PDA

Bekijk Volledige Versie : Logo designer Gezocht!



partyshoots
28/06/04, 18:05
Beste ontwerpers,

ik ben druk opzoek naar iemand die voor mij een logo voor mijn bedrijf kan ontwerpen. Ik heb hieronder een mail staan die ik naar meerdere designers heb gestuurd maar bijna niemand reageert of hun reactie is negatief!

E-MAIL:

__________________________________________________
Beste .........,

ik heb een bedrijf genaamd "partyshoots.net" en we zijn een tijdje geleden begonnen met het maken van foto's op verschillende feesten en evenementen. Alleen wij zijn nu al druk bezig om partyshoots.net groter en krachtiger te maken en wij doen dit d.m.v onze vernieuwde site etc. etc.

Maar nu zijn we ook druk opzoek naar iemand die voor ons een LOGO kant ontwerpen wat kracht en energie uitstraalt. Ik zou zelf niet weten hoe je dit zou kunnen uitwerken maar ik hoop dat u dat wel kan. In het logo moet ook een foto camera worden verwerkt en natuurlijk onze naam! Alleen we zitten met een groot probleem, wij hebben op dit moment nog maar een heel klein budget om te besteden. Dit komt omdat we nog niet zo'n tijdje geleden met partyshoots zijn begonnen, daarom zijn we druk op zoek naar bedrijven / personen die ons willen sponsoren met dingen.

Dus nu is mijn vraag of jullie het logo zouden kunnen sponsoren? Dan komt jullie logo op de site (2 maal; op de start pagina en de sponsor pagina) en jullie logo komt op de kleding van partyshoots.net.



met vriendelijke groet,
JanJaap van Walchren
www.partyshoots.net
info@partyshoots.net

__________________________________________________

Wie is hier wel geinteresseerd in en wil mij aub helpen. Ik zou het zeer op prijs stellen als iemand voor mij een logo kan ontwerpen?!

met vriendelijke groet,
JanJaap

Rik
28/06/04, 18:10
Is dit een sponsor aanvraag of een aanvraag voor betaalde service ?
Een goed logo kost nu eenmaal geld, en dit forum is bedoeld voor "betaalde-services"...

partyshoots
28/06/04, 18:12
Maakt niet uit, ik zoek op dit moment naar alles ;) betaald of onbetaald! Waar kan ik eventueel ook nog een advertentie plaatsten voor onbetaalde service?

Rik
28/06/04, 18:16
Nee, hier alleen betaalde services... misschien is er iemand zo lief, dan heb je geluk ;)
Veel succes met je aanvraag....

partyshoots
28/06/04, 18:17
Ja bedankt. Lets Hope :)


Ik hoop dat er iemand zo lief is....................;)

Rubenvdkamp
28/06/04, 18:43
Ik ben bereid een logo te ontwerpen, betaald uiteraard. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met onderstaand adres. Ik ben vandaag helaas niet meer te bereiken, ik zal u dus morgen van snelle service voorzien.

Met vriendelijke groeten,

Ber|Art
30/06/04, 11:47
Beste Partyshoots,

Allereerst welkom op dit forum.
Ook wij kunnen tegen betaling uw logo ontwerpen.

Voor meer informatie, stuur me en PM of neem contact op via onderstaand adres.

Alvast bedankt,

reyer
30/06/04, 17:28
Ik kan ook tegen betaling een logo voor uw ontwerpen, mogelijkheid tot sponsoring kan mogelijk zijn maar dan zou ik toch graag wat meer informatie willen ontvangen. U kunt mij mailen op info@innerfuse.biz .

Beyonder
01/07/04, 00:01
Kijk eens op "mijn" portfolio

we werken met Poolse designers, maar hebben Nederlandse resellers:

http://www.beyonder.nl

Meest rechtse button is voor website portfolio.
Middelste button voor wat we grafisch kunnen.

Voor niets gaat trouwens alleen de zon op in Polen;)

Overigens ja ik weet dat er een image mist aan de voorzijde!!

Appelbessen
05/07/04, 16:41
mr partyshoots,

ben wel geintreseert om een logo to ontwerpen voor weinig geld, stuur me even wat informatie en ik maak vrijblijvend een logo voor jullie, als het goed gekeurd word dan uiteraard betaald.

als er al niet een poolse ontwerper op zit natuurlijk; )

appelbessen@hotmail.com (Ronald)

faisj
05/07/04, 17:41
Beste Partyshoots,
Evibe Nederland zou zich graag willen verdiepen in dit project.

Sites/logo's waar wij verantwoordelijk voor zijn in de party scene:

http://www.theundergroundparty.com
http://www.theundergroundparty.com/oldsite1

met vriendelijke groet,
Faizal Siddiqui
(Evibe Nederland)

Undo
09/07/04, 11:46
Beste Partyshoots,
ik a.s. woensdag eventueel wel een beetje tijd om voor u gratis een logo te ontwerpen naar uw smaak (och, wat lief toch;))!
Normaal is de prijs voor een logo 15 euro maar in dit geval ben ik bereid het gratis, of eigenlijk in een soort ruilhandel te doen. Hoe? Daar komen we samen wel uit denk ik.
Als u nog interesse heeft dan neemt u contact op met mij via PB.
Met vriendelijke groet,
W.Ooms [Perplex-Design]

vieke
13/07/04, 12:04
Beste...
Ook ik, een startende designer/illustrator, wie net een eigen design bedrijfje is begonnen...VieSign...wil u helpen met uw logo...volledig gratis krijg u van mij een proffesioneel logopacket...alles wat ik hiervoor vraag is een plaatsje voor mijn logo op julie shirts of site ofzo...
met vriendelijke groeten
VieSign

portfolio op:

http://users.pandora.be/vie/portfolio

zou het mogenlijk zijn om feedback op het bord te plaatsen, anders blijven mensen posten vrees ik...