PDA

Bekijk Volledige Versie : reclame over de post



2oo4
30/06/04, 12:17
hey,

kregen jullie ook zoveel reclame over de post binnen zodra je een bedrijf had gestart?

Ik heb er nu al 4 gahad, 1 van kantoor artikelen een drukkerij en nog 2, ook een fitness zaal uit Rotterdam stuurde mij een folder op :-/

Lijkt wel dat KVK mijn adres door verkoopt aan andere bedrijven.....

The MAzTER
30/06/04, 12:22
je krijgt zelfs reclame van webhosters :P

2oo4
30/06/04, 12:48
Origineel geplaatst door The MAzTER
je krijgt zelfs reclame van webhosters :P
Ja die als eerste maar goed daar zat een SIDN contract bij die die voor mij al had uit geprint ;) kwam goed uit wilde het net zelf gaan doen :D

2oo4
30/06/04, 12:50
Hmm als ik nou bij die groot handel ook een soort van frisdrank tender kon bestellen zou dat wel leuk zijn, jeweet wel zo'n automaat die de MC Donalds ook heeft :) Ben er nu al 1 jaar naar opzoek :(

The MAzTER
30/06/04, 13:01
Macro, Lucas Kramer, Viking Direct krijg je binnenkort

2oo4
30/06/04, 13:15
Origineel geplaatst door The MAzTER
Macro, Lucas Kramer, Viking Direct krijg je binnenkort
heb ik al binnen gehad, welke komen nog meer?
Viking direct is opzich wel interessant met zijn papier ;)

kilian
30/06/04, 13:18
dat fitness bedrijf, was dat technogym?

2oo4
30/06/04, 13:44
Origineel geplaatst door kilian
dat fitness bedrijf, was dat technogym?
jup.....

Ik vat het niet hoezo zenden ze dat eigenlijk toe :S

Rik
30/06/04, 13:45
Ahum... je kunt ALLE gegevens bij de KvK kopen hoor ;)

Je zegt gewoon:

1) ik wil ALLE webhosters en IT bedrijven...
2) ik wil ALLE e-mailadressen
3) Ik wil ALLE gewone adressen...

en die krijg je dan... tegen betaling natuurlijk...

Carl<n-media>
30/06/04, 13:54
Hier heb ik ook al eens een topic over gestart: http://webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=49125 :).

2oo4
30/06/04, 14:08
Origineel geplaatst door Carl&lt;n-media&gt;
Hier heb ik ook al eens een topic over gestart: http://webhostingtalk.nl/showthread.php?threadid=49125 :).

hmm ok kan je ze niet aanklagen wegens de privacy wetgeving?

Rik
30/06/04, 14:12
Origineel geplaatst door 2oo4


hmm ok kan je ze niet aanklagen wegens de privacy wetgeving?

Nee... je bent er mee akkoord gegaan toen je je inschreef ;)

Triloxigen
30/06/04, 14:20
Bij mij gaat alles rechtstreeks /dev/null

Bedrijven die hun geld spenderen aan het opkopen van adressen zijn over het algemeen duurder dan bedrijven die dat niet doen..

Ber|Art
30/06/04, 14:38
Dit wort nog veeeeeel erger wen er maar aan :)

PeterT
30/06/04, 15:15
Je kunt bij de KvK aangeven dat je jouw gegevens niet voor mailings beschikbaar wilt stellen :)
1 belletje naar KvK en je bent klaar.

TMourik
30/06/04, 17:11
ach eerste paar maanden is het erg, daarna houdt het ook weer zowat op

tenminste, ik heb er geen last meer van, een enkele keer nog een verzekering, maar meer niet.

Carl<n-media>
30/06/04, 17:19
Laatst kreeg ik iemand aan de telefoon die zei dat ze mijn gegevens van de kvk had gekocht. Die vrouw had alleen naar een telefoonnummer gebeld dat niet bij de kvk bekend was. Dus ik vroeg hoe ze mijn nummer had gevonden, daarop antwoordde ze dat ze mijn telefoonnummer in het telefoonboek had opgezocht. Lekker professioneel, ik heb maar gelijk de hoorn erop gelegd ;).

joeni
02/07/04, 16:37
Heb nu ook al van alles gehad, van schoonmaakbedrijf tot aan idd webhosting. Bijna alles verdwijnt de prullenbak in.

ensermo
03/07/04, 11:32
Ik vond het geweldig dat ik reclame kreeg om een website plus hosting voor me bedrijf te bestellen! Nou.. als ze TENMINSTE de moeite zouden hebben genomen om mijn KvK inschrijving te lezen zouden ze merken dat ze gewoon een nieuwe concurrent hadden.. ik vond het wel lollig.(en duuuuur!)

Ben benieuwd hoveel startende hosting bedrijven dit ook hebben gehad?

woutertwisk
03/07/04, 11:40
Ik krijg weinig. Komt waarschijnlijk omdat ik in Zeeland woon en daar zitten die groothandelaren nauwelijks. Denk dat ze toch wel beetje targetten, maar ze mogen waarschijnlijk niet alle gegevens kopen, waardoor webhostingbedrijven ook webhostingreclame krijgen.

En dan nog.., misschien wil je de domeinen wel bij hun gaan kopen, of weet ik veel wat, zeg ook maar wat:)

fmanders
03/07/04, 12:48
ik vind die post af en toe wel leuk :)
heb ik weer iets om de kachel mee te stoken =]
leukste vond ik nog "beste WEBHOST-IT, wij willen u webhosting leveren"
leuk die standaard brieven :S
"goedendag wij zijn WEBHOST-IT en wij leveren paardestront aan tuincentra's" ....... =]