilversum....



2oo4
06/07/04, 14:05
Hey,

weet iemand hier een Datacenter in Hilversum of daar in de buurt?

Ik heb namelijk geen zin om elke keer naar A'Dam te rijden;)
+ dat Hilversum gewoon dichterbij is oor mij:)

xserve
06/07/04, 14:34
Op het mediapark is er eentje volgens mij. Is wel super duur. Ff googlen.

2oo4
06/07/04, 14:39
klopt die heb ik gevonden, ze vragen daar 4,67 per GB achteraf ex btw volgens mij......

Is mij te duur, rij ik liever een paar keer heen en weer naar redbus :)

Glenn
06/07/04, 17:32
Wat een prijzen! Wat is de URL daar van?

Glenn
06/07/04, 17:38
Gevonden in WHT:

www.mediagateway.nl

GetHosted
06/07/04, 18:37
€ 1200 voor een 44U rack uit mijn hoofd :)

Dataverkeer toendertijd (een jaar terug) € 170 p/mbit (95%)

Matthieu
06/07/04, 18:57
In Hilversum is het enige "DC" inderdaad mediagateway op het media park, in de omgebouwde parkeerkelder :) (Of bij mij op zolder.)

Maar mediapark is absoluut niet interessant tenzij je een directe feed van/naar de NOS of één (of meerdere) van de andere omroepen nodig hebt.

Bovendien, hoe vaak rijdt je nu naar je server toe? Ik persoonlijk ben er nu 2x geweest, 1x om te installeren en 1x voor een major upgrade die uitsluitend vanaf CD wilde installeren :(

De rest van het jaar dat ie er nu hangt heb ik alles op afstand kunnen doen, dus dat heen-en-weer rijden... dat valt ook wel mee... tenzijj je een beetje een buggy server hebt natuurlijk :)

Cheers, Matthieu

mihosnet
06/07/04, 19:31
Of ga anders in TC2 zitten, via Hilversum het snelst te bereiken.

2oo4
06/07/04, 19:34
Origineel geplaatst door mihosnet
Of ga anders in TC2 zitten, via Hilversum het snelst te bereiken.

Ik heb al een aanvraag gedaan maar totnu nog maar 1 aanbieding die aardig tot matig interresant is, ik wil zoiets kunnen krijgen als kdisservers.nl maar goed dat is 1 van hun die bijna niet te bereiken is.:mad: :X

MagiQsoft
13/07/04, 21:32
Sinds 1 juli vragen ze ook nog eens parkeergeld op het Mediapark (als je je auto al kwijt kunt!), het is ook een stuk moeilijker geworden om op het park te komen (vroeger kon je er zo op rijden). Ik had voorheen ook een server in de mediagateway omdat ik in het zelfde gebouw werkte was dit wel handig. Tegenwoordig zit ik in Amsterdam, wel wat verder weg maar zo vaak ga ik er toch niet naar toe. Performance en prijs is veel beter in Amsterdam!

1stchoice
18/07/04, 17:37
Wij rijden anderhalf uur naar adam en anderhalf uur terug, waarom gaan wij niet naar een locatie dichterbij? simpel, in adam ligt het beste netwerk, en er ligt meer dan elders in nl. daardoor wordt het een stuk goedkoper.