PDA

Bekijk Volledige Versie : Rating van TREADS, goed idee?



Ber|Art
30/06/04, 17:06
Hoi,

Is het misschien een idee om net zoals het Forum van SW-soft een rating te hangen aan de posts, zodat je direct kan zien of een goede thread is of niet?

Ber|Art
30/06/04, 17:19
Het zou fijn zijn als je stemt, dat je dat dan motiveert :) Thx!

The MAzTER
30/06/04, 17:20
em.. ik kon geen blanco stemmen :p

vandaar de 3e ;)

Ber|Art
30/06/04, 17:22
Je heb er toch wel een mening over? en euh blanco is toch anders :)

Domenico
30/06/04, 17:28
Dit heb ik juist uit de template gehaald en afgezet.

The MAzTER
30/06/04, 17:30
Origineel geplaatst door BerArt
Je heb er toch wel een mening over? en euh blanco is toch anders :)

het boeit me niet of het aan of uit staat.

Carl<n-media>
30/06/04, 17:43
Wat is precies het nut van het raten van een topic? En wat is een goede thread en wat een foute?

Ber|Art
30/06/04, 17:53
Domenico, waarom heb je het uitgezet? Werkte het niet, of werd er geen gebruik van gemaakt?

Carl<n-media>, een nut zou kunnen zijn dat je tussen de vele topics de "goede" direct ziet. En ja wat is een goede thread, er zal wel een systeem bij zitten?

Grumpy
30/06/04, 18:21
Zo'n rating systeem wordt toch niet echt gebruikt.

Bovendien, wat voor de één een goed interessante topic is, is voor de ander weer oninteressant.


Een topic die in het begin "slecht" is en waarna er toch een flink aantal "goede" posts geplaatst worden zit dan alsnog met de "slechte" rating.

Ber|Art
30/06/04, 18:23
Zit wat in ja, maar als er op een topic veel reakties komen is het wel vaak het geval dat er in ieder gaval iets interessants aan de hand is? Niet gezegd dat het goed is dat klopt :)

Carl<n-media>
30/06/04, 18:29
Origineel geplaatst door BerArt
Zit wat in ja, maar als er op een topic veel reakties komen is het wel vaak het geval dat er in ieder gaval iets interessants aan de hand is? Niet gezegd dat het goed is dat klopt :)
Dan kijk je toch naar het aantal posts in een topic?

Ber|Art
30/06/04, 18:31
Yep, dat kan :-)

S2S-Guust
05/07/04, 18:57
Kheb nee gestemd, dan krijg je van die effecten dan mensen zich zelf hoog gaan becijferen en alsof iemand naar de rating van een topic kijkt...