PDA

Bekijk Volledige Versie : ENOM.NL en WorldNet.NL ?



Raaf
27/06/04, 17:23
Hai,
ik ben nu een tijdje aan het rondneuzen bij de diverse webhost aanbieders en vond een aardige aanbieding van WorldNet.NL.
Maar ook vond ik daar diverse verwijziingen naar ENOM.NL (Wat ik begrepen heb, niet dezelfde is als ENOM.COM) .
Blijkbaar heeft WorldNet.NL de firma ENOM.NL overgenomen, dan wel deze naam laten vallen.

Het komt op mij minder betrouwbaar over dan ik zou wensen. En nu ben ik benieuwd wat de algemene beoordeling is betreffende WorldNet.NL
Ik kan naar 'webhosters' of 'webselect' gaan, maar daar vind ik hooguit data over ENOM van 1,5 jaar geleden.

Door huidige ervaring ben ik kopschuw geworden voor goedbedoelende eenmanszaken (of tweemanszaken).
Een van de grootste ergernissen die ik ondervind is de verbijsterend slechte communicatie en daarmee gepaard gaande ondersteuning.

The MAzTER
27/06/04, 17:31
http://www.webhostingtalk.nl/search.php?s=&action=showresults&searchid=202224&sortby=lastpost&sortorder=descending

Raaf
27/06/04, 18:06
Dank U Matzer, wat kort door de bocht maar ik ben wellicht niet helemaal duidelijk geweest.

Heel graag wil ik weten -of er iemand is die weet- hoe het nu zit met die twee namen en/of firma's ?

Door meer informatie over de invulling en omstandigheden van een bedrijf denk ik me een beter beeld te kunnen vormen over de volgende vragen waar ik mee zit:

Wat is de betrouwbaarheid vwb. voortbestaan, ondersteuning, technische en communicatieve vaardigheid?
Hoe is de betrouwbaarheid qua up-time en voorgespiegelde mogelijkheden?
Waarmee kunnen -evt.- lage prijzen verklaard worden?

Die informatie heb ik nog niet kunnen vinden, en die zou ik graag hebben.

The MAzTER
27/06/04, 18:09
Waarom zoek je niet een bedrijf waar dat wel duidelijk is?

Raaf
27/06/04, 18:12
Da's te makkelijk :)

En dit forum dient toch mede om te informeren over juist dit soort zaken? Of ben ik abuis..

Beyonder
27/06/04, 20:28
@Raaf je bent helemaal abuis, je slaat de plank naar mijn mening geheel mis.

Naar mijn idee is dit een forum vvan webhosters voor webhosters en geen "is dit een goede host" forum, ik denk dat je daarvoor beter bij webhosters.nl kunt zijn.

Mods, correct me when i am wrong :)

Raaf
27/06/04, 20:40
Oh !?

Webhosting Forum
Discussies over alle aspecten van web hosting zoals ervaringen (zowel negatief als positief), kiezen van een hosting provider, vragen, antwoorden en andere gerelateerde onderwerpen.

japieo
27/06/04, 23:26
Origineel geplaatst door Raaf
Hai,
ik ben nu een tijdje aan het rondneuzen bij de diverse webhost aanbieders en vond een aardige aanbieding van WorldNet.NL.
Maar ook vond ik daar diverse verwijziingen naar ENOM.NL (Wat ik begrepen heb, niet dezelfde is als ENOM.COM) .
Blijkbaar heeft WorldNet.NL de firma ENOM.NL overgenomen, dan wel deze naam laten vallen.


ENOM.NL heeft helemaal niets van doen met domeinreus ENOM.COM, ENOM.NL heeft dezelfde eigenaar als o.a worldnet.nl en nog vele andere sites allemaal van dezelfde partij, naar ik meen is het adres ergens in Den Haag maar woont de oorspronkelijke eigenaar ergens in verweggistan, het is in iedergeval een wirwar van sites en bedrijfjes en vestigingen

Ijsbox
28/06/04, 15:55
Het laatste wat ik hoorde is dat enom.nl en worldnet.nl (beide van hetzelfde bedrijf) over zijn gegaan naar een bedrijf dat in Londen is gevestigd (Worldnet Hosting Ltd.).

Maar ik weet niet of je hier nou echt objectieve informatie gaat vinden, hier komen alleen maar concurrenten van het bedrijf waar je informatie over zoekt.....

Raaf
28/06/04, 16:00
@Japieo AND Ijsbox
Dank voor de informatie.. Heb besloten dat ik deze firma te vaag vind, en zoek nog wat verder.

Inmiddels RedUnix tegengekomen, en ben daar wel van gecharmeerd. Het is echter ook hier weer een relatief onbekende 'speler'..