PDA

Bekijk Volledige Versie : Betalen met Way2Pay



sl@mer
30/06/04, 14:20
Om extra service te verlenen aan onze klanten, willen wij het gebruik van Credit Card doorvoeren. Wij kregen een tip over way2pay, een nederlands bedrijf die beveilgd betalen doet.

Echter hebben wij onze twijfels over de firma, en zou willen weten of er mensen zijn dit systeem kennen / gebruiken en wat de ervaring hiermee is.

Ook zou ik willen weten of het relevant is voor de hosting business om dit te gebruiken.

Ik hoop op positieve reacties ;)

The MAzTER
30/06/04, 14:30
Vind het persoonlijk 3x niets.

Niemand die het gebruikt. Wij hebben het een tijdje aangeboden. Maar mensen betalen liever via de bank of paypal

Heb het ook voor een site moeten implementeren, way2pay wilde eerst heel die site testen e.d. wat ik eigenlijk wel vreemd vond.

freddy
30/06/04, 14:42
NoWay2Pay zal je bedoelen, je ziet het nergens en het aanmaken van een account vergt een studie. Ik ben ooit halverwegen gekomen maar heb de moet destijds opgegeven.

Geen aanrader.

The MAzTER
30/06/04, 14:47
en niet te vergeten:

mensen willen het alleen gebruiken om dus direct te kunnen betalen. Nadeel van way2pay is juist: je moet eerst geld er opzetten zodat je account geactiveerd word (1 euro is al voldoende)

maarja.. kost weer een aantal dagen voor het er op staat e.d.

dus weinig mensen komen al over die eerste drempel om een account te nemen.

Via bank betalen is immers net zo snel ;)

Neferu
30/06/04, 15:36
Origineel geplaatst door sl@mer

Echter hebben wij onze twijfels over de firma, en zou willen weten of er mensen zijn dit systeem kennen / gebruiken en wat de ervaring hiermee is.

twijfels over de firma?
ghehehe

Way2Pay is een handelsnaam van ING Bank N.V., kantoor houdende te A.F. Business Park, Fokkerweg 300, 1438 AN Oude Meer. Way2Pay, Kamer van Koophandel inschrijfnummer: 33031431 staat onder toezicht van de Nederlandsche Bank.

hoezo twijfels over de firma :p

cridea
30/06/04, 15:49
Een van onze klanten wilde het graag, dus we hebben er ook ooit naar gekeken. Steeds kregen we mailtjes, eerst over dat je eerst moest testen blabla, daarna steeds de vraag waarom we er nog geen gebruik van maakten.

Elk mailtje steeds beantwoord met dat we niet way2pay willen integreren in de site maar graag 1 simpele link a la paypal. Hier kwam steeds geen reactie op.

mihosnet
30/06/04, 16:06
Origineel geplaatst door byh

Elk mailtje steeds beantwoord met dat we niet way2pay willen integreren in de site maar graag 1 simpele link a la paypal. Hier kwam steeds geen reactie op.

Dat kan toch ook gewoon? Wij hebben het zo draaien..

Positieve ervaring.

cridea
01/07/04, 08:31
Origineel geplaatst door mihosnet


Dat kan toch ook gewoon? Wij hebben het zo draaien..

Positieve ervaring.

Dat zou best kunnen maar niemand nam de moeite om ons te vertellen hoe.

The MAzTER
01/07/04, 09:19
ik heb hier nog een hoop documenten liggen.

als je die wilt hebben pm me je email adres maar

rotjeknor
01/07/04, 09:37
Ik zou voor PayPal gaan. Erg makkelijk te integreren. Nadeel is misschien dat het in het engels is.

Heeft iemand trouwens ervaring met Ogone (www.ogone.com)?

webbed
01/07/04, 11:49
Ik ben op dit moment ook bezig met het activeren van een Way2Pay account, maar ben er al een maand mee bezig omdat het zo ondoorzichtig is allemaal....

Degene die ervaring hebben met Way2Pay zouden die kunnen zeggen of er ook veel gebruik van wordt gemaakt door jullie klanten? Wordt deze betaalmethode op prijs gesteld? Dit zou ik eigenlijk wel willen weten voordat ik de moeite neem om mijn registratie af te ronden.

mihosnet
01/07/04, 12:48
Enkele betalingen per maand. Minder dan met Paypal.