PDA

Bekijk Volledige Versie : [TK] Layout



Tsirakos.nl
01/07/04, 19:33
Ik heb deze week een nieuwe layout gemaakt.
Deze keer is het een strakke, simpele, maar toch mooie Layout.

De hoofdkleuren zijn wit met grijs, en ook een rooie tint.

Preview (http://www.tsirakos.nl/Templates/preview.jpg)

Ik heb de rechten over de plaatjes.

De now Buy price is €100, er kan geboden worden vanaf €80.
De Lay Out word uniek verkocht!

Geïntresseerden kunnen Emailen naar info@tsirakos.nl of me een Private Message Sturen.

Groeten,
Christiaan T.

Martijn P.
01/07/04, 20:55
Not Found
The requested document was not found on this server.
--------------------------------------------------------------------------------
Web Server at tsirakos.nl

Tsirakos.nl
01/07/04, 23:09
Sorry was wat fout gegaan op me ftp, nu doet ie het

Cereal
01/07/04, 23:12
als je de rechten over de plaatjes hebt, heb je dan ook het telefoonnummer van die laptoppende dame? :)

even inhoudelijk reageren: ik vind 't wel een mooie template :P

Triloxigen
01/07/04, 23:32
Origineel geplaatst door Cereal
als je de rechten over de plaatjes hebt, heb je dan ook het telefoonnummer van die laptoppende dame? :)

Net alsof een modellenbureau een telefoonummer bij de modellen levert :|

Tsirakos.nl
01/07/04, 23:48
Het plaatje is vrij te gebruiken voor Website's en lay out, je wil me toch nie gaan vertellen dat je voor ieder persoon die je op je website hebt staan (als die op een publice site staan) toestemming moet vragen :p


(PS: Bedankt voor compliment :) )

Carl<n-media>
02/07/04, 00:34
Origineel geplaatst door Tsirakos.nl
Het plaatje is vrij te gebruiken voor Website's en lay out, je wil me toch nie gaan vertellen dat je voor ieder persoon die je op je website hebt staan (als die op een publice site staan) toestemming moet vragen :p


(PS: Bedankt voor compliment :) )
Daar moet je dus wel toestemming voor hebben. Op foto's zit copyright. Niet alleen copyright van de fotograaf maar ook nog eens van de personen die op de foto staan.

Cyberdevil
02/07/04, 01:05
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Daar moet je dus wel toestemming voor hebben. Op foto's zit copyright. Niet alleen copyright van de fotograaf maar ook nog eens van de personen die op de foto staan.

Dat er copyrights op staan is niet zo. Maar je mag gewoon NIET een foto van iemand op je website zetten. Hiervoor heb je schriftelijke toestemming nodig of bv een "I agree" op een aantal voorwaarden ;)

Tsirakos.nl
02/07/04, 13:01
Dit is ook puur een foto als voorbeeld, ik kan hem er zo af halen, of diegene die de template wil..


Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;

Daar moet je dus wel toestemming voor hebben. Op foto's zit copyright. Niet alleen copyright van de fotograaf maar ook nog eens van de personen die op de foto staan.

Waarom bestaan er dan site's zoals freefoto.com ofzo? om foto's te kijken?

Ze staan er om gebruikt te worden en worden vrij verstrekt... tenminste dit is mijn mening hierover..

ronaldlokers
02/07/04, 14:03
Origineel geplaatst door Tsirakos.nl
Dit is ook puur een foto als voorbeeld, ik kan hem er zo af halen, of diegene die de template wil..



Waarom bestaan er dan site's zoals freefoto.com ofzo? om foto's te kijken?

Ze staan er om gebruikt te worden en worden vrij verstrekt... tenminste dit is mijn mening hierover..

nou pak je toevallig een site waar dit staat:

The photographs are free to private non-commercial users and for sale to other users.

Maar je hebt wel sites waar je zo ook mag gebruiken om bijv in een webdesign te verwerken dat jij gaat verkopen :)

Tsirakos.nl
02/07/04, 14:23
Ach als iemand een probleem heeft dat ik dat plaatje erop heb staan haal ik hem er wel af :) het dient alleen maar als voorbeeld en opvulling van de tekst, maar vanaf nu alleen maar geïntesseerden posten a.u.b.

Tsirakos.nl
02/07/04, 19:03
Er kan trouwens een Factuur worden opgestuurd.

Tsirakos.nl
03/07/04, 17:06
Als iemand geïntereseerd is in het uiterlijk en het graag wil, dan kan ik voor diegene ook de hele site maken (er komen dan wel kosten boven op)