PDA

Bekijk Volledige Versie : Vrijwillige bijdrage mogelijkheid voor MOD's?



Ber|Art
27/06/04, 17:43
Beste WHT leden,

Wat vinden jullie van een vrijwillige bijdrage mogelijkheid (b.v. via PayPal) op het WHT forum voor de MOD’s van WHT. (zoals b.v. ART ook doet op zijn website)

Hiermee zouden b.v. (sommige) gemaakte kosten gedekt kunnen worden?
Stem en laat weten want je hiervan vind en waarom.


Alvast bedankt,

Rik
27/06/04, 18:27
Prima idee :D

Nee hoor.... is geheel op vrijwillige basis...

Cybafish
27/06/04, 18:34
Doet mij wat denken aan omkoperij, stemmingmakerij, slijmen etc. :)

Wat denk je dat er binnengehaald wordt met al die ad's, nee nee, een bijdrage is wat mij betreft echt niet nodig.

Ber|Art
27/06/04, 18:37
Het is ook vrijwillig :-) je moet niets, dus volgens jouw worden de MOD's hier rijk mee? Ik hoop het voor ze :-)

Rik
27/06/04, 18:46
De Mod's verdienen NIETS aan WHT, laat dat even voorop staan ;)

... doen dit allemaal voor jullie :D

Grumpy
27/06/04, 18:55
Origineel geplaatst door Rik
De Mod's verdienen NIETS aan WHT, laat dat even voorop staan ;)

... doen dit allemaal voor jullie :D
We verdienen kennis en gezeik ;).

Geld van WHT zien wij mods niet.
Of is er een mod die stiekem toch wel wat van krijgt? :X

wdv
27/06/04, 18:56
Als ze geld willen voor hun taken kijken ze maar lief naar Domenico :)

Carl<n-media>
27/06/04, 19:02
Ik denk dat de mods dit voor hun plezier doen. Als ze geen mod meer willen zijn, dan zijn ze toch vrij om te gaan.

Grumpy
27/06/04, 19:27
Dat wordt met WHT-members gedaan. En iedereen wordt op dit forum op de hoogte gehouden maar verder staat het wel los van WHT.

RobbertC
27/06/04, 19:38
Origineel geplaatst door Grumpy

We verdienen kennis en gezeik ;).

Geld van WHT zien wij mods niet.
Of is er een mod die stiekem toch wel wat van krijgt? :X Is die nieuwe BMW 7-serie nog niet afgeleverd bij jouw? Ik heb dat leasewagentje gekregen van Domenico al lang binnen :D

empeetrois
28/06/04, 10:06
Er staan nu toch banners op WHT? Als je daar nu een klein deel van aan de mods geeft als onkosten vergoeding (stroom, pc) zijn zij ook weer blij.

En als er geld over is, kan er ook wat naar actieve leden :D ;)

Mikey
28/06/04, 10:10
Origineel geplaatst door empeetrois
Er staan nu toch banners op WHT? Als je daar nu een klein deel van aan de mods geeft als onkosten vergoeding (stroom, pc) zijn zij ook weer blij.

En als er geld over is, kan er ook wat naar actieve leden :D ;)

Nah wel naar bijdrage onzin dan oid :D

lifeforms
28/06/04, 10:16
Ik werk al jaren aan een forum zonder betaling, 't schijnt leuk te zijn :)

Overigens kunnen admins zien hoe je hebt gestemd, dus kijk uit ;)

Ber|Art
28/06/04, 10:42
Ik weet uit ervaring dat 'vrijwiligerswerk' ongemerkt veel tijd en geld kost! Dus een beetje waardering kan geen kwaad :-)

HBCS
28/06/04, 11:18
ik heb nee gestemd

waarom zou ik voor een site die ik bezoek geld geven
ik denk dat dan het hek van de dam is en er binnen 1 jaar honderden sites zijn waar je vrijwillig geld mag storten ze willen tenslotte zelf dat er bezoekkers komen het liefst zo veel mogelijk dus weten ze ook dat het tijd en geld kost
ik spreek uit ervaring als ik zeg dat een vrijwilligger altijd onder gewaardeerd wordt en dat ze erg veel en goed werk leveren
maar dat weet je als vrijwilligger al voor dat je er aan begint

vrijwilliggers werk is super dat ze het doen daar ben ik het wel mee eens

Ber|Art
28/06/04, 11:28
waarom zou ik voor een site die ik bezoek geld geven
ik denk dat dan het hek van de dam is en er binnen 1 jaar honderden sites zijn waar je vrijwillig geld mag storten ze willen tenslotte ...

Nou bijvoorbeeld omdat je vind dat je 'gratis' goed geholpen wordt en dat wil je graag waarderen. Ik kan me dit best voorstellen? Tegenwoordig vragen ze overal veel geld voor en dan is het goed te weten dat het ook vrijwilig kan. Dan daarbij wordt WHT daar toch niet slechter van?

RobbertC
28/06/04, 11:31
Even voor de duidelijkheid, wij hoeven echt geen bijdrage te hebben hoor.

Moderaten gaat inderdaad op vrijwillige basis, en ik denk dat ik voor alle mods spreek als ik zeg dat we dit doen omdat het stiekem toch ook wel leuk is ;)

Alleen wat meer respect van sommige is soms op z'n plaats, want uitgescholden worden is niet leuk.

root
28/06/04, 11:53
Ik doe het omdat ik niks te doen heb de hele dag en me geld niet meer opkrijg. (grin)

Neuh hou jullie centjes maar lekker in de zak en inversteer ze goed!

HBCS
28/06/04, 12:14
Vrijwilige bijdrage?

quote:
--------------------------------------------------------------------------------
waarom zou ik voor een site die ik bezoek geld geven
ik denk dat dan het hek van de dam is en er binnen 1 jaar honderden sites zijn waar je vrijwillig geld mag storten ze willen tenslotte ...
--------------------------------------------------------------------------------



Nou bijvoorbeeld omdat je vind dat je 'gratis' goed geholpen wordt en dat wil je graag waarderen. Ik kan me dit best voorstellen? Tegenwoordig vragen ze overal veel geld voor en dan is het goed te weten dat het ook vrijwilig kan. Dan daarbij wordt WHT daar toch niet slechter van?



ik heb hier nog nooit wat gratis gekregen
wat betreft hulp ik heb er tot en met vandaag voor moeten betalen
als je iemand wat vraagt het eerste wat ze zeggen is dat kost je zoveel
en als ik het dan wil betaal ik ook gewoon
dit is overiggens geen kritiek want dit wil ik zelf

maar ik ben toch blij met wht
en zal dat ook blijven denk ik