PDA

Bekijk Volledige Versie : Re: Aanbiedingen op WHT



Jefke
26/06/04, 21:49
Dit komt uit Shared / Colocated / Dedicated / Reseller Aanvragen, en gezien ik dat niet kan verplaatsten, doe ik het maar even zo:


Origineel geplaatst door netvictory
Ik word af en toe een beete 'gek' van alle aanbiedingen op WHT, en dan vooral de wijze waarop mensen 'hun' netwerk en 'hun' verbindingen en 'hun' peerings beschrijven.

Vaak, en eigenlijk meestal, betreft het hier een aanbieder die klant is van een aanbieder die dit netwerk exploiteert en deze verbindingen heeft.

De aanbieder heeft vaak 'maar' een simpel UTP touwtje naar dit netwerk.

Behalve dat dit voor potentiƫle klanten erg ondoorzichtig is, vind ik het zelfs een beetje volksverlakkerij...

My 2 cents....

Grt. Taco

Grappig, ik was deze middag bij het lezen van sommige posts net het zelfde aan het denken.



Origineel geplaatst door therealchrizz


Dat vind ik niet. De verbindingen liggen er en de klanten hebben volledige toegang tot de genoemde uplinks en netwerken. En bovendien, nu wordt het mooi. Wie spreekt hier over een eigen netwerk met verbindingen naar o.a. Level (3) en MCI:

(http://www.netvictory.nl/netvictory/netwerk/)
"Verder beschikken we over verbindingen naar verschillende wereldwijde internet transmissieleveranciers waaronder Level3, MCI en TeliaSonera. Hierdoor is een optimale verbinding naar ons netwerk gegarandeerd, waar ook ter wereld."

MCI en Level (3) worden afgenomen via Novaxess. Ook volksverlakkerij, Taco? Bovendien hoort deze discussie hier niet, open maar een topic in het dedicated server forum ofzo.

Als je zo begint... Dan kan je evengoed je servers aan een adsl lijn hangen, en alle transits en peerings van je access provider gaan opnoemen.


Origineel geplaatst door therealchrizz


Bovendien hoort deze discussie hier niet, open maar een topic in het dedicated server forum ofzo.

Daar heb je wel een punt.

mihosnet
26/06/04, 21:53
Soort gelijke discussie:
http://www.webhostingtalk.nl/showthread.php?s=&threadid=50946