PDA

Bekijk Volledige Versie : resellerhost.nl??



Yellow36
30/06/04, 18:02
Klopt het dat Resellerhost.nl down is? Zijn er nog meer mensen of ben ik de enige. Heb tot nu toe geen enkele reactie gekregen op mijn e-mails. Weet iemand misschien wat daar aan de hand is?

Carl<n-media>
30/06/04, 18:03
Ik kom wel op hun web site. Wat is het adres van je web site? Of wat is het ip adres van de server waar je op zit?

argusvdm
30/06/04, 20:55
Origineel geplaatst door Yellow36
Klopt het dat Resellerhost.nl down is? Zijn er nog meer mensen of ben ik de enige. Heb tot nu toe geen enkele reactie gekregen op mijn e-mails. Weet iemand misschien wat daar aan de hand is?

Ik ben ook reseller bij resellerhost.nl.
Afgelopen weekend hebben ze een ddos-aanval van 24 uur gehad waardoor managed.com de servers heeft platgelegd. Resellerhost.nl is naar eigen zeggen nu bezig met nieuwe servers in een nieuw datacenter (zij zijn, net als wij, de klanten/resellers ook goed flauw van managed.com).
Alles zou binnen afzienbare tijd weer moeten werken.

Yellow36
01/07/04, 11:05
@ adres van een van mijn domeinnamen is ttqw.com

@ argusvdm kreeg jij dan wel een reactie op hun mail? Ik krijg geen enkele reactie hoeveel e-mailtjes ik ook zend.

argusvdm
01/07/04, 11:43
Origineel geplaatst door Yellow36
@ adres van een van mijn domeinnamen is ttqw.com

@ argusvdm kreeg jij dan wel een reactie op hun mail? Ik krijg geen enkele reactie hoeveel e-mailtjes ik ook zend.

Je kunt een email sturen naar support@dedipower.nl. Hier kreeg ik een reactie op va hun.

olafb
02/07/04, 19:03
ik heb zijn Emailadres voor degene die dat willen kunnen jullie effe pmen! En inderdaad ze liggen een week plat en ze gaan nu naar een andere server. Maar nog steeds in de VS dus echt veel beter zal het niet worden wel iets waarschijnlijk. Maarja.. ze zijn ook spot goedkoop dus echt veel kan je ook niet verwachten he;)

Yellow36
03/07/04, 18:29
Hij is nu net weer in de lucht.

Yellow36
03/07/04, 18:33
Alleen geen enkele website doet het nog bij mij, terwijl de files er wel op lijken te staan.

XS-24
03/07/04, 18:53
dns updates?

Yellow36
03/07/04, 18:54
Ai klopt, dat duurt meestal toch iets van 3 dagen?

XS-24
03/07/04, 19:06
hangt van extensie en je internet provider af.

Yellow36
03/07/04, 19:20
Okey, ik kan nu wel neem ik aan gewoon weer domeinnamen plaatsen in de dns?
Maar als die dns nog geupdate moet worden dan moet dat Cpanel het toch ook niet doen?

resellerhostnl
20/07/04, 20:24
Yellow36, neem aub even contact met ons op als je nog problemen hebt, alle servers zijn inmiddels weer up en running. Sommige domeinen hebben nog oude DNS servers staan, dat moet even veranderd worden.

Topic kan dicht van mijn part.