PDA

Bekijk Volledige Versie : ervaring met WHM-host?



ffjudgement
06/07/04, 08:59
hey heeft iemand toevallig ervaring met whm-host? (www.whm-host.com) ze zijn erg goedkoop dus ik denk er over na om daar een hosting te kopen maar heeft iemand hier slechte of goede ervaringen mee?

ING Hosting
06/07/04, 16:17
Robbert edit: Ik zou maar eens snel ophouden met dat gespam van je, en dat negatieve over andere bedrijven, anders is het banknopje niet ver weg.

Trexif
06/07/04, 16:32
Ja inderdaad iriteer me erg aan ING-Hosting

Koster
06/07/04, 16:35
Stoor me niet, maar het is wel fout als je in elke post die je maakt de concurrent zwart maakt en tussendoor jezelf nog aanprijst :)

®on
06/07/04, 16:35
Origineel geplaatst door ING Hosting
<knip>
Joh, lekker figuur ben jij, een ander bedrijf even te kakken zetten, en daarna je eigen toko promoten. Misschien eens nadenken over de functie van dit forum, en of jij daar wel gebruik van moet en mag maken, lijkt me wel op zijn plaats. :r

ING Hosting
06/07/04, 16:40
Oke mensen dan hou ik toch op ik bedoel wat is het probleem.

Maar is goed ik hou er mee op!

ING Hosting
06/07/04, 16:46
Misschien heb je wel gewoon gelijk ook.

Het kan altijd geprobeert worden.

Groeten

Luuc
06/07/04, 17:52
Kan aan mijn internetverbinding liggen want erg snel is die website niet, dan te bedenken dat ze hun website op (denk ik) hun beste server hebben gezet..

Kan je altijd proberen inderdaad, persoonlijk zou ik hier niet voor kiezen.

Mr. Snooby
06/07/04, 18:23
Ze zijn inderdaad best goedkoop, maar het is USA hosting, ik waarvoor ik nooit zo kiezen als je (bijna) alleen maar Nederlandse bezoekers hebt. Ik heb ze nu op een ping van 161 ms. In Nederland is dit 10 ms. Tja, je krijgt waarvoor je betaalt.

ensermo
21/07/04, 03:25
Ik vind ze niet echt goedkoop voor Amerika. Eingelijk normale prijzen. 50 dollar voor 10GB +200GB Dt? Of zit ik op de verkeerde site? Trouwens.. heb een 100Mbit verbinding thuis en de site gaat niet zo snel open.

Site heeft wel veel info en dat vind ik wel handig soms. Heb je al live support geprobeerd?

dreamhost_nl
21/07/04, 10:35
Weet iemand hier nu eigenlijk nog waar deze thread over ging?
Ik zie er hier anders niks van terug... :rolleyes:

Carl<n-media>
21/07/04, 15:25
Origineel geplaatst door dreamhost_nl
Weet iemand hier nu eigenlijk nog waar deze thread over ging?
Ik zie er hier anders niks van terug... :rolleyes:
Zie de topic-start?

Hier zijn nog wat ervaringen: http://www.hostingdiscussion.com/archive/index.php/t-3543.html.

dreamhost_nl
21/07/04, 21:13
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Zie de topic-start?


Dat was uiteraard cynisch bedoeld en niet om letterlijk als vraag te nemen... :p

ffjudgement
21/07/04, 21:49
Origineel geplaatst door ensermo
Ik vind ze niet echt goedkoop voor Amerika. Eingelijk normale prijzen. 50 dollar voor 10GB +200GB Dt? Of zit ik op de verkeerde site? Trouwens.. heb een 100Mbit verbinding thuis en de site gaat niet zo snel open.

Site heeft wel veel info en dat vind ik wel handig soms. Heb je al live support geprobeerd?

Dan hebben ze net de prijzen veranderd want 1 of 2 weken geleder waren de prijzen goedkoper. Ik bedoelde gezien hun reseller paketten die goedkoop zijn/waren.

Cyberdevil
21/07/04, 21:59
Als je het mij vraagt doen ze aan overselling.

Maw zoveel mogelijk op 1 server zetten zodat de sites traag laden enz. En op die mannier toch goeie winst maken aan alle kleine deeltjes.

Veel kleine maken 1 groot ;)

Keuningen
22/07/04, 00:51
http://whm-host.com/index-5.html

Daar staat het volgende:
"Vestibulum iaculis lacinia est. Proin dictum elementum velit. Fusce euismod consequat ante. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit. Pellentesque sed dolor. Aliquam congue fermentum nisl. "
Dit geeft mij al een slecht gevoel.

Daarnaast gebruiken ze valse reviews, want een van de "klant-domeinen" bestaat niet eens!

Ze zitten 16 hops van mij vandaan, dus het is alles behalve snel!

xserve
22/07/04, 01:27
Origineel geplaatst door Cyberdevil
Als je het mij vraagt doen ze aan overselling.

Maw zoveel mogelijk op 1 server zetten zodat de sites traag laden enz. En op die mannier toch goeie winst maken aan alle kleine deeltjes.

Veel kleine maken 1 groot ;)
Dat hoeft nog niet eens. Koop een cheap servertje en geef iedereen netjes zijn ruimte. Valt best wat aan te verdienen.

Maar ik zou er persoonlijk niet voor gaan. Er zijn best een aantal goede in Nederland. Zoals bijvoorbeeld PortNAP, waar ik heel erg tevreden over ben. Kost bijna niks meer, maar wel in Nederland. En dat scheelt heel erg, zowel gevoelsmatig als technisch.